با شماری از مشهورترین هتل های پاتایا آشنا شوید

پاتایا منطقه ای بوده که با توجه به داشتن جاذبه های گردشگری مختلف، ساحل و دریا، ورزشهای آبی، باغ وحش ها و پارکهای موضوعی و مراکز خرید متعدد در طول سال بیش از 5/5 میلیون توریست خارجی دارد. از آنجایی که این منطقه بسان هر منطقه توریستی دیگری دارای اقامتگاه ها و هتل های متعدی است، احتمالا شما در انتخاب مکان و محل اقامت خود دچار تردید خواهید شد. با ما در مقاله هتل های معروف پاتایا همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین هتل های پاتایا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین هتل های پاتایا برایتان مفید خواهد بود.

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت (Mercure Pattaya Ocean Resort)

اگر شما از علاقمندان به دریا باشید، حتما دنبال هتلی هستید که کمترین فاصله را با ساحل داشته باشد. از این رو، میتوان گفت این هتل می تواند گزینه مناسبی باشد، چرا که 6 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. البته، این را هم باید عنوان کرد که فاصله اش با فرودگاه سوارنابهومی (Suvarnabhumi) 84 کیلومتر است. ضمن اینکه فعالیت های تفریحی مختلفی در هتل یا اطراف آن وجود دارند که میتوان به پارک آبی اشاره کرد و کودکان می توانند از زمین بازی مخصوص خود استفاده کنند. اما بشنوید از امکانات منحصر بفرد این مورد از مشهورترین هتل های پاتایا که شامل دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل، تجهیز اتاق ها و سوییت های این هتل به تهویه مطبوع و یخچال و تجهیز حمام ها به دوش و سشوار و دارا بودن پارکینگ اختصاصی هستند.

به همه اینها میتوان نمای رو به اقیانوس برخی از واحدها را نیز اضافه کرد که می تواند گزینه بسیار حائز اهمیتی بحساب آید. به همه این امکانات میتوان امکانات رستوران و غذاها را نیز اضافه کرد. اما، به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این مورد از برترین هتل های پاتایا غیرمجاز است و نمی توانید حیوانات خانگی خود را در این سفر همراه خود کنید.

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت

هتل آیا بوتیک پاتایا (AYA Boutique Hotel)

اگر تفریح برایتان بسیار اهمیت داشته و تمایل دارید در فضای باز و رو به ساحل غذایتان را میل کنید، این مورد از هتل های معروف پاتایا می تواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این، طی اقامت می توانید تمرینات ورزشی خود را هم ادامه داده و از سالن ورزشی بسیار مجهز هتل نیز استفاده کنید. از لحاظ نزدیکی به ساحل نیز این هتل جایگاه مناسبی دارد، چرا که دو دقیقه پیاده از ساحل فاصله داشته و در چند قدمی مرکز شهر واقع شده است. از نظر نزدیکی به فرودگاه هم باید گفت اگر با ماشین قصد عزیمت به فرودگاه بین المللی سوارنابهومی را داشته باشید، یک ساعت و نیم در راه خواهید بود. این مورد از هتل های معروف پاتایا علاوه بر تراس آفتاب گیر و سالن ورزشی، دارای استخر داخلی نیز بوده و علاوه بر آن کارکنان بسیار مودب و میهمان نوازی دارد که به گرمی از شما استقبال خواهند کرد.

هتل آیا بوتیک پاتایا

هتل ال کی ایمپرس (LK The Empress)

اگر می خواهید با صرف هزینه نسبتا کمی امکانات زیادی را دریافت کرده و تجربه ای ناب داشته باید، می توانید روی این هتل حساب ویژه ای باز کنید، چرا که علاوه بر اینکه امکاناتی نظیر وای فای رایگان، استخر روباز، اسپا و باغ، مرکز تجاری و خشکشویی دارد، سالن ورزشی مجهزی نیز برای استفاده از مسافران تعبیه شده که می توانند همراه تورهای روزانه هتل از آن استفاده کنند و این در حالی است که رفتار مناسب و بسیار گرم کارکنان این هتل لذت سفر را برایتان دوچندان می کند. اما بشنوید از ظاهر منحصر بفرد اتاق های بزرگ این هتل که با نورپردازی گرم و وسایلی با طرح های طلایی تزیین شده اند، طراحی کلاسیک اروپایی را تداعی می کنند. علاوه بر این، فاصله بسیار کمی نیز با ساحل و مرکز خرید سنترال فستیوال دارد.

این مورد از مشهورترین هتل های پاتایا از نظر دسترسی نیز شرایط خوبی دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سوارنابهومی در بانکوک بیش از یک ساعت و نیم نخواهد بود. همچنین، دارای رستورانی به نام Circle بوده که انواع و اقسام غذاهای اصیل تایلندی و حتی بین المللی در آن سرو می شوند. امکان استفاده از سرویس اتاق هم برای این مورد از برترین هتل های پاتایا مهیا بوده و از این بابت خیالتان جمع باشد.

هتل ال کی ایمپرس

هتل ال کی رنسانس (LK Renaissance)

اتاق های این مورد از برترین هتل های پاتایا به سبک اروپایی تزیین شده و جاذبه های گردشگری پاتایا در کمتر از 1/1 کیلومتری آن قرار دارند. به علاوه اینکه این مورد از مشهورترین هتل های پاتایا دارای رستورانی بنام Cherry است که در آن غذاهای بین المللی سرو شده و در طبقه همکف قرار گرفته است. از نظر نزدیکی به ساحل هم این هتل فقط شش دقیقه پیاده با ساحل فاصله داشته و برای دسترسی به فرودگاه بین المللی سوارنابهومی در بانکوک هم 86 کیلومتر باید طی کرد. اتاقهای بزرگ این مورد از برترین هتل های پاتایا وای فای رایگان، اسپا و استخر روباز دارند.

هتل ال کی رنسانس

هتل هالیدی این پاتایا (Holiday Inn Pattaya)

اگر بدنبال گزینه ای هستید که همه انتظارات یک خانواده را برآورده سازد، می توانید روی این مورد از مشهورترین هتل های پاتایا حساب ویژه ای باز کنید، چرا که این هتل علاوه بر داشتن کلوب کودکان و سوئیت های خانواده، دارای بالکن خصوصی، تجربه خوردن صبحانه در Executive Club و در کنار چشم اندازی پانوراما از پاتایا بوده که این خود می تواند برای خیلی ها تنها دلیل اقامت در این مورد از مشهورترین هتل های پاتایا نیز بحساب آید. با اقامت در این مورد از هتل های معروف پاتایا می توانید چندین هدف را به یکباره نشانه گرفته و حتی از بازی گلف، سفر یک روزه در جزیره و ورزش های آبی نیز بسی لذت ببرید.

در کنار همه اینها، میتوان به وجود سالن ورزشی و 4 استخر روباز و تجهیز به اسپا و وای فای رایگان در مناطق عمومی نیز اشاره کرد. از نظر موقعیت و دسترسی هم این هتل بسیار غنی است، چرا که با توجه به اینکه این هتل در منطقه Beach Road قرار دارد، در چند قدمی ساحل سنترال فستیوال پاتایا قرار گرفته و دسترسی به آن بیش از یک دقیقه آن هم پیاده زمان نخواهد برد. ضمن اینکه دسترسی آن به فرودگاه نیز بسیار آسان است و پس از گذشت یک ساعت و نیم، میتوان به فرودگاه بین المللی سوارنابهومی رسید. شما می توانید جشن ها و مراسم خود را نیز در این هتل برگزار کنید و از میهمانی خود لذت کافی ببرید. این هتل مجهز به چهار رستوران و سرویس اتاق نیز بوده، ضمن اینکه تمام اتاق ها چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارند.

هتل هالیدی این پاتایا

هتل مونترا پاتایا (Monttra Pattaya)

شاید بتوان گفت قیمت نسبتا زیاد این این هتل که در پاتایای جنوبی قرار دارد، بخاطر امکانات بسیار ویژه و سرویس دهی آن باشد، چرا که این هتل دارای استخر روباز، باربکیو، رستوران و پارکینگ رایگان خصوصی و وای فای رایگان است. ضمن اینکه همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، قهوه ساز و حمام خصوصی به همراه حوله و وسایل بهداشتی رایگانی هستند که به راحتی و به وفور یافت می شوند. علاوه بر اینها، پذیرش 24 ساعته و نزدیکی به فرودگاه نیز می تواند از دیگر ویژگی های این مورد از هتل های معروف پاتایا بحساب آیند، چرا که تا فرودگاه بین المللی Utapao-Rayong jkih تنها 31 کیلومتر راه هست.

هتل مونترا پاتایا

هتل ایمپریال پاتایا (Imperial Pattaya)

طی اقامت در هتلی که اتاق های آن با دکوراسیون تایلندی تزیین شده اند، می توانید از کلاسهای یوگا و ایروبیک نیز استفاده کنید. از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر روباز، اسپا، 5 رستوران و پارکینگ رایگان آن و نزدیکی به ساحل هم اشاره کرد، چرا که این هتل سه دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد.

هتل ایمپریال پاتایا

هتل اس ان پلاس (S.N. Plus Hotel)

اگر بدنبال اقامتگاهی با امکانات زیاد و هزینه کمی هستید، این مورد از برترین هتل های پاتایا می تواند بهترین گزینه باشد، چرا که اولا امکانات و سرویس دهی بسیار مناسبی از جمله استخر شنا، اتاق های مدرن با طراحی کلاسیک، تهویه مطبوع و وای فای رایگان داشته و ثانیا، فاصله کمی تا سنترال فستیوال پاتایا دارد. ضمن اینکه فاصله آن تا ساحل نیز پنج دقیقه است. از دیگر امکانات خوب این هتل میتوان به تجهیز همه اتاق ها به تلویزیون، ماهواره و گاو صندوق اشاره کرد. علاوه بر آن، در حمام واحدها سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارند که می توانند بسیار مورد توجه قرار گیرند. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی سوارنابهومی 84 کیلومتر بوده و در نزدیکی North Road قرار دارد.

هتل اس ان پلاس پاتایا

هتل سابای ریزورت (Sabai Resort)

از ویژگی های منحصر بفرد سابای ریزورت که در پاتایای شمالی قرار دارد، میتوان به وجود سه استخر در آن و واقع شدن در میان باغهای گرمسیری اشاره کرد. ضمن اینکه این هتل برای رفتن به ساحل و خرید نیز موقعیت مناسبی دارد، چرا که فاصله آن تا ساحل فقط 7 دقیقه پیاده بوده و تا رستوران ها و مراکز خرید سنترال فستیوال پاتایا نیز 300 متر فاصله دارد. اما، بشنوید از دکوراسیون اتاق ها و ویلاهای آن که ترکیبی از تزئینات سنتی و مدرن تایلند بوده و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی هستند.

هتل سابای ریزورت

هتل رویال کلیف گرند (Royal Cliff Grand Hotel)

اگر می خواهید این سفر به یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهای زندگیتان مبدل شود، هتل رویال کلیف گرند می تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد، چرا که امکانات زیادی دارد. برویم سراغ اصل مطلب و شمارش این امکانات که بدین شرح است: پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، خشکشویی، وای فای رایگان، سالن ورزشی و استخر روباز، امکانات ماساژ و سونا. ضمن اینکه تدابیری نیز برای رفاه مسافران علاقمند به ورزش اندیشیده شده و امکاناتی نظیر میز پینگ پنگ، زمین تنیس و بیلیارد برای آنها مهیا هستند.

علاوه بر آنچه که گفته شد، اگر قرار کاری دارید هم می توانید به راحتی روی مرکز تجاری و سالن اجتماعات این هتل حساب کنید. حمام اتاق ها دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بوده و در رستورانهای آن انواع و اقسام غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شوند. دسترسی این هتل نیز بسیار مناسب است، چرا که تا فرودگاه بین المللی سوارنابهومی کمتر از 86 کیلومتر فاصله داشته و از این حیث نیز مناسب به نظر می آید.

هتل رویال کلیف گرند
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با شماری از بهترین هتلهای واکینگ استریت پاتایا آشنا شوید

مسلم علیمحمدی ، سه شنبه 16 آبان 1402

با ما در مقاله معروف ترین هتلهای واکینگ استریت پاتایا همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین هتلهای واکینگ استریت پاتایا آشنا نماییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :