بهترین استخر هایی که در عمرتان خواهید دید !!

اگر از علاقه مندان به تفریحات آبی و استخر هستید، شاید شنیدن و معرفی چندی از مجلل ترین استخرهای دنیا برایتان جذاب باشد. حال اگر بدانید لبه های این استخرها نیز با قسمت بزرگتری از آب مانند اقیانوس و یا با آسمان ادغام شده است، بدون شک تمایل و اشتیاقی دو چندان برای دانستن در مورد آنها پیدا خواهید کرد. پس برای خواندن درباره استخرهایی که بی انتها نامیده می شوند و البته سفر کوتاهی به بهترین استخرهای دنیا، شگفت انگیزترین استخرهای جهان و زیباترین استخرهای دنیا تا پایان همگردی را همچون گذشته همراهی کنید.

 Jade Mountain

استخر Hanging Gardens of Bali در کشور اوبود

بدون شک هیچ کس از حس شناور بودن در میان درختان بدش نمی آید. برای تجربه این حس منحصر به فرد می توانید پس از اقامت در هتل Hanging Gardens of Bali ، از استخر دو طبقه بی انتهایش دیدن کرده و بسی لذت ببرید. چرا که این استخر بسیار منحصر به فرد بر روی یک تپه قرار گرفته و توسط جنگل های انبوه احاطه شده است. تجربه ای که در کمتر جایی می توان به آن دست یافت.

Hanging Gardens of Bali

استخر The Cambrian، در کشور سوئیس

یک خبر خوب هم برای علاقه مندان به چشمه های آب گرم داریم. در کشور سوئیس و در دهکده Adelboden به همت دو مرد ویلزی هتلی ساخته شده است که Cambrian نام دارد. با بازدید از این هتل می توانید ازچشمه آب گرم بی نظیرش که دارد که در کوه های آلپ سوئیس محو می شود، لذت برده و سلامتی خود را تضمین نمایید. چرا که همانطور که می دانید چشمه های آب گرم برای درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می شوند. Cambrian از بهترین استخرهای دنیا، شگفت انگیزترین استخرهای جهان و زیباترین استخرهای دنیا به شمار می آید.

The Cambrian

استخر Grace Santorini،در کشوریونان

اگر علاقه زیادی به دیدن غروب آفتاب دارید و برای دیدن آن لحظه شماری می کنید، می توانید طی سری به کشور یونان سری هم به هتل Grace Santorini زده و پس از آن از استخر فوق العاه ای که نمایی رو به دریای اژه دارد دیدن و استفاده نمایید. حال با دیدن غروب آفتاب جزیره سانتورینی بدون شک شگفت زده خواهید شد. پس فرصت را از دست ندهید.

Grace Santorini

استخر Marina Bay Sands در کشورسنگاپور

و اما استخری برای علاقه مندان به ارتفاع که می شود آن را در کشور سنگاپور یافت. اگر عاشق ارتفاع هستید، پس از اقامت در هتل Marina Sands ، می توانید به طبقه 55 ام آن رفته و شاهد استخری باشید که بلندترین و بالاترین در دنیا بوده و علاوه بر آن کاملا بی لبه به نظر می رسد چنانچه گویی آب به پایین در حال سرازیر شدن است. پس اگر از ارتفاع نمی ترسید حتما سری به این استخر مهیج بزنید.

Marina Bay Sands

استخر Molitor در شهرپاریس

شاید تاکنون نام استخر مولیتور را شنیده اشد.استخری که به مدت 60 سال بهترین استخر شهر پاریس بود اما در سال 1980 کاملا تعطیل شده بود. اما احتمالا خوشحال خواهید شد اگر بشنوید که این استخر زیبا مجددا تعمیرشده است و شما برای بازدید از آن می توانید در هتل اطراف آن اقامت داشته باشید و لحظات نای را تجربه نمایید.

Molitor

استخرهتل Avalon، در گوتنبرگ، سوئد

و اما هتلی برای علاقه مندان به تماشای چشم انداز های زیبا که در کشور سوئد، قرار دارد.این هتل که آوالون نام دارد، بر روی پشت بام خود استخری دارد. وجه تمایز این استخر نسبت به نمونه ای مشابه اش این است که از لبه ساختمان جلوتر رفته و چشم اندازی 360 درجه از درون چارچوب کاملا شیشه ای خود برایتان به ارمغان می آورد. بدون شک بازدید از چنین استخری خالی از لطف و هیجان نخواهد بود.

Avalon

استخر Hotel du Cap Eden Roc در آنتیب، فرانسه

اگر از علاقه مندان به سینما هستید و می خواهید برای ساعاتی هم که شده احساس یک هنرپیشه هالیوود را تجربه کنید، می توانید به این پیشنهاد وسوسه انگیز فکر کنید. بازدید استخری در جنوب فرانسه که نشانگر شکوه "بر قدیم" نیز هست، می تواند این احساس فوق العاده و مهیج را نثارتان کند. Hotel du Cap Eden Roc از بهترین استخرهای دنیا، شگفت انگیزترین استخرهای جهان و زیباترین استخرهای دنیا محسوب می شود.

Hotel du Cap Eden Roc

استخر The Library، در جزیره ساموی در کشور تایلند

اگر از علاقه مندان رنگ قرمز باشید بدون شک از شنیدن خبری درباره اسخری با این رنگ هیجان زده خواهید شد. البته اگر از تماشای آن به هراس نیایید. برای بازدید از این هتل کاملا منحصربفرد می توانیدبه هتل The Library در کشور تایلند سری بزنید.

The Library

استخر Cheval Blanc Randheli، در کشور مالدیو

حال اگر از هیچ کدام از پیشنهادات مذکور به اشتیاق نیامده باشید، احتمالا با شنیدن اینکه هتل مجللی به نام Cheval Blanc Randheli در کشور مالدیو وجود دارد که در آن هر ویلا برای خود یک استخر بی انتها دارد و مستقیم رو به اقیانوس است، کاملا وسوسه خواهید شد. چرا که وجود یک استخر خصوصی یک ویژگی بسیار منحصربه فرد به شمار می آید. ضمن اینکه در این هتل ویلاهای 4 خوابه نیز آماده سرویس دهی به شما هستند، آن هم با استخرهایی 24 متری که به جزیره می نمایند. پس استراحت در جزیره شخصیتان خالی از لطف نخواهد بود. Cheval Blanc Randheli از بهترین استخرهای دنیا، شگفت انگیزترین استخرهای جهان و زیباترین استخرهای دنیا محسوب می شود.

 Cheval Blanc Randheli

استخر Jade Mountain، در سنت لوسیا

این هتل نیز همچون همتای مالدیوی خود در هر کدام از ویلاها یک استخر اختصاصی تعبیه شده با این تفاوت که تماشای خلیج از درون هتل jade Mountain می تواند تجربه ای بسیار مهیج و شگفت انگیز برایتان به ارمغان بیاورد.

 Jade Mountain 1

امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا کرده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همیشه همراه همگردی را فراهم آورده باشیم.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیبایی هایی که در سفر به تایلند خواهید دید

ن. چرمچی ، شنبه 16 آذر 1398

برای کمک به شما در این زمینه، راهنمای سفر به تایلند را در اختیارتان می گذاریم و برترین جاذبه های گردشگری این کشور را می شماریم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :