تابستانی خاطره انگیز، همراه با آژانس اسطوره بیستون

آژانس اسطوره بیستون شنبه 14 مرداد 1396

تابستان تقریبا به نیمه رسیده! پس اگر این نیمه را در خانه بوده اید حالا دیگر وقتش است که پاشنه ها را ور بکشید و کمی خودتان را جمع و جور کرده، عازم سفر شوید و نیمه ی دیگر تعطیلات خود را به کارشناسان آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون بسپارید! سفر در واقع کاوشی در جهان است، برای باز شدن ذهن ما که هر روز از تکرارهای مداوم خسته شده است، سفر برای دیدن مکان های جدید، تجربه ی کارهای نو، ملاقات با افراد جدید و آشنایی با فرهنگ های مختلف است. مهم نیست با ماشین سفر کنید یا دوچرخه، مهم این است که مرزهای دیدتان را گسترش دهید و خودتان را در دل اتفاقات نو بیاندازید؛ همین! کسانی که اهل سفر هستند از روش های مختلفی برای سفر کردن استفاده می کنند، سفر تنهایی با یک کوله پشتی، سفر با تورهای خوب یا بد، سفر با کشتی های لوکس در دریا و...باید این نکته را بدانید که نمی شود هر کسی کوله پشتی اش را پر کند و به محلی نامعلوم برود، تور می تواند با برنامه ریزی صحیح استرس و سردرگمی ناشی از سفر به مقصدی را که تا بحال به آنجا نرفته اید کاملا از بین ببرد!

راه حلی مطمئن برای داشتن سفری خاطره انگیز

حقیقت این است که سفرهای تنهایی واقعا نیاز به مهارت های خاص دارد، شما باید برای رویارویی با هر اتفاق غیرمنتظره ای خود را آماده کنید، که کار هرکسی نیست. ما در قرار داد تورهای گروهی و انفرادیمان ، تعداد روزهای سفر همراه با مسئولیت هایی که تور تقبل می کند شامل بازدیدهایی که خواهید داشت، تعداد وعده های غذایی که تور باید به مسافرین بدهد، نوع هواپیما یا اتوبوسی که با آن سفر می کنید و... را ذکر می کنیم.که این امنیت وآرامش خاطر مسافر را به طرز چشمگیری تامین میکند. برخی تورهای ارزان قیمت هستند که بیشتر از اینکه ارزانی شان به خاطر لحظه آخری بودن باشد به خاطر مکان هتل یا نوع وسیله نقلیه ای است که آن تور برگزیده است؛ مثلا این هتل ها فاصله بیشتری با مرکز شهر یا جاهای توریستی دارند و برای رسیدن به مناطق دیدنی یا مرکز شهر مجبورید هم زمان و هم هزینه ای را صرف اجاره تاکسی یا اتوبوس کنید. در بعضی از شهرها سفر درون شهری برایتان گران تمام می شود اما جایی که نرخ کرایه تاکسی چندان بالا نیست اگر گرفتن هتل در جایی دورتر از مرکز شهر، به میزان قابل ملاحظه ای تور را ارزان می کند، می صرفد که همان تور را با آن هتل بگیرید و از تاکسی یا اتوبوس برای رسیدن به مقصد استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که ما ،با مناسبترین قیمت ،بهترین کیفیت را برای جلب رضایت مسافرانمان ارایه میدهیم.

کیفیتی مطلوب، هزینه ای معقول

ما عبارت را با تکیه بر تواناییهایمان نقض میکنیم! ارزان بودن تورهای آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون علت دارد و علت آن بازخوردی است که از جانی مسافران کسب کرده ایم. اغراق نمیکنیم و آنچه را که تبلیغ میکنیم انجام میدهیم ، سابقه ی خدمات رسانی منحصر به فرد و با کیفیت بالا ی ما، ضمانتی است برای گفته هایمان... پیشنهاد ویژه ی ما برای سفر امن شما به مشهد مقدس،تور انفرادی شامل بلیت رفت و برگشت با بهترین پرواز های داخلی،اقامت در( ) همراه با ارایه سرویس صبحانه به صورت بوفه،ناهار و شام به صورت منوی انتخابی است.

کمی بیشتر درباره هتل الوند

هتل الوند از لحاظ موقعیت در یکی از بهترین مناطق مشهد  و نزدیک به حرم مطهررضوی واقع شده است...به دلیل کیفییت بالا در زمینه های: وعده های غذایی مطلوب، خدمات رسانی منحصر به فرد،نظافت منظم و تمیزی چشمگیر هتل،همینطور برخورد مناسب پرسنل با مسافران محترممان گزینه ی بسیار مناسب و ایده الی برای اسکان شما عزیزان است. قرارداشتن هتل الوند در خیابان امام رضا یکی از محاسن هتل میباشد.همچنین هتل الوند با وجود اینکه فاصله ی زیادی با حرم مطهر ندارد، دارای چند نوبت سرویس رایگان  رفت و برگشت به حرم میباشد .

: کره. مربا. عسل. نان. پنیر. خیار. گوجه فرنگی. صبحانه گرم: عدسی، تخم مرغ آب پز یا املت. چای. آبمیوه سن ایچ

: چلوکباب کوبیده. جوجه کباب بدون استخوان. زرشک پلو با مرغ. چلو ماهی. خورشت روز (قیمه یاقورمه سبزی). همراه باسالادفصل و سوپ و نوشابه بصورت بوفه

شینسل مرغ. رولت گوشت. ته چین مرغ. لازانیا. چیزبرگر. خوراک مرغ. خوراک جوجه. سالاد الویه، سوپ و نوشابه بصورت بوفه

پیشنهاد مطلوب  ما برای شما سفری امن به مشهد مقدس با تورهای خاص و ایده آل آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون است. ما هتلی را به شما  پیشنهاد میکنیم که  رضایت مسافران سابقمان را به بهترین حالت جلب کرده باشد !

آژانس اسطوره بیستون

آدرس : تهران، خیابان شریعتی، مابین مطهری و بهشتی، روبروی پمپ بنزین، خیابان شکر آبی، پلاک 10، واحد 12
شماره تماس : 02186022031 - 09122305282
شماره تلفن همراه : 09121536815
سایت : bistoontravel.com

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری مطمئن و خاطره انگیز همراه با آژانس مسافرتی رویای سفر کادوس

آژانس مسافرتی رویای سفر کادوس ، شنبه 28 مرداد 1396

شرکت مسافرت هوایی و جهانگردی رویای سفر کادوس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز نموده . این شرکت طی این مدت با برگزاری تورهای متنوع خارجی اعم از ...

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 15 مرداد 1396

    من در هتل الوند 3 شب اقامت داشتم به نظرم خدماتش نسبت به قیمتش عالیه

    • 15 مرداد 1396

    متن زیبایی بود