سفر به پرو | لذت تفریحی رویایی در سرزمینی آمریکایی

شاید برایتان جالب باشد بدانید در نیمه جنوبی قاره آمریکا کشوری زیبا همراه با جاذبه های دیدنی و تفریحات مهیج واقع شده است. پرو به خاطر موقعیت جغرافیایی، همجواری با اقیانوس آرام آب و هوایی دل انگیز و مناظر چشم نوازی دارد. پرو سرزمین تنوع و رنگ ها با تمدنی درخشان و جمعیتی بیش از سی میلیون نفر می تواند در رده بالایی از جاذبه های توریستی قرار گیرد و این خود سفر به پرو را جذاب می سازد. شایسته است قبل از تصمیم برای سفر به پرو اطلاعاتی در موردش بدست بیاوریم. مقاله جاذبه های گردشگری پرو هر چه بیشتر شما را برای تفریح در پرو آماده می سازد.

پرو

اطلاعات مورد نیاز سفر

پرو در منطقه زمانی UTC/GMT -5 قرار گرفته و 9 ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد. از نظر آب و هوا در مناطق کوهستانی آند سرد است و در نواحی ساحلی نیمه گرمسیری است. معمولا تابستان ها با بارندگی همراه بوده و زمستان هایی خشک دارد. در نواحی کم ارتفاع شرقی آب و هوایی استوایی دارد. زبان رسمی این کشور اسپانیایی و واحد پولش نویووسول است. بهترین زمان سفر به پرو از ماه می تا دسامبر بوده بخصوص اگر تصمیم به رفتن به کوزوکو و یا مسیر اینکا تریل را به طرف ماچو پیچو دارید. از دسامبر تا مارس مرطوب ترین هوای سال است همراه با بارش شدید باران.

اطلاعات مورد نیاز سفر

دیدنی های زیبای کشور پرو

در مورد لیما

پایتخت کشور پرو بوده و بزرگترین شهر با آب و هوایی دلچسب می باشد. حتما به شما توصیه می کنم در این شهر از موزه لارکو غافل نشوید. مجموعه ای افسانه ای از هنر کلمبیایی همراه با مجسمه های سرامیکی، کنده کاری و جواهرات قرار دارد که نمایانگر تاریخ 4000 ساله است. یکی از محبوب ترین گالری ها هنرهای وابسته به عشق MOCHE در بین جاذبه های گردشگری پرو در زمان تفریح در پرو است. لیما به عنوان شهر شاهان که توسط یک فاتح اسپانیایی به نام فرانچسکو پیزارو بنا نهاده شده بیش از 300 سال مهمترین شهر و بزرگترین ناحیه پایتختی در آمریکای جنوبی بود. MOCHE یا Mochica تمدنی است که از قرن اول تا هشتم شکوفا شده است. ساکنان آن در امتدا گرم و شمال پرو از دره رودخانه لامبایکه تا دره نپینا سکنی گزیده اند.

در مورد لیما

اسب سواری در Arequpia

این شهر شهری سفید در جنوبی ترین قسمت پرو با نواحی خیره کننده و مردمی با جنب و جوش می باشد. یکی از امکانات هتل ها در این شهر امکان اسب سواری به مسافران است. سوارکاری با زمانی طولانی در هوایی دلچسب بخصوص اگر سواری را از صبح زود شروع کنید. از جمله مناظر زیبایی که در راه مشاهده می کنید کوه Misti آتشفشانی با ارتفاع 20000 فوت است که پر از هیجان در عین حال بی خطر می باشد. دیدن کلیسای جامه آرکوپیا خالی از جذابیت نیست. معماری منحصر بفرد این شهر با ساختمان های ساخته شده از سنگ های آتشفشانی بسیار خیره کننده است. این مکان از جاذبه های گردشگری پرو در زمان تفریح در پرو می باشد.

اسب سواری در Arequpia

تنگ دره کولکا Colca Canyon

از جمله مناطق دیدنی پرو می توان این دره منحصر بفرد را نام برد. اغلب سفرهای یک روزه را برای دیدن این دره انتخاب می کنند. عمق این دره 4160 متر ی بیشتر از گراند کانیون است. با عکاسی در این منطقه و خرید سوغاتی های زیبا که بیانگر فرهنگ بومی نواحی است از گردش خود لذت ببرید. صرف صبحانه در هوایی مطبوع با طبیعتی روح بخش تجربه نابی را برایتان به ارمغان می آورد.

تنگ دره کولکا Colca Canyon

دریاچه تیتیکاکا Lake Titicaca

تیتیکاکا بزرگترین دریاچه در آمریکای جنوبی است که در مرز پرو و بولیوی قرار دارد. یک منظره آرام همراه با آبی عمیق با جزایر متعدد و متنوع دیده می شود. این دریاچه دریاچه ای اسرار آمیز بوده که هنوز چیزهایی برای کشف دارد. Uros یک گروه از 44 جزیره مصنوعی بوده که از نی شناور است. بازدید تعدادی از آن ها برای عموم باز می باشد. مردمی بومی در این ناحیه زندگی می کنند البته تعدای از این اهالی برای دسترسی به مدارس و بیمارستان ها به سرزمین اصلی فرستاده شده اند. اهالی باقیمانده با لباس های محلی و رنگ های روشی پذیرای مسافران هستند. با سفر به این دریاچه تجربه معاشرت با مردمی مهمان نواز همراه با عکس های منحصربفرد خواهید داشت.

دریاچه تیتیکاکا Lake Titicaca

بازی فوتبال در کوزکو و دره مقدس (Cusco and the Sacred Valley)

این مکان از معروف ترین جاذبه های تاریخی و معماری به شمار می رود. لذت چشیدن یک نوشیدنی در ارتفاع بالا با شیب تند را تجربه کنید. اگر ببینید صبح زود افرادی در ارتفاع مشغول بازی فوتبال هستند شما نیز وسوسه خواهید شد تا این سرگرمی مهیج را امتحان کنید! خیابان های سنگ فرش آن پیاده روی آسانی را برایتان هنگام رفتن به مکان تاریخی مهیا می سازد. در یک عصر دل انگیز می توانید پیاده به سمت کریستو بلانکو رفته و نماهای جذابی از فرهنگ و تاریخ این سرزمین دلفریب را ببینید و خریدی دلچسب از بازار داشته باشید.

بازی فوتبال در کوزکو و دره مقدس (Cusco and the Sacred Valley)

صرف یک روز دلچسب در مزرعه اینکا

به شما توصیه می کنم یک روز خود را در این مزرعه بی نظیر سپری کنید. آنجا کشاورزانی را خواهید یافت که در مورد محصولات و انواع گیاهان، گیاهان دارویی تجارب مفیدی را می توانند در اختیارتان بگذارند. زندگی شهرنشینی امکان کشاورزی را از ما گرفته و حال فرصت خوبی است برای کشاورزی و آرامش. هنگام ظهر با یک ناهار خوشمزه که توسط افراد بومی پخته شده زیر نور آفتاب سوپرایز خواهید شد! شاید با کمی تامل به درک واقعی از فرهنگ های محلی و سنتی به دور از زندگی شهرنشینی و تله های توریستی برسید.

صرف یک روز دلچسب در مزرعه اینکا

تجربه ناب خوردن Ceviche

برای یافتن انواع غذاهای بین المللی حتما یک سفر به پرو بروید. Ceviche متشکل از ماهی خام ترش در آب مرکبات و ادویه جات همراه با انواع خوراکی های جانبی از جمله سیب زمینی ترش، کاهو و آوکادو می باشد. غذاها درون ظروف سفالی بی نظیر و زیبا سرو می شوند. این غذا برای تفریح در پرو مناسب می باشد.

تجربه ناب خوردن Ceviche

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری یوتا | لذت سفر به سرزمینی در آمریکا

سعید حسنی ، دوشنبه 15 مرداد 1397

یوتا یک مرکز گردشگری همراه با دیدنی های یوتا در آمریکاست که با یادبودهایی از دوران گذشته که از جمله جاذبه های گردشگری یوتا هستند، زیبایی منحصر به فردی دارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :