با تشک بادی لامزاک متفاوت سفر کنید!!

hb شنبه 4 شهریور 1396

اگر فکر می کنید تشک های بادی همه از یک نوع هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند، باید به شما گفت تنها با خرید یک تشک بادی خود نظیر تشک بادی لامزاک می توانید از تفاوت تشک های بادی موجود در بازار آگاه شوید! تشک های بادی لامزاک به هیچ عنوان یک تشک بادی معمولی به حساب نمی آید چرا که در کمتر از چند ثانیه از هوا پر می شود در حالی که اصلا نیازی به دستگاه پمپ برای وارد کردن هوا به داخل تشک و یا حتی بادکردن با دهان ( که تا حدودی امری است است غیر عقلانی) ندارد که همین امر سبب متمایز شدن این تشک ها از سایر تشک های بادی در دنیا شده است! با همگردی برای معرفی یکی از بهترین ابزار سفر در طبیعت گردی همراه باشید.

تشک بادی لامزاک

تشک بادی لامزاک هنگ اوت (Lamzac Hangout)

لامزاک یک کلمه آمانی است و به معنای آدم تنبل است. ایده اولیه طراحی تشک های بادی لامزاک در ذهن مارجین اومن به شکل کاملا تصادفی شکل گرفت. در واقع او وقتی در سال 2010 در یک مهمانی کاملا دوستانه حضور پیدا می کند، ایده و جرقه طراحی و تولید تشکی بادی که بدون نیاز به پمپاژ هوا پر شود، در ذهنش زده می شود! مارجین اومن تشک بادی خود را طراحی و سپس تولید می کند و آنقدر در ارائه تشک خروجی خود دقت و توجه به خرج می دهد که پس از ارائه اولین سری از تشک های بادی او با نام محصولی لامزاک، در بازه زمانی بسیار کمی تمام محصولات تولیدی این تشک های بادی به فروش می رسد و سر و صدای زیادی را در قلب اروپا و همچنین آمریکای جنوبی به سبب برخورداری از کیفیت بالای خود، به پا می کند. لازم به ذکر است که وزن این تشک بادی در حدود یک کیلوگرم و ابعاد آن در حال فشرده؛ 18 در 35 سانتی متر و در حالت باز شده؛ 200 در 90 سانتی متر می باشد و همچنین قادر به تحمل وزنی بیش از 200 کیلوگرم می باشد. تشک بادی لامزاک یکی از مهم ترین ابزار سفر در طبیعت گردی می باشد.

تشک بادی لامزاک هنگ اوت (Lamzac Hangout)

موارد استفاده از تشک بادی لامزاک

 با توجه به سطح کیفیت مطلوب این دسته از تشک های بادی بدون نیاز به پمپ هوا، می توان از آن ها در هر محیط فراغتی استفاده نمود اما به طور کل می توان از تشک های بادی لامزاک در مواری از جمله: زمین چمن، زمین هموار، ساحل دریا حتی با شن های داغ خود در ظهرگاه های شهر های ساحلی، سنگ فرش و حتی تخته سنگ هایی که خیلی تیز نباشند، استفاده نمود. این تشک از ابزار سفر موثر در طبیعت گردی و سفرهای هیجان انگیز است.

موارد استفاده از تشک بادی لامزاک

قدرت دوام و تحمل تشک بادی لامزاک

در مورد دوام و قدرت تحمل این تشک های بادی باید این نکته را ذکر کرد که تشک های بادی لامزاک در همان ابتدای مراحل طراحی و شکل گیری خود، قرار بر این بود که از این محصولات بادی به عنوان جانشینی برای صندلی هایی با حجم زیاد استفاده شود ولی به هر حال روند به تولید تشک های بادی لامزاک ختم شد! برای خوابیدن شب هنگام بر روی این دسته از تشک های بادی این را نیز باید اضافه کرد که این دسته از تشک های بادی قدرت دوام و تحمل اندکی کمتر از یک شب کامل را می تواند طاقت بیاورد و نمی شود برای خوابیدن های طولانی مدت از این دسته از تشک های بادی استفاده نمود.

قدرت دوام و تحمل تشک بادی لامزاک

جنس تشک و خالی کردن هوای داخلی آن

در مورد جنس تشک های بادی لامزاک باید عرض کرد که روکش خارجی لامزاک از جنس پارچه های نایلونی و مرغوب است که نقش زیادی در قدرت تحمل وزن هایی حتی بالاتر از 200 کیلوگرم را نیز از خود ایفا می کند. برای خالی کردن هوای داخلی این تشک های بادی نیز می بایست دهانه آن را گشوده و از انتهای تشک شروع به جمع کردن آن نمایید به سمت دهانه تشک، در پایان هوا بطور تدریجی از تشک بادی شما خارج شده و می توان پس از گذشت چند ثانیه، آن را جمع کرده و درون کیسه مخصوص خودش، قرار دهید. از بهترین و کارآمدترین ابزار سفر برای طبیعتگران و طبیعت گردی می باشد. تشک های بادی با هر برند و هر کیفیتی که باشند به سبب وزن ناچیز خود، می توانند با هر شدت جریان بادی به حرکت دربیایند! پس بهتر است اگر از تشک های بادی در محیط های باز استفاده می کنید، حتما یا بر روی آن بنشینید و یا اجسام سنگین دیگری را بر روی آن قرار دهید.

جنس تشک و خالی کردن هوای داخلی آن
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به کازابلانکا | جاذبه های گردشگری کازابلانکا را متفاوت حس کنید

ن. چرمچی ، پنج شنبه 30 خرداد 1398

در شهر زیبا و محبوب کازابلانکا در مراکش، نقاط دیدنی و جاذبه های زیادی وجود دارد که در این راهنمای سفر به معرفی آن ها می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :