جاهای دیدنی سیم ریپ | معرفی7 مکان در سفر به کامبوج

سفر به سیم ریپ پر رونق است. این شهر مقصد گردشگری شماره یک سفر به کامبوج است و به لطف معبد بزرگ دوران آنگکور در آستانۀ خود باقی مانده است. همه برای دیدن آنگکور می آیند اما محبوبیت رو به رشد شهر با مسافرین، منجر به رشد همه ی جاذبه ها و فعالیت های دیگر شده است که باعث می شود برخی از تماشای خرابی های معبد بگذرند. سیم ریپ و جاهای دیدنی سیم ریپ خود از زیباترین شهرها نیست، اما دارای یک کافی شاپ و رستوران است که شروع به رقابت با Phnom Penhūp برای جشنواره جهانی می کند، و منطقه مرکزی شهر مغازه ای برای خرید بهترین سوغات است. در هر کشوری که معامله در آن انجام می شود اجناس گرانتر می شوند و در کل در بوتیک های شیک در سفر به کلمبوج هدیه های ویژه پیدا می شود.

Angkor Wat (پارک باستانی آنگکور)

صنعت گردشگری پرقدرت و فعال سیم ریپ این گونه است که یکی از باور نکردنی ترین مکان های باستانی جهان در کنار آن قرار دارد. این شهر بزرگ Angkorian که در سراسر پارک باستان شناسی آنگکور (که معمولا پس از بازدید از آن مجموعه مرکزی معبد آنگکور توسط بازدیدکنندگان نامیده می شود) توسط پادشاهان بین قرون 9 و 15 ساخته شده است، شامل صدها معابد بسیار بزرگ است.در طول قرون وسطی، این بزرگترین شهر جهان بود، گرچه امروز فقط معابد باقی مانده است. مجتمع اصلی معبد در مکان پارک باستانی آنگکور با حوضچه های خیره کننده با صحنه هایی از حماسه های سنتی هندو حکاکی شده است. حتما اطمینان حاصل کنید که اثر هنری اقیانوس آرام را در گالری شرق ببینید.پس از پارک باستانی آنگکور، به مجتمع پیچیده Angkor Thom بروید که درآنجا یکی از معابد خوش عکس را در این مکان پیدا خواهید کرد. معبد بایون با 216 مدل سنگ حک شده Avalokenśvara و54 برج معبد که توسط پادشاه جیافارمان هفتم ساخته شده است، مشهور است اما از پیچیدگی هایی که در اطراف دیوارهای معبد وجود دارد که زندگی در این در شهر و شهرت مختلف صحنه های نبرد را نشان می دهند یاد نشده است. اگر فقط یک روز فرصت دارید تا خود را به معبدها برسانید، مقصد بعدی که در لیست خود باید تیک بزنید باید Ta Prohm باشد، به راحتی یکی از جذابترین مکانهای دیدنی این شهر به دلیل ساختمان های نیمه فروخته آن با ریشه های درختی است. بیش از یک روز برای کشف میراث پادشاهان آنگکور نیاز است، زیرا تعداد زیادی از معابد دیگر نیز برای دیدن وجود دارد.بهترین راه برای برنامه ریزی زمان برای دیدار از معابد شما، استخدام یک راننده tuk-tuk برای چند روز است تا شما را در داخل و خارج از شهر بگرداند و تماشای معابد را برای یک یا دو روز برنامه ریزی کند. اگر سه روز فرصت دارید، اطمینان حاصل کنید که Preah Khan را با ستونهای بلندش ببینید و حتما برای معبد Banteay Srei وقت بگذارید.

گردشگری سیم ریپ کامبوج 1

موزه ملی آنگکور

ضمیمه ای عالی برای دیدار از پارک باستانی آنگکور ، این موزه مدرندر مجموعه جاهای سیم ریپ ، کار مناسبی را در توضیح و خلاصه کردن دوره تاریخ آنگکوریان با ارائه های صوتی و تصویری، مجموعه های اطلاعاتی عالی و مجموعه گنجینه های خِمِر از معابد همراه با قطعات دیگر مکانهای باستان شناسی کامبوج است. دیدار از اینجا یکی از بهترین راههای رسیدن به سرتاسر دوران مختلف آنگکوریان و پیروزی پادشاهان است که سعی در بیان آن در طرح های ساختمانی معبد خود دارند. مخصوصا، گالری ورودی شامل هزاران تصویر بودا در طول سنین است، گالری A توضیح می دهد که چگونه امپراتوری خِمِر تاسیس شد، و گالری C به داستان چهار تن از بزرگترین شاهان در سفر به کامبوج آنگکوریان اختصاص داده شده است.

گردشگری سیم ریپ کامبوج 2

Phare Ponleu Selpak

سیرک شایسته Cambodia ، Phare Ponleu Selpak، یک نمایش خیره کننده با ترکیبی از حرکات آکروباتیک، موسیقی، رقص، سیرک و دیگر هنرهای نمایشی است و همچنین برای یک هدف خوب است. این یک سیرک معاصر است، که به سبک Cirque du Soleil مشهور است، با داستانی که از طریق اجرا با ترکیب درام و کمدی به صورت یک نمایش نشان داده می شود.در سفر به سیم ریپ همه هنرمندان Phare فارغ التحصیلان مدرسه هنرهای نمایشی Phare Ponleu Selpak در باتم بنگ هستند که به جوانان محروم در زمینه های مختلف آموزش می دهد. این منظره رنگارنگ و پر جنب و جوش مهارت های سیرکی سنتی بیشتری را با پیچ و تاب کاملا معاصر ادغام می کند که در عناصر رقص و موسیقی فرهنگی سنتی خِمِر نیز قرار دارد. این یک شب منحصر به فرد است که می تواند هم بزرگسالان و کودکان را افسون کند. اجرای برنامه های تلویزیونی تحت یک برنامه شبانه روزی بزرگ در مجموعه جاهای دیدنی سیم ریپ برگزار می شود.

موزه معدن

سالهای طولانی جنگ تا اواخر قرن بیستم در کامبوج با عوارض وحشتناک از مین های زمینی ادامه می یابد . فکر می کنم حدود پنج میلیون مین های زمینی هنوز در خاک های روستایی که توسط نیروهای خِمِر سرخ، نیروهای ویتنام و دولت کامبوج به خاک گذاشته شده اند ، وجود دارند. امروزه مردم کامبوج به طور متوسط ماهانه 15 نفر با مین های زمینی زخمی می شوند. موزه مزار شگفت انگیزدر مجموعه جاهای دیدنی سیم ریپ در سفر به سیم ریپ، 25 کیلومتری شمال سیم ریپ، کار بسیار آموزنده و برجسته ای را برای توصیف مضرات مین های زمینی در کامبوج و کاری که باعث تخریب کشورمیشود ، انجام می دهد. توسط مردی از محله Aki Ra، که تا حد زیادی با تلاش برای از بین بردن مین ها کمک کرده است.

گردشگری سیم ریپ کامبوج 3

مرکز پروانه Banteay Srey

این بزرگترین محوطه پروانه ای در جنوب شرقی آسیا است که به هزاران گونه پروانه بومی که آزادانه در اطراف یک باغ گرمسیری بزرگ قرار می گیرند که پراز برگ های سرسبز و انواع گل های گرمسیری است می پردازد. بازدید کننده ها در سفر به کامبوج و جاهای دیدنی سیم ریپ ازدیدن همه ی معابد میگذرند، برای دیدن این طبیعت بی نظیر در سفر به کامبوج مخصوصا خانواده هایی که گیاه شناس هستند. همچنین میتوانید به سادگی از زیبایی های جذاب پروانه های مختلف در باغ بهره ببرید، شما همچنین می توانید کل چرخه زندگی یک پروانه ازمرحله شفیره را ببینید. حدود 25 کیلومتری شمال سیم ریپ، مرکزی بسیار نزدیک به موزه کامبوج است و اگر سفر صبح و بعد از ظهر به هم متصل شوند، و بخواهید خستگی معابد را از تن بیرون کنید، ایده خوبی است.

گردشگری سیم ریپ کامبوج 4

بند بازی میمون ها

در سفر به سیم ریپ و یا سفر به کامبوج در داخل منطقه پارک آنگکور، بند بازی میمونها در تایلند اجرا می شود که در خطوط مقرر شده در جنگل در یک دوره دو ساعته است. در طول راه چهار پل معلق هوایی هست، که یک کمربند 50 متری به کسانی که به دنبال آدرنالین وهیجان هستند می دهند، و 21 ایستگاه با برنامه های جالب دارند. همچنین فرصت های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد محیط زیست جنگل و گیاهان و جانوران، از جمله گیاهان خوراکی، گیاهان دارویی، ارکیده های وحشی و خانه رطیل ها وجود دارد. همچنین احتمال دارد که شما میمون ها را در جنگل های اطراف آنجا مشاهده کنید زیرا در این حیات وحش رها شده اند. در سفر به کامبوج بدانید که برنامه ها از هتل ها در سیم ریپ و ناهار در هزینه تور گنجانده شده است.

Les Chantiers Ecoles

این مدرسه از جاهای دیدنی سیم ریپ در سفر به سیم ریپ و تماشای صنایع دستی سنتی خِمِر از کارهای سنگی، صنایع چوبی و نقاشی ابریشمی را برای جوانان محلی محروم تدریس می کند. این بخشی از جنبش برای کمک به احیای بسیاری از صنایع سنتی است که به علت سال هایی که دولت تحت حکومت خِمِر قرار داشت از بین رفت. فروشگاه زیبایی وجود دارد (Artisans d'Angkor) که در آن شما می توانید سوغات های خیره کننده مجسمه ها و ابریشم دوست داشتنی محلی را برای تمام دوستان و خانواده خود تهیه کنید همچنین می توانید از کارگاه های آموزشی نیز بازدید کنید و در مورد احیای صنایع کامبوج بیاموزید. همچنین تورهای رایگانی برای بازدید از مزرعه های ابریشمی وجود دارد، 16 کیلومتر از شهر سیم ریپ، جایی که می توانید در مورد روند تولید ابریشم یاد بگیرید.

گردشگری سیم ریپ کامبوج 5
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاهای دیدنی سیم ریپ | سفر به سیم ریپ در کامبوج

کیانا صدیقی ، دوشنبه 23 مهر 1397

یکی از شهرهای معروف و جذاب در کامبوج، سیم ریپ است. این شهر توریستی دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :