معرفی تعدادی از معروف ترین مراکز خرید مارسی

مارسی، شهر بندری بزرگ و قطب مهم تجارت و صنعت بوده و یکی از قدیمی ترین شهرهای فرانسه بحساب می آید. با ما در مقاله مراکز خرید معروف مارسی همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین مراکز خرید مارسی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین مراکز خرید مارسی به هنگام سفر و خرید به کمکتان خواهد آمد.

خیابانهای مهم برای خرید

مهمترین خیابانهای مارسی برای خرید عبارتند از خیابان رم (Rome)، خیابان پاردای (Paradis) و خیابان سن فرئول (Ferreol). باید به این نکته نیز توجه داشت که شهر مارسی به اندازه پاریس لوکس نیست، اما مراکز خرید و فروشگاههای مجلل متعددی دارد.

خیابانهای مهم مارسی برای خرید

مرکز خرید پرنتام

مرکز خرید پرنتام در منطقه 11 قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید مارسی بشمار می آید. هر آنچه را که یک زن مدرن نیاز دارد، در این مرکز می توان یافت. همچنین، شما در این مرکز خرید می توانید از برندهای مشهور پوشاک انواع لباس را خریداری کنید. یک مرکز زیبایی و فروشگاه های لوازم آرایشی هم در این مجموعه وجود دارند.

مرکز خرید پرنتام

مرکز خرید مونو پری

این مجموعه تجاری در مرکز شهر مارسی و در خیابان رم قرار دارد. این دپارتمان استور یک فودکورت سلف سرویس داشته و محصولات ارزان قیمت در آن یافت می شوند. از فروشگاهای این مرکز خرید می توانید لباس، لوازم منزل، وسایل تزئیتی منزل، اقلام مورد استفاده روزمره مثل وسایل بهداشتی را بخرید.

مرکز خرید مونو پری

مرکز خرید تراس دو پور

این مرکز تجاری در منطقه دوم مارسی قرار داشته و دارای 190 فروشگاه است که در بهار سال 2014 افتتاح شده اند. مرکز خرید Les Terrasses du Port Les Terrasses du Port تراسی به وسعت 2600 متر مربع دارد که در آن می توانید چشم انداز زیبایی از بندر را مشاهده کنید. محصولات ارائه شده در فروشگاه های این مرکز را هم محصولات داخلی و هم برندهای خارجی تشکیل داده و موقعیتش باعث شده تا به سادگی از طریق همه وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی باشد.

مرکز خرید تراس دو پور

مرکز خرید بونون

مرکز خرید بونون در منطقه 8 و در یک منطقه مسکونی به همین نام قرار دارد. این مجموعه بیش از 60 فروشگاه داشته که بسیار شلوغ و پرهیاهو هستند. علاوه بر فروشگاه، در این مجموعه اداره پست، یک کتابخانه، یک دفتر امنیت اجتماعی، سینما و پارکینگ هم دیده می شوند.

مرکز خرید بونون (Bonnevein)

مرکز خرید سنتر بورس

مرکز خرید سنتر بورس شاید از بیرون غمناک به نظر برسد ولی، داخل آن شور و هیجان خاصی وجود دارد. در این مجموعه برندهای مشهور و برتر دنیا نمایندگی دارند و بیشتر آنها مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک هستند. در سه طبقه این مورد از مراکز خرید معروف مارسی 60 فروشگاه وجود دارند.

مرکز خرید سنتر بورس

مجموعه تجاری روباز گرند لیتورال

مرکز خرید گرند لیتورال که اخیرا ساخته شده، یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری در اروپا بوده که در منطقه 15 قرار دارد. فروشگاه های زنجیره ای برندهای مشهور مد در این مورد از معروف ترین مراکز خرید مارسی گرد هم آمده اند.

مجموعه تجاری روباز گرند لیتورال

بازارهای مارسی

علاوه بر مراکز خرید مدرن، در شهر مارسی چندین بازارچه هم وجود دارند که برای خرید مواد غذایی، مکانهای مناسبی هستند.

-بازارچه ماهی: بازارچه ماهی، یکی از پر رفت و آمدترین بازارهای مارسی بوده که همه روزه از ساعت 8 تا 12 فعالیت می کند. در این بازارچه ماهیگیران محلی جمع شده تا صید روز خود را بفروشند.

-بازار صنایع دستی: در این بازار در فصل تابستان محصولات محلی از جمله صابون مارسی، عسل محلی، صنایع دستی چوبی و محصولاتی از این دست به فروش می رسند. این بازار را گاهی بازار مسافران کروزه نیز می نامند.

-بازار Les Halles de la Major: در این بازار، محصولات باکیفیت غذایی همچون سبزیجات و گوشت به فروش می رسند.

-بازار سن ویکتور: یک بازارچه کوچک سر پوشیده بوده که از سال 2014 آغاز بکار کرده است. این بازار در خیابان آندوم قرار داشته و محصولاتی از قبیل حلزون، پنیر، قهوه، نوشیدنی های محلی و غذاهای اسپانیایی و محلی در آن به فروش می رسند.

-بازارچه سانتون: این بازار هر سال در اواخر نوامبر آغاز بکار کرده و تا 31 دسامبر به فعالیت خود ادامه می دهد. این بازارچه سابقه طولانی در مارسی دارد و اولین بار در سال 1803 برپا شده است. یکی از محصولات پر فروش غرفه های این فروشگاه، همان عروسک مخصوص کریسمس هست.

بازارهای مارسی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از معروف ترین مراکز خرید مسکو

شادی نیک نهاد ، چهارشنبه 1 فروردین 1403

با ما در مقاله معروف ترین مراکز خرید مسکو همراه شده تا شما را با شماری از بهترین مراکز خرید مسکو آشنا نماییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :