هتل نووتل تهران | هتلی برای اقامت در فرودگاه امام خمینی

در فرودگاه بین المللی امام خمینی دو هتل توسط گروه فرانسوی Accorhotels با نام های Novotel Tehran Imam Khomeini Intl Airport و ibis Tehran Imam Khomeini Intl Airport وجود دارند. هتل اول در قسمت جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه و هتل دوم دقیقا در کنار هتل نووتل تهران قرار دارد. هتل ibis جز هتل هایی با هزینه پایین در این شرکت می باشد. گروه Accorhotels، 6امین شرکت برتر در ساخت هتل می باشد و بیش از 3700 هتل در کل دنیا ساخته است. در این مطلب سعی شده در مورد هتل Novotel از مجموعه هتل های تهران بیشتر توضیح داده شود.

هتل های فرودگاه امام

مسافت تا هتل نووتل تهران

هتل نووتل تهران در مجموعه هتل های تهران ، هتلی فرودگاهی و 5 ستاره است که در فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد و تا مرکز شهر تهران، 45 دقیقه فاصله دارد. این هتل برای کسانی که نیاز به اقامت کوتاه دارند و پرواز خود را می خواهند تعویض کنند، مناسب است. همچنین این هتل برای کسانی که می خواهند از شلوغی شهر به دور باشند، مناسب است. به همین خاطر این هتل بسیار آرام می باشد. هتل نووتل دارای فضایی بسیار شیک و مدرن است و امکانات رفاهی بسیاری دارد.در تمامی اتاق های این هتل تخت، حمام، دوش، یخچال، چای ساز، قهوه ساز، سشوار، اینترنت و... وجود دارد. این هتل دارای 300 اتاق بزرگ می باشد. اتاق های ویژه این هتل دارای یک اتاق نشینمن، یک اتاق خواب و دو حمام است.

هتل نووتل فرودگاه امام
هتل نووتل

امکانات

از جمله دیگر امکانات این هتل ، رستوران ها و کافه های مختلفی است که انواع غذاها را سرو می کنند. از جمله این رستوران ها، لانژ، رستوران محلی وادی، لابی لانژ و رستوران بین المللی کهکشان، می باشد. دیگر امکانات ، سالن همایش و جلسات، اتاق بازی کودگ، 4 اتاق ویژه معلولین، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، مرکز سلامت و پارکینگ می باشد. کارکنان این هتل از هتل های تهران ،تحصیلکرده، مجرب و حرفه ای می باشند. در هتل نووتل هزینه پارکینگ در طول مدت زمان اقامت رایگان است. همچنین اقامت کودکان زیر 8 سال رایگان است. مسافرانی که پروازشان دچار تاخیر شده است، می توانند با تخفیف بسیار خوبی در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل نووتل تهران
هتل تهران
هتل نووتل در تهران و فرودگاه امام
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

برنامه ریزی برای تجمیع پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه امام خمینی

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 6 آذر 1402

براساس خبرهای بدست رسیده، برنامه ریزی برای تجمیع پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه امام خمینی صورت می گیرد.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 15 شهریور 1401

    اتاق یه نفره میخواستم چهار شنبه تا پیجشنبه

    • 15 شهریور 1401

    سلام اتاق یک نفره میخواستم