فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ | مشخصات کامل فرودگاه روسیه

تعداد فرودگاه های روسیه زیاد است، اما دو فرودگاه بین المللی بسیار عالی در روسیه وجود دارد به نام های فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ (sain petersburg air port) و فرود گاه بین المللی پالکوو (palkovo airport) که در دومین شهر بزرگ روسیه یعنی سن پترزبورگ واقع شده اند. تا سال 2010 فرودگاه سن پترزبورگ به صورت محلی فعالیت خود را ادامه می داد و پس از این تاریخ با اضافه شدن پرواز های بین المللی به برنامه پروازهای این فرودگاه و اضافه شدن تعداد ناوگان های بیشتر به پایانه های آن به فرودگاهی بین المللی تبدیل شد و حالا جزو بهترین هاست، البته گفتنی است که این فرودگاه بعد از دو فرودگاه شهر مسکو به عنوان پر ترددترین فرودگاه های روسیه با 13 میلیون پذیرش در سال 2015 به حساب می آید. این هم باید گفته شود که بیشترین ترافیک آن در پرواز های داخلی است، زیرا که پرواز های استان لنینگراد را نیز تحت پوشش قرار می دهد. درضمن با نزدیک شدن به ایام برگزاری جام جهانی، پیشنهاد می کنیم تا مطال زیر را هم مطالعه بفرمایید :

تور روسیه
جام جهانی 2018 روسیه

فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ

پروازهای سن پترزبورگ

فرودگاه سن پترزبورگ که جزو بهترین فرودگاه های روسیه می باشد، در گذشته دارای دو پایانه برای پرواز های داخلی و خارجی بود، اما اکنون فقط دارای یک پایانه است و این پایانه جدید از سال 2017 شروع به کار کرده و جالب است که ظرفیت پوشش دادن 17 میلیون را در سال دارد. ساختمان پایانه این فرودگاه دارای چهار طبقه و هشتاد و هشت پیشخوان پذیرش مسافر و هفده درب خروجی و صد و ده جایگاه توقف هواپیماست.

فرودگاه سن پترزبورگ

مشخصات

نوع فرودگاه: همگانی (مسافربری)

کد یاتا: (LED)

کد ایکائو: ULLI

ارتفاع از سطح دریا: بیست و چهار متر (24 متر)

قطب اصلی خطوط هوایی: خطوط هوایی روسیه

فاصله هوایی تا تهران: 2664 کیلومتر معادل سه ساعت و سی و چهار دقیقه

فرودگاه های روسیه

راه های دسترسی به این فرودگاه

یکی از امکانات دیگر این فرودگاه، زیاد بودن راه های دسترسی به آن است. یکی از این راه ها تاکسی هایی هستند که در فرودگاهند. پیشخوان هایی که در مقابل درب ورودی و در طبقه اول هستند، آماده اند تا تمامی کارهای مربوطه را از جمله گرفتن هزینه راننده ها، انجام بدهند. راه دیگر، سوار شدن به اتوبوس هاست. سه خط مجزا از هم با نام های 39 و 39x m و k39 دائما در حال رفت و آمد و جابجایی مسافران به نزدیک ترین ایستگاه مترو به فرودگاه و یا فرودگاه به مترو هستند. قطار هم از دیگر روش های رسیدن به فرودگاه است. در رابطه با قطارها باید بگوییم که فاصله نزدیکترین ایستگاه قطار تا فرودگاه، تنها پانزده دقیقه به صورت پیاده است.

فرودگاه های بین المللی روسیه
فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ
دسترسی به فرودگاه سن پترزبورگ
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ روسیه

hb ، شنبه 18 آذر 1396

فرودگاه بین امللی سن پترزبورگ از جمله فرودگاه های بزرگ و با اهمیت کشور روسیه است که نقش حائز اهمیتی در جا به جایی افراد محلی شهر سن پترزبورگ را ایفا می کند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :