معروف ترین خطوط هوایی | تجربه راحتی و امنیت در سفر

آنچه که در سفر به شهرهای مختلف به خصوص از طریق خطوط هوایی مرسوم است، این بوده که با خرید هر بلیت به یک مقصد خاص سفر خواهید کرد اما در این میان خطوط هوایی خاصی نیز وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که با خرید تنها یک بلیت از این خطوط هوایی٬ به جای یک شهر به دو شهر سفر کنید. در سفرهای طولانی مدت و هنگامی که مجبور به توقف در یک شهر و انتظار تا رفتن به شهر مقصدتان هستید، این خطوط هوایی در بین مهمترین خطوط هوایی به شما این امکان را می دهند که با پرداخت هزینه تنها یک شهر، از دو شهر دیدن کنید. شما می توانید به جای انتظار و گذران وقت برای ادامه پرواز در فرودگاه به لطف خطوط هوایی که توقف گاه های رایگان را برای چند روز به شما پیشنهاد می کنند، قبل از ادامه دادن به مسیر خود، در محل توقف سیاحتی بکنید. این 12 مورد از کاربردی ترین خطوط هوایی که در ادامه معرفی خواهند شد، گزینه های متنوعی به مسافران خود ارائه می دهند که از یک توقف کوتاه تا توقفی به طول یک هفته و یا همراه با یک راهنمای محلی برای آشنایی و اکتشاف شهر متفاوت است .برای آشنایی بیشتر با معروف ترین خطوط هوایی با ما همراه باشید.

مهمترین خطوط هوایی

تی ای پی پرتغال (TAP Portugal)

خطوط هوایی پرتغال که پرچم این کشور روی هواپیماهای آن نقش بسته، بدون آنکه هیچ هزینه اضافی برای بلیت دریافت کند، یک توقف مجانی در لیسبون یا پورتو برای 3 شب و بیشتر را به مسافران خود عرضه می کند. علاوه بر این پیشنهادات منحصر به فرد و تخفیفات مختلف نیز به آن ها ارائه می شود. همچنین متقاضیان این نوع پرواز می توانند از رستوران ها و هتل ها نیز استفاده کنند. برای بهره مندی از این پیشنهاد خط هوایی در بین کاربردی ترین خطوط هوایی مسافران باید یک سفر رفت و برگشت رزرو کنند.

تی ای پی پرتغال (TAP Portugal)

خطوط هوایی هاوایی (Hawaiian Airlines)

خطوط هوایی هاوایی با 11 مقصد بین المللی، یک توقف مجانی در هر بخش از سفر را به مسافران خود پیشنهاد می دهد. مسافران این خطوط هوایی در بین معروف ترین خطوط هوایی می توانند به استراحتی بی نظیر زیر تابش آقتاب در هونولولو (Honolulu) بپردازند. در این پروازها محدودیتی در تعداد روزهایی که شما در توقف گاه می توانید سپری کنید، وجود ندارد.

خطوط هوایی هاوایی (Hawaiian Airlines)

خطوط هوایی کوپا (Copa Airlines)

خطوط هوایی کوپا در بین مهمترین خطوط هوایی که پرچم کانادا و سازمان گردشگری پاناما روی آن نقش بسته، یک توقف رایگان در پاناما را به مسافران پیشنهاد می دهند. اگر متقاضی سفر با این خطوط هوایی هستید، برای بهره مندی از این پیشنهاد قبل از اینکه خرید بلیت خود را کامل کنید، فراموش نکنید که حتما یک توقف در پاناما را رزرو کرده باشید.

خطوط هوایی کوپا (Copa Airlines)

خط هوایی ژاپن

خطوط هوایی ژاپن نیز پیشنهادات گوناگونی برای توقف رایگان ارائه می دهد که بهره مندی از آن ها به مقصد پرواز بستگی دارد. به طور مثال مسافران پروازی که از آمریکای شمالی می آیند، می توانند یک توقف رایگان در توکیو داشته باشند.

خط هوایی ژاپن

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد در بین مهمترین خطوط هوایی برای سفرهایی که با پروازهای کلاس درجه اول، کلاس تجاری و اجاره ای خود انجام می گیرد، اقامت مجانی ارائه می کند. برای بهره مندی از این اقامت٬ بلیت ها باید در ابوظبی تایید شده باشند. مسافران می توانند به صورت رایگان در ابوظبی به گردش پرداخته و در صورت رزرو اقامت دو شب در این شهر، یک شب اضافی را در یک هتل بمانند و از خدمات آن استفاده کنند.

هواپیمایی اتحاد

فین ایر (Finnair)

فین ایر در بین کاربردی ترین خطوط هوایی در فنلاند نیز از دیگر خطوط هوایی ارائه دهنده اقامت رایگان می باشد. با انجام سفر از طریق این خط هوایی، ازساختمان های هنر نو، کافه ها و بوتیک ها بازدید کنید و از یک توقف مجانی بیش از 5 روز در فنلاند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی لذت ببرید.

فین ایر (Finnair)

کی ال ام (KLM)

کی ال ام یکی از معروف ترین خطوط هوایی در کشور هلند است که با سفر از طریق آن شما از دو توقف رایگان در آمستردام بهره مند خواهید بود که یک توقف مجانی در بلیت خروجی و دیگری در بلیت ورودی است.

کی ال ام (KLM)

ایسلند ایر

با پرواز از طریق ایسلند ایر در بین مهمترین خطوط هوایی می توانید هفت شبانه روز از توقف مجانی در هتل های ریکیاویک و همچنین از تفریحاتی مانند شیرجه زدن در مرداب آبی تا رفتن به مناظر طبیعی از جمله دشت های آتشفشانی، دریاچه های درخشان و تماشای آبشارها لذت ببرید. علاوه بر این این خط هوایی یک راهنما نیز به شما پیشنهاد می دهد. این راهنما یک فرد محلی است که به صورت رایگان شما را به سیاحتی هیجان انگیز در کشور یخ های درخشان می برد.

ایسلند ایر

واو ایر (WOW air)

شهرت این خط هوایی مرهون پروازهای بسیار ارزانی است که ارائه می دهد. با سفر از طریق خط هوایی واو ایر این شانس را خواهید داشت تا ایسلند را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی در پرواز برگشت بین آمریکای شمالی و اروپا ببینید. برای این منظور گزینه توقفگاه در وبسایت رزرو خط هوایی را در زمان تعیین پرواز برگشت به صورت آنلاین انتخاب کنید.

واو ایر (WOW air)

ایر کانادا

ایر کانادا٬ یک توقف رایگان در تورنتو، مونترال و ونکوور را بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافی به مسافران خود ارائه می دهد. این پیشنهاد در صورتی است که زمان توقف بین پرواز مسافران بیش از 6 ساعت به طول انجامد. بهره مندی از خدمات اقامت و هتل نیز برای پروازهای کلاس تجاری، اقتصادی یا اجاره ای فراهم هستند. قیمت هتل ها برای مسافران پروازهای تانگو و فلکس از شبی 180 هزار تومان شروع می شود.

ایر کانادا

هواپیمایی تایلند

خط هوایی تایلند به تازگی این امکان را فراهم ساخته تا متقاضیان سفر به کامبوج، لائوس، ویتنام، چین، ژاپن، هند، ایران یا اروپا بتوانند یک شب اقامت رایگان در هتل های بانکوک داشته باشند. سازمان گردشگری تایلند در اقدامی دیگر امکاناتی ویژه و منحصر بفرد را برای مسافران پرواز استرالیا ارائه داده است.

هواپیمایی تایلند

خطوط هوایی ترکیه

اگر با خطوط هوایی ترکیه پرواز می کنید و زمان انتظار برای پرواز دومتان کمتر از 24 ساعت است، می توانید از فرودگاه خارج شوید و به صورت رایگان به تماشای مناظر دیدنی و تاریخی استانبول بپردازید. این امکان که تحت عنوان برنامه استانبول گردی از سوی خط هوایی ترکیه فراهم شده، به مسافران این فرصت را می دهد تا قبل از برگشت برای پرواز بعدی خود از فرودگاه خارج شده و به رستوران ها و مکان های دیدنی شهر بروند.

خطوط هوایی ترکیه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین کتاب های آفریقای جنوبی، تجربه سفری مجازی و شیرین

علی حیدرنژاد ، پنج شنبه 30 فروردین 1397

من با یک دوست خانوادگی از سوازیلند تماس گرفتم. او در یک ساعت به من یک برنامه سفر در کل قاره و لیست خوبی از کتاب های درباره آفریقای جنوبی برای خواندن داد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :