رستوران های برتر بریک فیلدز | 10 رستوران عالی در کوالالامپور

کشورهای جنوب شرق آسیا همواره برای گردشگران جذاب بوده اند. این جذابیت تنها به دلیل شگفتی های معماری یا تاریخ چند هزارسالۀ آنها نیست بلکه بیشتر به دلیل تفاوتهایی است که در فرهنگ این کشورها نهفته است. تفاوتهایی در عقاید، فرهنگ و حتی غذا. در طول سفرهای گردشگری امتحان کردن غذاهای تازه همواره یکی از علاقه مندی های گردشگران بوده است. در کشورهای مختلف نیز غذاها متناسب با فرهنگ این مردم و مواد اولیۀ در دسترس آنها با یکدیگر متفاوت هستند. اگر مایلید به مالزی سفر کنید همراه ما باشید تا سری به بهترین رستوران های کوالالامپور و منطقۀ بریک فیلدز بزنیم و با 10 رستوران برتر کوالالامپور این شهر آشنا شویم. در سفرتان به مالزی اگر یکی دوکیلومتر از مرکز شهر دورشوید به منطقۀ بریک فیلدز و سنترال می رسید. اینجا مکانی است که هتل های بسیاری در اطراف آن بنا شده است. بهترین رستوران های کوالالامپور را به عنوان 10 رستوران برتر کوالالامپور می شناسند. همچنین اگر به خوردن یک وعده غذای هندی یا خرید کالاها و لباسهای این کشور علاقه دارید نیازی نیست به هندوستان سفر کنید. کافی است به هندوستان کوچک بروید. هندوستان کوچک لقبی است که مردم کوالالامپور بر روی منطقۀ بریک فیلدز نهاده اند. دراین مکان می توانید یک وعده غذای تند هندی را صرف کنید. یکی از دلایل استقبال گردشگران از آن منطقه نزدیک بودن آن به پایتخت مالزی است. دلیل دیگرش شهرت غذاهای رستوران های بریک فیلدز است. در این مکان می توانید انواع طعم ها و غذاهای مختلف مردم مالزی را امتحان کنید. در این مقاله به معرفی 10 رستوران برتر کوالالامپور خواهیم پرداخت. این معرفی بر اساس نظرات افرادی که به این مکانها مراجعه نموده اند می باشد. با همگردی همراه باشید برای سفری مجازی به بهترین رستوران های کوالالامپور و 10 رستوران برتر کوالالامپور.

سفر به کوالالامپور

1) رستوران بورد واک (Board walk)

منطقۀ بریک فیلدز تقریبا همیشه شلوغ است. در این محل پر سرو صدا و پر تردد یک مکان آرام را به شما پیشنهاد می کنیم و آن رستوران "بورد واک " است. غذاهای کبابی به هر روش و در هر جایی که پخته شوند طرفداران خود را دارند. اگر مایلید یک کباب لذیذ یا برۀ بریان شده را امتحان کنید باید به طبقه هشتم هتل هیلتون مراجعه کنید. ساخته شدن این رستوران رو به منظره دل انگیز یک دریاچه موجب می شود که در زمان صرف غذا آرامش بی نظیری را تجربه کنید. باید بدانید که بورد واک یک رستوران بسیار مجلل است و غذای آن نیز کیفیت فوق العاده ای دارد و از بهترین رستوران های کوالالامپور و 10 رستوران برتر کوالالامپور که حتما در سفر به کوالالامپور از طعم خوب غذاهاش غافل نشوید. با این وجود از حیث قیمت غذا چندان گران نیست و می توان گفت قیمت متوسطی دارد. شما می توانید از ساعت هفت صبح تا یازده شب به بهترین رستوران های کوالالامپور مراجعه کنید اما پیشنهاد ما به شما مراجعه در روز است زیر در این صورت ضمن غذا می توانید از تماشای چشم انداز دریاچه و استفاده از هوای آزاد لذت ببرید. اگرچه بسیاری معتقدند که چشم انداز دریاچه در شب نیز چشم نواز است. در یکی از بهترین رستوران کوالالامپور "بورد واک" از مهمان با انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین الملل،انواع ساندویچ ها و سالادها، ده ها مدل از کباب و گوشت های بریان شده در کنار آب میوه های طبیعی و نوشیدنی پذیرایی می شود. زمانی که در طبقه ی هشتم این هتل هستید می توانید منظرۀ زیبایی از شهر کوالالامپور و پارک Lake Gardens را نیز مشاهده کنید.
اگر مایلید که غذای خود را در یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور "بورد واک" صرف کنید باید آدرس آن را به خاطر بسپارید:
آدرس: Brickfields3, JalanStesenSentral, Kuala lumpur, Malaysia
همچنین می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 60322642592 تماس برقرار نمایید.

 Kuala Lumpur

2) رستوران پرایم استیک (Prime Steak)

وجود هتل ها در منطقۀ بریک فیلدز موجب شده که بهترین رستوران های کوالالامپور به هتل ها متعلق باشند. رستورانی که در هتل لومریدین (Le Meriden) قرار دارد، رستوران پرایم استیک است. این یکی از 10رستوران برتر کوالالامپور که شهرت بسیار خوبی در میان خانواده ها دارد و بارها به عنوان 10 رستوران های برتر کوالالامپور برگزیده شده است و در سفر به کوالالامپور حتما سری به اینجا بزنید. همین طور که مشخص است شهرت این رستوران به خاطر استیک های آن است. انواع و اقسام استیک در پرایم استیک طبخ می شود. استیک های این رستوران بسیار خوش طعم و با مزه اصیل یک استیک حرفه ای تهیه می شوند اما برای مردم مالزی، استیک به تنهایی نمی تواند یک غذای اصلی باشد اما مسئولین رستوران برای کسانی که علاقۀ زیادی به استیک ندارند نیز فکرهایی کرده اند. در این رستوران می توانید سالاد، ماهی و انواع غذاهای دریایی را میل کنید. یکی از دلایل محبوبیت یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور نزد خانواده ها علاوه برکیفیت خوب رستوران، پرس های غذایی بزرگ آن است که از سوی مشتریان با استقبال مواجه شده. اگرچه این رستوران یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور و رستورانی درجه یک و گران قیمت محسوب می شود اما از نظر مشتریان ارزش پرداخت هزینۀ اضافه را دارد. ویژگی خاصی که رستوران پرایم استیک را از سایر همکارانش جدا می کند جو رمانتیک رستوران است که با استقبال خوبی در میان جوانان روبروشده. سالن غذاخوری رستوران همواره با شمع روشن می شود و حال و هوای خاصی را ایجاد می کند که شب دلپذیری را برای مشتریان فراهم میکند. بهترین پیشنهاد برای شما که در سفر به کوالالامپور حتما در سفز به کوالالامپور به این رستوران بروید و از طعم غذاهاش نهایت لذت را ببرید. کارکنان این رستوران روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت دوازده تا دو بعد از ظهر و شش و نیم تا ده شب و روزهای شنبه و یکشنبه تنها بعد از ظهرها از ساعت شش و نیم تا ده و نیم شب آماده خدمات رسانی می باشند.
اگر شما نیز مایلید یک وعدۀ غذای رویایی را در پرایم استیک تجربه کنید به آدرس این رستوران نیاز خواهید داشت:
آدرس: Jalan Stesen Sentral, kuala Lumpur
همچنین چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این رستوران، ساعات کاری و نحوه خدمات رسانی آن به دست بیاورید می توانید با شماره تلفن 60322637888 تماس برقرار کنید.

Prime Steak

3) رستوران تاج گاردن(Taj Garden)

زمانی که از غذاهای آسیای جنوب شرقی صحبت می کنیم، نمی توانیم نام هندوستان را فراموش کنیم. هندوها در آشپزی سبک و سیاق خاص خود را دارند و غذاهای آنها با سلیقۀ بسیاری از افراد چندان همخوانی ندارد اما افراد زیادی هم هستند که از خوردن یک غذای تند هندی لذت می برند. رستوران تاج گاردن مکانی است که می توانید غذاهای اصیل هندی را در آن تجربه کنید، یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور تاج گاردن می باشد. این رستوران از هیاهوی شهر فاصله گرفته و به Brikfields رفته است. چنانچه به غذاهای تند و پر چاشنی علاقه دارید، خوردن یک وعده از chicken curry و naan یا paneer میتواند لذت بخش باشد. در این رستوران مهمانی های خانوادگی نیز برگزار می شود. از ویژگیهای مثبت تاج گاردن رفتار خوب و گرم کارکنان آن است. همچنین ویژگی دیگر آن طراحی یک محل غیر رسمی و دوست داشتنی است که مشتریان می توانند طبخ غذای خود توسط سرآشپز را تماشا کنند. غذاهای این رستوران نسبت به قیمت متوسط و ارزان آن بسیار با کیفیت است و خاطرۀ خوبی در ذهن شما باقی خواهد گذارد پس در سفر به کوالالامپور از آن غافل نشوید.
رستوران تاج گاردن یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور که از ساعت یازده صبح تا یازده شب یکسره باز است.
اگر مایلید که در سفر خود به رستوران تاج گاردن سری بزنید آدرس آن را به خاطر بسپارید
آدرس: Wisma Leopad, Brikfields
همچنین چنانچه درباره خدمات یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور هر سوالی داشتید شماره تلفن زیر پاسخگوی شما خواهد بود:
تلفن: 60322606489

Taj Garden

4)  رستوران Ozen Zanmai

وقتی در میان رستوران های جنوب شرقی آسیا جستجو می کنید نمی توانید از رستورانهای ژاپنی چشم پوشی کنید. غذاهای کشور ژاپن به سلامت و مفید بودن شهرت زیادی دارند و تعداد زیادی از آنها شهرت بین المللی برای خودشان دست و پا کرده اند. زمانی که به مرکز خرید Nu Sentral مراجعه میکنید می توانید رستوران اوزن زان مای را به سادگی پیدا کنید. دکور خاص این رستوران موجب می شود که در نگاه اول در میان شلوغی مرکز خرید آن را بشناسید. این رستوران یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور و از بهترین رستوران های کوالالامپور می باشد و از مشتریان خود با نودل(noodle)، تم پورا (tempura)و گوشت و سبزیجات کباب شده روی گریل پذیرایی می کند اما محبوب ترین غذاهای این رستوران سوشی(sushi)، دون بوری(donburi) آن است. همانطور که میدانید سوشی مخلوطی از برنج و گوشت ماهی خام است که به زیبایی با هم پیچیده شده و با سس های خاصی سرو می شود. این غذا امروزه در میان مردم جهان جایگاه خود را پیدا کرده است تا جایی که شدت درخواست برای سوشی موجب بالا رفتن میزان شکار ماهی های مخصوص استفاده در این غذا شده و سازمان جهانی را وادار به هشدار کرده است. رستوران Ozen Zanmai به صورت ماهانه منوی ویژه ای را ارائه میکند. این منو انواع مختلفی از سوشی و ماهی سالمون تازه را در برمیگیرد. بیشتر از صد نوع سوشی مختلفی که در رستوران Ozen Zanmai سرو میشود صدها مزۀ متفاوت را ایجاد می کند. هر بار که وارد رستوران ژاپنی Ozen Zanmai میشوید غذایی تازه را تجربه خواهید کرد. اگرچه این رستوران هر روز از ده صبح تا ده شب باز است اما قیمت متوسط و غذاهای متنوع آن موجب شده که بیشتر اوقات شلوغ باشد در هر حال موقع سرو ناهار رستوران در شلوغ ترین زمان کاری خود به سر میبرد.
برای رفتن به یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور، رستوران Ozen Zanmai آدرس زیر را به خاطر بسپارید.
آدرس: Nu Sentral, Jalan sambanthan, Kuala lumpur
همچنین شماره تلفن این رستوران به شرح ذیل است: 60322762750

Ozen Zanmai

5) رستورانMoorthy s Mathai

مشهور ترین غذای رستوران Moorthy s Mathai یک غذای سنتی هندی بنام banana leaf ric  است. اگرچه این رستوران از نظر کیفیت غذایی بسیار خوب است اما محبوبیت خود را به banana leaf ric های لذیذی که میپزد مدیون است، در سفر به کوالالامپور سری هم به این رستوران بزنید. banana leaf ric غذایی مخصوص جنوب هند است. برای سرو این غذا به جای بشقاب از برگهای پهن موز استفاده میکنند و اطراف آن با ماهی یا گوشت و چاشنی مخصوصی بنام چاتنی (chutney) قرار داده میشود. این یک منظرۀ زیبا از رنگهاست. (Chutney) ها دسته ای از سس ها هستند که به عنوان چاشنی در کنار غذاهای کشورهای جنوب آسیا و هندوستان استفاده میشوند. این چاشنی میتواند انواع ترشی میوه باشد یا مخلوطی از ماست و خردل. در سفر به کوالالامپور طعم این غذاها را از دست ندهید. از دیگرغذاهای این رستوران Tenggiri آن است. گفته میشود رستوران Moorthy s Mathai لذیذترین Tenggiri را در کوالالامپور دارد در این غذا از ماهی mackerel استفاده میشود که از ماهی های بومی منطقۀ شرق آسیاست. در حقیقت منوی رستوران مخلوطی از غذاهای هندی و مالزیایی را در خود جای داده است. دسر مشهور رستوران روتی کایا (roti kaya) نام دارد که مخلوطی از یک بستنی سنتی همراه با شیرعسل و مربای نارگیل است. به طور کلی برای یک رستوران با قیمت مناسب ، کیفیت غذاهای رستوران بسیار خوب است.این رستوران از هفت صبح تا ده شب به مشتریان خود سرویس ارائه میکند.
اگر میخواهید به رستوران Moorthy s Mathai بروید باید آن را در این آدرس پیدا کنید.
آدرس: No. 78, JalanTun Sambanthan, Brickfields, Kuala Lumpur
همچنین تلفن رستوران 60163719894 میباشد.

Moorthy s Mathai

6)  رستوران آی کِترو (Iketeru)

در مجاورت هتل هیلتون یک سنگفرش زیبا جلب توجه میکند که در سفر به کوالالامپور از رفتن به آنجا غافل نشوید مسیر این سنگفرش به درهایی میرسد که دو طرف آن با گیاه بامبو پوشانده شده. داخل محوطه فانوسهایی روشن است این همان رستوران ژاپنی ای کترو است. محل آرامش بخشی که در شلوغی خیابانهای کوالالامپور دنیای جداگانه ای برای خودش ساخته است. از در که وارد میشوید منظرۀ یک دریاچۀ مصنوعی شما را غافلگیر خواهد کرد. فضای ورودی رستوران تداعی کنندۀ منظرۀ یک باغ است.اتاقهای خصوصی این رستوران (تاتامی) نام دارند. در رستوران ای کترو انواع غذاهای ژاپنی مانند سوشی و ساشیمی (sashimi) سرو میشود. خوب است بدانید که ساشیمی نوعی روش پخت است که در آن ماهی تازه و خام را به قطعات خیلی ریز میبرند و آن را با سس سویا میخورند. در حالیکه سوشی برنجی است که با سرکه طبخ شده. از دیگر غذاهای این رستوران غذاهای تپانیاکی (teppanyaki) هستند. و بهترین غذای آن بنتو نام دارد. این غذا یک سینی کوچک است که از چند قسمت تشکیل شده و هرقسمت از غذا را جداگانه در کنار هم میچینند و سرو میکنند. این قسمتها شامل برنج، انواع ماهی یا میگو، سبزیجاتی مانند هویج وسیب زمینی شیرین و سایر مخلفات میباشد که به روش آبپز یا بخار پز یا باربیکیو تهیه شده و در مجاورت سس سویا و یکی دو سس دیگر قرار داده شده است. انتخاب این غذا به شما کمک میکند تا تجربۀ کاملی از یک غذای ژاپنی داشته باشید.تکه ای از گوشت بردارید در سس سویا بزنید و همراه برنج میل کنید.قیمت غذا در رستوران آی کترو کمی بالاست اما ارزشش را دارد چرا که وقتی یک سرآشپز ژاپنی غذاهای ژاپنی را طبخ کند طعم غذا بسیار به واقعیت نزدیکتر خواهد بود. شما میتوانید به شیوۀ سنتی ژاپنی در اتاقهای مجزایی غذای خود را صرف کنید و در ضمن صرف غذا از چشم انداز باغ نیز استفاده کنید. یک فضای سنتی ژاپنی که با فضای مدرن تلفیق شده است. در سفر به کوالالامپور از طعم غذاهای خوشمزه و ویو زیبای این رستوران غافل نشوید. رستوران آی کترو در دو وعدۀ ناهار و شام از ساعت دوازده تا 14:30 و 6:30 تا 10:30 شب به سرو غذا میپردازد و یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور و همچنین از بهترین رستوران های کوالالامپور می باشد.
برای رفتن به این رستوران به آدرس زیر مراجعه کنید:
آدرس: 3Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur
همچنین از طریق شماره تلفن های زیر میتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را از گردانندگان رستوران سوال کنید: 60322642264

Iketeru

7) رستوران آنالاکشمی (Annalakshmi)

در گردش در فیلتز بریک و سفر به کوالالامپور، میتوانید مناطق دیدنی بسیاری را ببینید. به طور مثال Temple of Fine Aats محل خوبی برای بازدید است. همچنین معبد Buddhist Maha Vihara نیز از نقاط مشهور کوالالامپور به شمار می آید. سپس اگر در حوالی ساعت یازده و نیم تا سه بعد از ظهر هوس یک نهار تند هندی کردید رستوران آنالاکشمی پذیرای شماست. این رستوران انواع غذاهای سنتی هندی را درست میکند و هدف خود را زنده نگهداشتن آشپزی اصیل هندی میداند. هدف رستوران آنالاکشمی حفظ شیوه های آشپزی گذشته است. شیوه هایی که در آن مادرها با عشق خود غذایی ساده اما دلچسب را برای خانوادۀ بزرگ خود تهیه میکردند که قیمت مناسبی هم داشت. منوی این رستوران انواع غذاهای هندوستان را در برمیگیرد. و تمام این منو از سبزیجات تهیه شده. اگر در عصر گذرتان به فیلتز بریک افتاد بین ساعات 6:30 تا 10 شب شام خوبی میل خواهید کرد. خوب است بدانید که سرو غذا در رستوران آنالاکشمی به روش بوفه صورت میگیرد.
برای پیدا کردن یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور، رستوران آنالاکشمی کافی است به آدرس زیر سری بزنید:
آدرس: 116, Jalan Berhala, Brickfields
همچنین مسئولان رستوران به صورت تلفنی نیز پاسخگوی شما خواهند بود.
تلفن: 60322743799

Annalakshmi

8) رستوران Graze

هتل هیلتون کوالالامپور رستوران دیگری نیز دارد که در طبقۀ پنجم این رستوران واقع شده است. شهرت این رستوران به فضای آرامش بخش و غذاهای لذیذ آن است و در سفر به کوالالامپور از رفتن به آنجا غافل نشوید. این رستوران که بنام رستوران Graze شناخته میشود طراحی مدرنی دارد. از نکات جالب رستوران کریز منوی فصلی آن است. به این ترتیب که این رستوران متناسب با فصلی که در آن قرار دارد از لیست غذاهای رایج اروپا منوی خود را تغییر میدهد. سالن پذیرایی این رستوران بسیار زیباست و یکی از 10 رستوران برتر کوالالامپور می باشد و طراحی آن به صورتی است که با نورپردازی منظم و تغییر میزان نور یک فضای دلپذیر و مدرن را فراهم می آورد. پنجره های رستوران شیشه هایی منحنی دارند که نور طبیعی را به شیوۀ جذابی وارد سالن میکند. این دکوراسیون شیک و مدرن موجب شده تا قیمت غذاهای رستوران کمی گران باشد. اما هنوز هم طرفداران خودش را دارد. منوی رستوران از میان محبوبترین غذاهای کلاسیک انتخاب شده است و آشپزخانۀ رستوران غذاها را بسیار لذیذ و با کیفیت تهیه میکند. شهرت رستوران کریز به خاطر استیک ها و غذاهای دریایی آن است.خوراک صدف آن نیز بسیار پر طرفدار است. برای خوردن یک وعده غذای لذیذ در این رستوران میتوانید همه روزه از ساعت 12:30 تا 14:30 و عصرها از ساعت 6:30 تا 10:30 به محل رستوران که در پایین این صفحه آدرس آن ثبت شده است مراجعه نمایید.
آدرس: 3Jalan Stesen Sentral, kuala Lumpur
همچنین شماره تلفن 60322642264 برای ارتباط ساده تر شما با مسئولین رستوران در دسترس میباشد.

Graze

9) رستوران ایتالیایی پورتوفینو(Portofino)

چه کسی گفته که در مالزی فقط باید غذاهای مردم مالزی را خورد؟ هجوم گردشگران از سراسر دنیا موجب شده که در خیابانهای این شهر افراد مختلف از ملیتهای متفاوت دیده شوند و ذائقۀ متفاوت این افراد، بازار خوبی برای آشپزهایی از کشورهای مختلف پدید آورده است. رستوران ایتالیایی پورتوفینو نیز از رستورانهایی است که با همین ایده شروع به کار کرد. مدیر این رستوران میگوید که همیشه علاقه مند بوده تا در یک کشور دیگر رستورانی ایتالیایی باز کند. اگرچه از افتتاح این رستوران در خیابان پرجنب و جوش بنگسر (Bangsar) بیشتر از دو سال نمیگذرد اما به خوبی موفق شده جای خود را در میان این بازار شلوغ به دست بیاورد. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی کشور ایتالیا میشود. دو غذای محبوب رستوران گنوچی (gnocchi) و ریسوتو(risotto) از غذاهایی است که باید مزۀ آن را امتحان کنید. خوردن غذاهای ایتالیایی در کنار نوشیدنی های لذیذ این کشور یک تجربۀ خوب است. پاستاهای این رستوران بسیار خوشمزه میباشند و قیمت مناسبی دارند. همچنین این رستوران بسیار اقتصادی است و هر پرس غذای ان به اندازه ای بزرگ هست که به راحتی دو نفر را سیر کند. در سفر به کوالالامپور غذاهای این رستوران را از دست ندهید. دسرها و نوشیدنی های رستوران بسیار با کیفیت و لذیذ هستند. اگر به مالزی سفر میکنید پیشنهاد میکنیم در سفر به کوالالامپور به این رستوران ایتالیایی سری بزنید و با یک قیمت مناسب و متوسط ، تجربۀ جدیدی از غذاهای ایتالیایی داشته باشید.
یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور، رستوران پورتوفینو می باشد که از ساعت 11 صبح تا دوازده شب و در تمام ایام هفته آمادۀ سرویس دهی میباشد.
اگر تمایل داشتید یک غذای ایتالیایی را در دل مالزی تجربه کنید ، به این آدرس سری بزنید:
آدرس: No. 1, Presiaran Ara Kiri ,Lucky Garden, Bangsar, kuala Lumpur
همچنین چنانچه میخواهید دربارۀ خدمات رستوران از مسئولین آن سوالی داشته باشید شمارۀ تلفن 60320948490 را فراموش نکنید.

Portofino

10) رستوران مرکات بارسلونا گاستوبا (Mercat Barcelona Gastoba)

یک رستوران اسپانیایی در دل آسیای جنوب شرقی. خوردن یک وعده غذای اسپانیایی با قیمتی مناسب میتواند تجربۀ خوبی در ذائقۀ شما باشد. مدیران رستوران مرکات بارسلونا گاستوبا که اصلیتی اسپانیایی دارند رستوران خود را با هدف اینکه فقط و فقط تاپاس (tapas) (نوعی غذای سنتی اسپانیایی) را عرصه کنند، تاسیس کردند. سپس در کنار غذاها نوشیدنی های اسپانیایی نیز سرو شدند. استقبال خوب مردم موجب شد که به تدریج غذاهای دیگری نیز راه خود را به رستوران مرکات باز کنند. مشتریان رستوران استقبال خوبی از گورمت (gourmet) و پاتاتاس براواس(patatas bravas) داشتند. خیلی زود رستوران انواع پاتاس را سرو میکرد و استقبال مشتریان موجب شد که غذای پایلا (paella) نیز وارد منوی رستوران شود. از ویژگیهای مثبت رستوران مرکات این است که سرو پایلا در این رستوران در پرس های بزرگ و پر و پیمانی صورت میگیرد که هر پرس آن دو یا سه نفر را به سادگی سیر میکند. برای خوردن یک وعده از غذای این رستوران کافی است دورزهای شنبه و یکشنبه از دوازده ظهر تا دوازده شب و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از 4 بعد از ظهر تا دوازده شب به محل آن مراجعه کنید. یادتان باشد رستوران مرکات بارسلونا گاستوبا صبح ها فعالیت ندارد.
اگر شما نیز از مشتاقان غذاهای اسپانیایی هستید میتوانید در آدرس زیر این رستوران را پیدا کنید:
آدرس: 51 Jalan Telwi 3, Bangsar Baru, Kaula Lumpur, Malaysia
همچنین چنانچه مایلید دربارۀ خدمات رستوران از مسئولین آن سوالی داشته باشید شمارۀ تلفن 60322015288 را فراموش نکنید.

Mercat Barcelona Gastoba Kuala Lumpur

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رستوران هایی که در بریک فیلدز می توانید بیابید

ز. نیرومند ، پنج شنبه 21 آذر 1398

با ما همراه باشید تا با 10 مورد از رستوران های برتر محله بریک فیلدز کوالالامپور آشنا شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :