تله کابین رامسر | تفریحی هیجان انگیز در سرسبزی ها

رامسر که نام قدیمی آن سخت سر بود. یکی از شهر های زیبا و بی نظیر استان مازندران در شمال کشور عزیزمان ایران می باشد. در این شهرستان جاذبه های گردشگری و مجتمع های اقامتی فراوانی وجود دارد و کسانی که به رامسر سفر می کنند و به قصد تماشای جاهای دیدنی رامسر همراه با تور رامسر به این منطقه می آیند، مطمنا از این همه زیبایی که خداوند در این منطقه قرار داده است شگفت زده خواهند شد . شما ازیک طرف کوه را می بینید که استوار و با عظمت ایستاده است و همین که سرتان را برگردانید در مقابل شما دریای زیبایی را می بینید که امواج آن به زیبایی هر چه تمام تر با ساحل برخورد می کند و رقص موجی را بوجود می اورد که دیدنی است. تله کابین رامسر که از بخش ساحلی ، کوهپایه ای و بام رامسر تشکیل شده است دارای امکانات تفریحی و اقامتی بی نظیری است که خاطره ای خوب و شیرین از سفر به این منطقه برایتان رغم خواهد زد . در ادامه ما به معرفی هر یک از این بخش های سه گانه خواهیم پرداخت.ما امروز در مجله همگردی تصمیم گرفتیم که شما را بایکی از مجتمع های تفریحی رامسر یعنی تله کابین رامسر آشنا کنیم پس با ما با سفر به رامسر در ادامه مطلب همراه باشید.

تله کابین رامسر که از بخش ساحلی ، کوهپایه ای و بام رامسر تشکیل شده است دارای امکانات تفریحی و اقامتی بی نظیری است

بخش ساحلی تله کابین رامسر:

در این بخش شما به غذاهای محلی و صنایع دستی خاص در سفر همراه با تور رامسر خواهید داشت. همچنین این بخش شامل فست فود و فروشگاه لباس نیز می باشد همچنین سورپرایز دیگری که برای مسافران این ناحیه فراهم آورده شده است پارکینگ بزرگ و مجهزی است که می توانید خودروی خود را با اطمینان و با خیال راحت در آن پارک نمایید. در ضمن اگر از سمت استان مازندران بخواهید به تله کابین بروید این بخش یکی از درب های ورودی تله کابین رامسر می باشد.در بخش ساحلی جاذبه های گردشگری زیادی برای مسافران فراهم آمده است که برای نمونه می توان به رستوران ساحلی اشاره کرد. جالب است بدانید که در تله کابین رامسر بریا برگزاری مجالس عروسی نیز تالاری بسیار زیبا و شیک وجود دارد همچنین تعدادی رستوران نیز در تله کابین رامسر ساخته شده است.برای رسیدن به بخش کوهپایه ای تله کابین از طریق بخش ساحلی می تونید از طریق پل زیر گذری که در این قسمت وجود دارد با ماشین شخصی یا با پای پیاده بروید یا این که می توانید از پل روگذری که از روی کمربندی رد می شود استفاده نمایید.برای این که به بخش کوهپایه ای بروید می توانید مانند اکثر مسافران از کابین هایی که در قسمت ساحلی وجود دارد و برای انتقال مسافران به ارتفاعات ساخته شده است استفاده نمایید و از مناظر طبیعی و زیبایی بی نظیری که در این منطقه هست لذت ببرید .

تله کابین رامسر
تله کابین

بخش کوهپایه ای تله کابین رامسر:

در بخش کوهپایه ای که ورودی به تله کابین رامسر از سمت گیلان می باشد نیز مانند بخش ساحلی امکانات تفریحی زیادی برای مسافران فراهم آمده است این تله کابین بزرگ و مدرن مساحت تقریبی اش حدود دو هکتار می باشد و جزو بزرگ ترین و مدرن ترین تله کابین های شمال کشور است که شامل پارکینگ و همچنین وسایل سرگرمی و جاهای دیدنی رامسر مانند تاب زنجیری ، پینت بال ، کارتینگ وکلوپ دریایی و جت اسکی ، آب نمای آب و آتش ، آب نماهای موزیکال ، آلاچیق های ساحلی و ... در سفر همراه با تور رامسر می باشد.

تله کابین رامسر1

رستوران های تله کابین رامسر:

مسافران و گردشگران زیادی در رستوران های این تله کابین و همچنین در آلاچیق های تابستانی و زمستانی علی الخصوص در رستوران سنتی تله بام به سرو غذا در روی تراس های اختصاصی که منظره ی زیبا یی از دریا و کوه را به تصویر می کشد می پردازند. همچنین تالار و رستوران رامسر پلازا و رستوران پنج ستاره ایل میلی از دیگر رستوران های این تله کابین می باشد که با انواع غذاهای سنتی و فرنگی از مسافران و گردشگران و یا حتی مردم این منطقه پذیرایی می کنند.رستوران پنج ستاره ایل میلی که دارای کادری مجرب و متعهد می باشد انواع غذاهای بین المللی و محلی را در آن می توان یافت . گردشگران و مسافران می توانند در محیطی دلپذیر و آرامش بخش که ظرفیت پذیرایی از 2000 نفر را دارد و در طبقه پنجم ساختمان بام سبز رامسر واقع شده است غذای خود را سفارش داده و از چشم انداز زیبایی طبیعی که در این رستوران وجود دارد نهایت لذت را ببرند.رستوران رامسر پلازا امکاناتی از قبیل اجرای موسیقی زنده و سرو انواع غذا ها و نورپردازی زیبا را برای مسافران فراهم آورده است و این رستوران که در طبقات دوم و سوم ساختمان بام رامسر واقع شده است و دارای تالاری به ظرفیت 400 نفر می باشد و برای برگزاری مجالس عروسی و مهمانی مکان بسیار زیبا و مناسبی است.
کافی شاپ تله کابین رامسر: در کنار هر یک از بخش های تفریحی و سرگرمی در جاهای دیدنی رامسر که در این مجموعه قرار دارد کافی شاپ و فست فودی نیز ساخته شده است تا امکانات لازم را در اختیار مسافران و مهمانان قرار دهد.
بام رامسر(تله کابین رامسر): اکثر افرادی که به بام رامسر سفر می کنند سعی می کنند که با پوشیدن لباس های محلی یک عکس یادگاری بگیرند و در آلبوم خاطرات خود برای همیشه ثبت کنند. همچنین مسافران برای رفتن به بام رامسر و استفاده از رستورانی که در بالای تله کابین رامسر ساخته شده است می توانند با تهیه بلیط از تله کابین رامسر به بام رامسر سفر نمایند .بام رامسر با آب و هوایی ییلاقی خود و مناظر زیبا و دل انگیزی که دارد به خصوص به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات دارای زیبایی وصف ناپذیری می باشد که توصیه ما این است که حتما وقتی به شمال سفر کردید از این منطقه نیز دیدن نمایید . آلاچیق هایی که در پارک جنگلی ایل میلی قرار داده شده و پله های سنگی که در این پارک وجود دارد نیز یکی دیگر از جاذبه های دیدنی بام رامسر می باشد .

رستوران تله کابین رامسر

هتل بام رامسر(هتل تله کابین رامسر):

در سفر به رامسر همراه با تور رامسر در نظر داشته باید که یکی از مکان های اقامتی رامسر که دارای امکانات زیادی در مجموعه جاهای دیدنی رامسر در سفر به رامسر با تور رامسر می باشد هتل بام رامسر می باشد که به دلیل آب و هوای این منطقه به خصوص در فصل تابستان و بهار پذیرای مسافران زیادی از سراسر ایران می باشد . هتل بام رامسر معماری بی نظیری دارد و با داشتن مناظر طبیعی و شگفت انگیز خود در مجموعه جاهای دیدنی رامسر ، مکانی بسیار دنج و فوق العاده برای استراحت کردن و آرامش یافتن از کارهای روزمره وزندگی ماشینی می باشد.تله کابین رامسر که جزو بزرگترین تله کابین های کشور از مجموعه جاهای دیدنی رامسر در سفر همراه با تور رامسر می باشد دارای 50 کابین می باشد و در ساعت می تواند 450 نفر را جابه جا کند توسط بخش خصوصی و به طول 2 کیلومتر از کنار ساحل تا ارتفاعات جنگلی امتداد دارد.چیزی در حدود 4000 نفر در طول روز از ایستگاه اول تا ایستگاه دوم بنا به گفته ی مسئولین تله کابین جابه جا می شوند .بیشتر کنسرت های موسیقی در رامسر در این مجموعه یعنی مجموعه تله کابین رامسر برگزار می شود و در سفر به رامسر همراه با تور رامسر میتوانید هیجان انگیز ترین تجربه ها را حس کنین.

 هتل بام رامسر(هتل تله کابین رامسر)
شهربازی رامسر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی های تله کابین رامسر | بام سبز رامسر

مسلم علیمحمدی ، پنج شنبه 24 آبان 1397

مجتمع تفریحی و گردشگری شهر سرسبز و زیبای رامسر خدمات اقامتی و سرگرمی بسیار گوناگونی را برای مردمی که به آنجا سفر می کنند، فراهم کرده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :