معرفی تعدادی از معروف ترین مراکز خرید مسکو

اگر تاکنون سفر به روسیه یا سفر به مسکو داشته اید، بدون شک می دانید که این شهر یکی از بهترین مراکز خرید جهان را دارد، چرا که از برندهای لوکس پوشاک داخلی و خارجی گرفته تا سوغات ریز و درشت هنری و انواع صنایع دستی را می توانید به راحتی در مسکو بیابید. مراکز خرید هم در مسکو تنوع زیادی دارند؛ از دپارتمان استورهای پرزرق و برق گرفته تا بوتیکهای کوچک. با ما در مقاله معروف ترین مراکز خرید مسکو همراه شده تا شما را با شماری از بهترین مراکز خرید مسکو آشنا نماییم. قطعا، آشنایی با مراکز خرید مشهور مسکو برای شما جالب خواهد بود.

خیابان Kuznetsky Most

اگر خرید از فروشگاه های لوکس و انتخاب از برندهای معروف بیش از هر چیزی برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم حتما در این خیابان به دنبال هر چه که می خواهید بگردید، چرا که این خیابان مملو از فروشگاه های مد مشهور بوده که در آنها می توانید علاوه بر پوشاک، انواع زیورآلات و عطرهای معروف و برند داخلی و خارجی را به راحتی بیابید. اگر تا الان مشتاق شده اید تا از مکان و موقعیت جغرافیایی اش هم باخبر شوید، باید بگوییم که خیابان Kuznetsky Most در قلب مسکو و در شمال میدان سرخ قرار دارد.

خیابان Kuznetsky Most

خیابان Arbat

اگر دنبال کسب تجربه های ناب و منحصر بفرد در سفر به مسکو هستید، در هنگام خرید می توانید چنین تجربه ای را آن هم در شهر مسکو کسب کنید. این مهم می تواند در بازدید از خیابان Arbat تحقق یابد، چرا که این خیابان قدیمی فقط به عابران پیاده اختصاص دارد و تا چشم کار می کندف می شود در آن فروشگاه دید و کافه و رستوران. البته دیدن هنرنمایی هنرمندان خیابانی نیز در این خیابان خالی از لطف نخواهد بود. در واقع پس از خرید انواع سوغات از قبیل عروسکهای ماتروشکا، زیورآلات کهربایی، کلاههای خز معروف روسی و هر آنچه که مد نظر دارید، می توانید با گشت و گذاری در خیابان نشان دومتان را با یک تیر بزنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

خیابان Arbat

خیابان Tverskaya

در سفر به مسکو می رسیم به خیابان و محلی که مخصوص افرادی است که از نظر مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند، چرا که با وجود فروشگاه های بزرگ و شیک در بناهای سنگی و برندهای مشهور دنیا، این خیابان به یکی از گران ترین خیابانهای دنیا مبدل شد؛ خیابانی که بیشتر به بهشت شبیه است و برای بازدید و گشت و گذار هم می تواند گزینه خوبی باشد. البته ممکن است در بین کالاهای گران قیمت، کالاهایی با قیمت مناسب تر هم وجود داشته باشد. برای دسترسی به این مورد از معروف ترین مراکز خرید مسکو، کافی است که از میدان سرخ به سمت شمال بروید.

خیابان Tverskaya

منطقه Kitai-Gorod و خیابان Tretyakovsky Proezd

اگر از علاقمندان به هنر و صنایع دستی هستید، این منطقه دقیقا همانجایی است که می توانید کالاها و خوراکی های محبوب خود را بیابید، چرا که این منطقه علاوه بر اینکه با بخشهایی از دیوارهای قدیمی و قرون وسطایی احاطه شده، می تواند یکی از معادن یافتن اشیای سرامیکی، زیورآلات و صنایع دستی و هنر بومی روسیه باشد. ضمن اینکه در یکی از خیابانهای این منطقه که Tretyakovsky Proezd نام دارد، می توانید از شعبه های برندهای لوکس و مشهوری مانند آرمانی، پرادا، Bentley و Graff دیدن کنید. اما می رسیم به مکان و موقعیت جغرافیایی منطقه قدیمی Kitai-Gorod که در شرق کرملین قرار دارد و خیابان Tretyakovsky Proezd که آن نیز در شمال غربی متروی Kitai-Gorod قرار گرفته و می تواند یکی از تجربه های خاص و متفاوت شما در بین مراکز خرید مشهور مسکو بشمار آید.

منطقه Kitai-Gorod و خیابان Tretyakovsky Proezd

مرکز خرید TSUM

اگر بدنبال رستوران یا فودکورتهایی بعد از انجام خرید می گردید، این مرکز خرید علاوه بر اینکه به بزرگی مرکز خرید GUM است و مکانی مناسب برای یافتن برترین محصولات اروپایی از قبیل عطر، زیورآلات، پوشاک خز و...بوده، می تواند بهترین مکان نیز برای سرو غذا باشد. فودکورتهای بسیاری با بهترین کیفیت و استانداردها آماده پذیرایی از شما با انواع غذاهای روسی و بین المللی در این مورد از معروف ترین مراکز خرید مسکو هستند.

مرکز خرید TSUM

بازار Izmailovo

این بازار هم می تواند بازار محبوب علاقمندان به هنر و صنایع دستی و بیشتر از آن علاقمندان به خوراکی ها و غذاهای خوشمزه باشد، چرا که در اینجا می توانید انواع صنایع دستی و آثار هنری مثل نقاشی، فرش، سوغاتی های منحصر بفرد روسی و...را تهیه و بعد از اتمام خریدتان، با کباب تازه و داغ نوش از خود پذیرایی کرده و خرید را به سیاحت و تفریح مبدل کنید. این خیابان از مرکز شهر قدری فاصله داشته و برای دسترسی به این بازار می توانید از ایستکاه مترو Partizanskaya استفاده کنید.

از دیگر وجوه تمایز و ویژگی های این بازار می شود به قیمتهای مناسب و حتی کمش اشاره کرد بطوریکه حتی اگر در مرکز مسکو باشید، باز هم ارزشش را دارد که خود را به این بازار برسانید. در ضمن، این را هم خاطرنشان کنیم که اگر قصد بازدید از این بازار را دارید، بهترین زمان می تواند روزهای آخر هفته باشد، چرا که در سایر ایام هفته بعضی از فروشگاه های این مورد از بهترین مراکز خرید مسکو بسته هستند.

بازار Izmailovo

مرکز خرید Glavnyi Universalnyi Magazin

باز هم خبری خوب برای علاقمندان به برندهای مشهور و مد دنیا، چرا که از وجوه تمایز و دلایل شهرت این مرکز خرید لوکس که به اختصار GUM نام گرفته، میتوان به این نکته اشاره کرد که یکی از شعبه های دپارتمان استورهای GUM بوده و علاوه بر آن، این مورد از مراکز خرید مشهور مسکو میزبان برندهایی از جمله کریستین دیور، لویی ویتون، اترو و...است.

مرکز خرید Glavnyi Universalnyi Magazin

بولوار Petrovka

اگر برای خرید سوغات محل اقامت خود را ترک می کنید، پیشنهاد می شود این خیابان را از دست ندهید، چرا که بهترین سوغات روسیه از جمله کلاههای خز، خاویار و عروسکهای ماتریوشکا را می توانید در این منطقه پیدا کنید. ضمن اینکه مراکز خرید بزرگ و لوکس نیز در این خیابان بسیار دیده می شوند.

بولوار Petrovka

آویاپارک (Aviapark)

هر چند کالاهای عرضه شده در این مورد از بهترین مراکز خرید مسکو مخصوص طبقه مرفه است، اما با توجه به آکواریوم استوایی و طراحی مجلل آن حتی دیدنش هم خالی از لطف نیست. علاوه بر مراکز خرید لوکس، 80 رستوران و 20 سالن سینما نیز در این مرکز جا گرفته که می توانند گشت و گذار شما را کامل کنند. به این مرکز خرید که در شمال مسکو در منطقه Sokol قرار دارد، می توانید از طریق ایستگاه های مترو Aeroport و Dinamo دسترسی پیدا کرده و در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 22 و در روزهای جمعه و شنبه از 10 صبح تا 23 از آن دیدن فرمایید.

آویاپارک (Aviapark)
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از معروف ترین مراکز خرید قشم

ز. نیرومند ، یکشنبه 26 فروردین 1403

با ما در مقاله معروف ترین مراکز خرید قشم همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین پاساژهای قشم و همچنین بازارهای مشهور قشم آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :