روش هایی نوین برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

آموختن یک زبان جدید اگر در سنین پایین صورت نگیرد ، ممکن است با افزایش سن بسیار دشوار باشد. مخصوصا اگر در کشوری باشید که با آن زبان صحبت نمی کنند، در این صورت شانس مکالمه را نیز از دست خواهید داد. اما با وجود همگردی این مسائل کاملا قابل حل است و اصلا جای نگرانی نیست. چرا که با روش هایی که توسط ما مطرح می شوند و البته با کمی تلاش و اندکی خیال پردازی در آینده ای نه چندان دور فرصت های فوق العاده ای برای تمرین صحبت کردن به زبان انگلیسی برای خود فراهم خواهید کرد. پس تا پایان با ما و همگردی همراه شوید تا با ارائه 5 روش بسیار کاربردی در این زمینه شما را نیل به اهدافتان یاری رسانیم. البته در این مطلب ما به بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی پرداختیم. اما این راهکار ها برای زبان های دیگر هم جواب می دهند. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید تا روش آموختن زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را بیاموزیم...

بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی

حرف زدن با خود و فکر کردن به زبان انگلیسی

وقتی به انگلیسی فکر می کنید بسیاری از مشکلاتتان رفع خواهد شد چرا که وقتی شما انگلیسی فکر می کنید، عمیقا این زبان را یاد می گیرید و طی آن نیز باید با خوتان انگلیسی صحبت کنید که شاید این کار برای بعضی ها در ابتدا کمی دشوار به نظر آید، ولی بسیار کاربردی بوده، هر چند شاید این گونه بنظر آید که صحبت کردن با خود خنده دار یا تعجب آور است وصحبت کردن با یک فرد دیگر بسیار مفیدتر خواهد بود. اما کمترین ویژگی مثبتی که این روش دارد این است که استرس صحبت در میان جمع و بروز اشتباه از سوی خودتان را نخواهید داشت. پس از همین الان شروع کنید و با خودتان درباره ی کارهای روزانه، تصمیمات و احساسات خود به انگلیسی صحبت کنید با چند روز انجام دادن این کار تبدیل به عادت شده و دیگر خود به خود مغزتان یاد می گیرد که به زبان دیگری فکر کند. پس می توانید برای شروع روی این روش حساب باز کنید.

روش هایی برای آموختن زبان

 فیلم برداری از صحبت کردن خود و دیدن چندباره آن

فیلم گرفتن از صحبت کردن خود می تواند چند مزیت را توامان داشته باشد، یکی از این مزیت ها این است که حضور دوربین باعث می شود که بهتر تمرکز کنید. این باعث می شود در اجراهای بعدی دیگر اشتباهات قبلی را انجام ندهید.
البته ممکن است وجود دوربین برای بعضی ها حضور دوربین و قرار گرفتن مقابل آن استرس به همرا داشته باشد که البته در ابتدا امری طبیعی است که به مرور زمان ترستان از دوربین هم می ریزد. اما به یاد داشته باشید که قرار نیست این فیلم را به کسی نشان دهید، قرار است آن را فقط برای خود نمایش داده و به اشتباهات خود پی ببرید. البته اگر دلتان بخواهد می توانید ویدیوهای ضبط شده را در یوتیوب به اشتراک بگذارید و نظر دیگر انگلیسی زبانان را در مورد اجرای خود بپرسید. چرا که افراد غیر انگلیسی زبان زیادی وجود دارند که کانال هایی در یوتیوب دارند و ویدیو هایی به زبان انگلیسی منتشر می کنند و مخاطبان زیادی نیز دارند. پس با انجام این کار می توانید هم خودتان و هم دیگران را به تماشای ویدیو های خود و صد البته تحلیل مکالمه تان دعوت کنید.

روش آموختن زبان انگلیسی

 پیدا کردن دوستانی برای تمرین مکالمه در اسکایپ

اگر امکان مکالمه با افراد انگلیسی زبان را نداشته و تمایلی هم به گفتگو در دنیای واقعی ندارید و از اشتباه های احتمالی تان دچار استرس می شوید، بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی این است که با افرادی در دنیای مجازی تمرین کنید، چرا که آنها را نمی شناسید و شاید اصلا بسیاری از آنها در شرایط شما بوده و حتی باعث امیدواری تان نیز بشوند. برای این کار شبکه های اجتماعی زیادی در دسترس هستند بعنوان مثال در شبکه های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب، فیس بوک و گوگل پلاس می توانید افرادی را بیابید که می توانند چند ساعت و یا چند دقیقه برای شما وقت گذاشته و با شما چت کنند. وقتی به انگلیسی چت می کنید می توانید به اموخته های خود چیز های زیادی بیافزاید.
البته با یک جستجوی ساده  برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در گوگل نیز می توانید از طریق اسکایپ مکالمه داشته باشید. تنها کافی است عبارت " تمرین انگلیسی از طریق اسکایپ" یا عبارت های مشابه را در گوگل، جست و جو کنید.  البته این گونه افراد معمولا نام کاربری خود را در سایت های مختلف قرار می دهند که از این طریق می توانید خیلی سریع به چنین افرادی دسترسی پیدا کنید.

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

 صحبت کردن به زبان انگلیسی با دوستان یا اعضای خانواده ی خود 

البته این روش زمانی کارآمد خواهد بود که دوستان نزدیک و خانواده تان نیز تمایلی به انگلیسی صحبت کردن داشته و اصلا مهارت این کار را نیز داشته باشند. در این صورت هر دو طرف می توانیدمهارت های خود را بهبود ببخشید ولی اگر غیر از این باشد، دیگر هیچ تضمینی برای موفقیت شما وجود نخواهد داشت.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

البته مواردی که برای روش آموختن زبان انگلیسی گفته شد روش هایی بودند که در کشور های غیر انگلیسی زبان می شود از آنها استفاده کرد و البته کاربردشان نیز در این صورت است. البته این راهکار ها دیگر نیازی به ذکر کردن ندارند اما می توانید به فروشگاه ها وارد شده و درباره ی قیمت اجناس سوال کنید یا با تماس با شرکت های خدماتی از آنها درباره ی خدمات و هزینه هایشان بپرسید و از این طریق زبان خود را تقویت کنید. و یا اینکه حتی  با یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی تماس گرفته و از خدمات، هزینه ها، سرعت ها اطلاعات کسب کنید. در این صورت انبوهی از مردمی وجود دارند که حتی سخن گفتن با آنها در محله تان نیز می توانند برای شما جنبه آموزشی داشته باشند. البته اگر این کار برای تان سخت است و دلتان نمیخواهد وقت مردم عادی را بگیرید می توانید گوشی تلفن را برداشته و بدون هیچ گونه نگرانی در رابطه با هزینه مکالمه به مکالمه بپردازید. چرا  که در واقع باید گفت این شرکت ها خطوط تلفن کم هزینه ای را برای رفع نیاز ها و پرسش های مشتریان خود در اختیارشان قرار می دهند.
 با وجود راهکار هایی که گفته شد دیگر حتی اگر در شاخ آفریقا هم زندگی می کنید، هیچ بهانه ای برای عدم یادگیری زبان نداشته و با استفاده از تکنولوژی و امکاناتی که این جادوی برق آسا در همه دنیا در اختیار مردمان قرار داده است، دیگر مرزهای جغرافیایی از میان برداشته شده اند و شما می توانید به راحتی زبانتان را تقویت کنید. فقط کافی است اراده کنید و بخواهید و دیگر نیازی نیست مثل گذشته از نظر تامین منابع به مشکل بخورید. البته اگر تشنه یادگیری باشید.
در این مطلب قصد داشتیم تا با دادن چند راهکار ساده شما خوانندگان همگردی را در راستای پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر نکات یادگیری زبان انگلیسی و بصورت ویژه زبان انگلیسی تان یاری رسانیم.
امید است با نگارشروش آموختن زبان انگلیسی نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا کرده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همیشه همراه همگردی را فراهم آورده باشیم.

چگونه در کوتاه ترین زمان زبان بیاموزیم
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

روش های صحیح برای یادگیری زبان انگیسی و استفاده آن در سفر

مهیار قاسمی ، دوشنبه 2 مرداد 1396

سریع صحبت کردن در زبان انگلیسی برای نشان دادن قدرت تسلط خود و همچنین تحت تاثیر قرار دادن دیگران به دلایلی که در زیر برای شما می آوریم روش درستی نخواهد بود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :