لذت گشت و گذار با قطار گردشگری | سفرهای جذاب روی راه آهن

چیزی در مورد لوکوموتیوهای راه آهن وجود دارد که ما را هیجان زده می کند، مخصوصا وقتی که ما بچه ها هستیم، اما حتی زمانی که ما به طور کامل بزرگ میشویم، هنوز هم نمی توانیم هیجان سفر رفتن با قطار را نادیده بگیریم. خوشبختانه، بریتیش ریل، موانع تردد و تقسیم بلیط رفت و آمد درنبرد واترلو که حتی به چشم نمی آید را از بین برده است: همه آن مشکلات در یک دوره قرن 20 و21 از جهنم دانته قرار می گیرند. سفرهای راه آهن که ما در مورد آن صحبت می کنیم، ماجراهای راه آهن است، جایی که با قطار، منظره هایی که شما از آنها عبور می کنید و به مقصد نهایی می رسید. بعضی ازآن ها واقعا خیلی خاص هستند. در صده 1800، ورود خطوط راه آهن، اولین بار در بریتانیا و سپس در بیشتر مناطق، موجب انقلابی در سفر برای همه شد. برای اولین بار، بارها می توانستند به شهرها و یا به ساحل بروند و یا به سرزمین های مرزی منتقل شوند. خطوط جدید از بیابانهای ناشناخته کانادا، روسیه و جنوب صحرای آفریقا باز میشود و آنها را مانند هر زمان دیگری قابل دسترسی می سازد. اگر شما چنین تمایل داشته باشید، می توانید در یک قطار در لندن بچرخید و (به جز یکی دو تغییر) در دریای ژاپن سفر را تمام کنید. 5 سفر با قطار گردشگری شامل چهار قاره و هر ناحیه قابل تصور است. گرچه آنها در مسیرهای خود، نوع واگن و هزینه ها متفاوتند، اما آنچه که همه آنها ارائه می دهند، حس غیر قابل انکار کشف، و ماجراجویی است. مسافر تجاری ممکن است در حال حاضر تصمیم به پرواز از A به B بگیرد چون آن سریع تر است، اما تجربه پرواز به سادگی نمی تواند با جنبه های خوب سفر با قطار مقایسه شود. از این دیدگاه استفاده کنید و سفرهای بعدی خود را با قطار بروید.

سفر جذاب با قطار 1

سرزمین عجایب زمستانی راه آهن سراسری سیبری

اگر شما به دنبال یک تعطیلات زمستانی کاملا زیبا، و به یاد ماندنی هستید، سیبری را فراموش نکنید. با طی کردن تمام طول طولانی ترین راه آهن جهان، طول جاده ای 5،772 مایل راه آهن سراسری سیبری است،که اکنون چهار بار درسال، می توانیم تأیید کنیم که این مقصد نهایی قطار گردشگری است. اگرچه شما تصمیم به سفر به شرق میانه از مسکو به ولادی وستوک ، و یا برعکس دارید، شما می توانید بر روی کشتی گرم طلایی عقاب اکسپرس در حالی که با دیدن مناظر از پنجره خود حظ میکنید ، باشید . نکات برجسته سفر شامل امکان پیاده روی اقیانوس یخ زده آرام، سفر روزانه به مغولستان برای بازدید از عشایر آنجا، توقف در جشنواره یخ دریاچه بایکال برای سورتمه سواری و هواپیما سواری، و البته، نوشیدن مقدار زیادی از نوشیدنی سرد یخ زده است

سفر جذاب با قطار 2

قصر بر روی چرخ

اگر تا به حال فکر کرده اید که چطور می توانید مانند یک پادشاه سفر کنید، در واگن پا بگذارید. هر یک از 14 واگن عجیب و غریب به نام یکی از شاهزاده های کشور هند، که اغلب آنها در شبه قاره های شلوغ خود، که شبه قاره شان را تکه تکه کرده اند، نامگذاری می شوند. امروزه واگن ها بهترین جنبه های دوران گذشته (مبلمان قدیمی، آثار هنری اصلی و خدمات شخصی) را با امکانات مدرن ترکیب می کنند و باعث سواری فوق العاده راحت می شوند. شما می توانید هر شب در رستوران شام بخورید یا شام صمیمانه ای را در اتاق خود بخورید و روزی از شگفتی های معماری و فرهنگی هند دیدن کنید: شهر صورتی جایپور با قلعه کهربایی و قصر باد. شهر آبی جوداپور با تأکید بر مهرگان؛ و قلعه بیابانی جیسلمیر، که توسط شتر و تپه های شن و ماسه احاطه شده است. قطار گردشگری به سوی دهلی از طریق دریاچه ای از شهر اودی پور و البته تاج محل بی نظیر که قابل مقایسه نیست برمی گردد.

سفر جذاب با قطار 3

جواهرات ایرانی

ما ممکن است رونق صنعت راه آهن را با انقلاب صنعتی مرتبط کنیم، اما شبکه راه آهن بین المللی هنوز هم به سرعت در حال گسترش است و تمام شیوه ها را برای مقاصد جدید باز می کند. برای اولین بار شما هم اکنون می توانید یک قطار لوکس از راه بوداپست، با عبور از دریاچه وان با لوکوموتیو و واگن ها در مسیری با فاصله نسبتا کوتاه از طریق راهی که کوتاه است به تهران برسید. در طول دو هفته، سفر با قطار گردشگری از پنج کشور گوناگون، در عین حال شگفت انگیز عبور می کند و به جمهوری اسلامی ایران می رسد. این تنها قطار اروپایی خصوصی است که اجازه ورود به کشور را دارد و برجسته ترین برنامه های سفر شامل بازدید از گنبدهای زیبای اصفهان است. شیراز، شهر باغ ها و شاعران؛ و حوادث فراموش نشدنی هخامنشیان تخت جمشید، جایی که داریوش بزرگ زمانی حکومت کرد است.

سفر جذاب با قطار 4

مسافربری Amtrak

کوتاه ترین و مقرون به صرفه ترین بهترین سفرهای قطار گردشگری در جهان راه خود را از ساحل اقیانوس آرام ازیوجین ، اورگن به ونکوور می گذراند. این فقط 12 ساعت طول می کشد، اما من یک کوله پشتی دارم . نه تنها چشم انداز باورنکردنی اقیانوس وجود دارد، بلکه در اطراف کوه ها نیز می باشند: کوه رینیر و کوه Baker هر دو ظاهری چشمگیری دارند . اگر هنوز از فضایل سفر با قطار مطمئن نیستید و می خواهید انگشت خود را به آب بزنید، شاعرانه صحبت کنید، اگر با مسافربری Amtrak شروع کنید، پشیمان نخواهید شد.

قطار گردشگری

جاده ابریشم

مسیرهای خرید و فروش در قاهره از دوران باستان که توسط مارکو پولو، چنگیز خان و همتایانش روی اسب سوار شده بودند، تقریبا یک شبه نابود شدند، اما خوشبختانه این سرزمین های تقریبا افسانه ای را راه آهن در دسترس ما قرار می دهد. James Elroy Flecker ما را با مسیر طلایی خود به سمرقند الهام بخشید، و در واقع شما هرگز نمی توانید این شهر جادویی خیوه و بخارا و جنگجویان سرخ پوش یا دیوار بزرگ را فراموش نکنید. سفر با قطار از مسکو به پکن در طول جاده ابریشم باعث دیدن شگفتی های طبیعی می شود که ما قدر دنیا را بدانیم. جلگه های وسیع و کوه های آسیای مرکزی و غربی چین در اندازه و تنوع شگفت انگیز هستند و زمانی که به مدت طولانی از طریق بیابان ها با قطار گردشگری سفر می کنید، احترام نامحدودی به مسافران قبلی که با پای پیاده این راه را ساختند می گذارید.

سفر جذاب با قطار 5

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

گشت و گذار یک روزه در قزوین با قطار گردشگری

فاطمه کریمی ، سه شنبه 18 تیر 1398

قطار گردشگری حدود 2 سال است که به ایستگاه شهر تاریخی قزوین رسیده و این روزها تورهای یک روزه قزوین میهمان این قطار هستند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :