رومانتیک ترین مقاصد توریستی جهان برای سفرهای عاشقانه

در این مطلب عاشقانه ترین مکان های دنیا را معرفی کرده ایم، شهرها و جزیره هایی که رمانتیک ترین مکان های دنیا و رومانتیک ترین مقاصد توریستی جهان برای داشتن سفرهای عاشقانه شناخته شده اند. قایق سواری بر روی رودخانه های زیبا، قدم زدن در باغ های سرسبز و تماشای غروب آفتاب در کنار ساحل دریا می تواند زیباترین لحظات و رویایی ترین تصاویر را برای شما به همراه داشته باشد. اگر دوست دارید برای تعطیلات خود به یک مکان رومانتیک سفر کنید یا در فکر برنامه ریزی برای سفر ماه عسل خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. در این بخش به معرفی عاشقانه ترین مکان های دنیا می پردازیم.

رومانتیک ترین مقاصد توریستی جهان برای سفرهای عاشقانه

1 - شهر قدیمی کلمار در فرانسه

کُلمار یا کُلمَر (Colmar) یکی از عاشقانه ترین مکان های دنیا و شهرهای منطقه آلزاس (Alsace) است که در شمال شرقی کشور فرانسه قرار دارد. این شهر با آب و هوای فوق العاده و ییلاقی خود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری این کشور به شمار می رود. کلمار با حفظ ساختار و معماری قدیمی و زیبای خود، یکی از جاذبه های تاریخی فرانسه به شمار می آید. قدم زدن در خیابان های این شهر قدیمی و تماشای خانه های زیبای آن می تواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از زیباترین و رویایی ترین صحنه هایی که می توانید در کلمار تجربه کنید عبور از رودخانه ای است که از وسط این شهر می گذرد. به این کانال ونیز کوچک گفته می شود.

کلمار در فرانسه
شهر قدیمی کلمار در فرانسه

2. ساحل کیبل استرالیا

ساحل کیبل یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا و زیباترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری استرالیا ست که در غرب این کشور واقع شده است. شن های سفید ساحل در کنار آب های آبی اقیانوس هند ترکیبی زیبا و شگفت انگیز ایجاد کرده اند. نشستن در این ساحل زیبا و تماشای غروب خورشید می تواند فضای رمانتیک و عاشقانه ای به وجود آورد که قطعا از آن لذت خواهید برد. یکی از جذاب ترین تفریحاتی که در کنار این ساحل می توانید داشته باشید، شترسواری است. خدمات شترسواری در ساحل کیبل از طلوع آفتاب شروع شده و تا غروب ادامه دارد.

ساحل کیبل استرالیا
ساحل کیبل در استرالیا

3. جشن شکوفه های بهاری در چین و کره

در همه جای دنیا با شروع فصل بهار شکوفه های درختان مناظر تماشایی و زیبایی را به وجود می آورند. شکوفه های گیلاس نماد کشورهای ژاپن و کره هستند، از این رو با آغاز شکفتن جشنی با عنوان جشن شکوفه های بهاری در این کشورها برگزار می شود. پارک های این کشورها پر از درختان گیلاسی هستند که در فصل بهار پوشیده از شکوفه های صورتی رنگ می شوند. با وجود این شکوفه ها، فصل بهار در این دو کشور فصلی رویایی با فضایی عاشقانه و رمانتیک خواهد بود. مردم برای پیک نیک و گردش به این پارک ها رفته و روز خود را با تماشای این شکوفه های زیبا می گذرانند.

جشن شکوفه های بهاری در چین و کره
جشن شکوفه های بهاری

4. رودخانه لی در چین

رودخانه لی در کشور چین یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا و زیباترین و شاعرانه ترین رودخانه هایی است که تا به امروز دیده اید. این رودخانه 83 متری که بین گیلین و یانگشو در چین قرار دارد، یکی از رمانتیک ترین مکان هایی است که می توانید برای سفر خود انتخاب نمایید. قایق سواری بر روی این رودخانه در هنگام غروب خورشید، رویایی ترین خاطره زندگی را برایتان خواهد ساخت.

رودخانه لی در چین
رودخانه لی چین

5. راهروی عشق در ایتالیا

در کنار سواحل لیگوریا در ایتالیا پنج دهکده وجود دارد که به آن ها در کنار هم "پنج سرزمین" گفته می شود. یکی از این دهکده های زیبا ریوماگیوره می باشد که می توان آن را جذاب ترین روستای تاریخی ساحل مدیترانه دانست. مانارولا نیز روستای کوچک دیگریست که در کنار این ساحل قرار دارد. این دو روستا توسط مسیری به هم وصل می شوند که به این مسیر راهروی عشق گفته می شود. قدم زدن در راهروی عشق می تواند زیباترین لحظات را برای شما بسازد.

راهروی عشق
راهروی عشق در ایتالیا

6. رستوران گروتوی تایلند

یکی از رمانتیک ترین فضاهایی که می توانید یک غذای خوب را در آن نوش جان نمایید، رستوران غاری گروتو است. این رستوران در یک غار سنگ آهک در ساحل فرانانگ قرار داشته و غذاهای دریایی خوشمزه ای دارد. ساحل فرانانگ در کرابی تایلند واقع شده است.

رستوران گروتوی تایلند
رستوران گروتوی در تایلند

7.‏ سواحل آمالفی در ایتالیا

شاید بتوان آمالفی را جزو زیباترین سواحل ایتالیا دانست. هتل های فوق العاده ای در این ساحل وجود دارند که هرکدام چشم انداز بی نظیری به سمت دریا دارند. فضای رمانتیک و پر از آرامش این هتل ها از ویژگی های منحصر به فرد آن ها به شمار می رود. اگر استراحت در یک محیط دنج و آرام را ترجیح می دهید، این ساحل و هتل های لوکس آن بهترین انتخاب برای تعطیلات شماست. ضمن این که هتل های این ساحل سعی کرده اند تا فضایی عاشقانه را برای مهمانان خود ایجاد کنند.

آمالفی
آمالفی 1

8. چشمه های آب گرم پاموکاله

پاموکاله یا قصر سفید یکی از عاشقانه ترین مکان های دنیا و جذاب ترین دیدنی های شهر دنیزلی ترکیه است. پاموکاله ساختاری پلکانی شکل داشته و دارای چشمه های آب گرم و املاح معدنی است که خواص درمانی فراوانی دارد. از این مکان قرن ها پیش به عنوان حمام آب گرم استفاده می کرده اند و اکنون در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

پاموکاله
پاموکاله ترکیه

9. تاج محل در هند

یکی از رومانتیک ترین مقاصد توریستی جهان و زیباترین ساختمان های کشور هند که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، تاج محل است. این مکان آرامگاه زیبایی است که امپراطور شاه جهان به یاد همسر از دست رفته خود با سنگ مرمر ساخته است. از این رو به عنوان معروف ترین نماد عشق در این کشور محسوب می شود.

تاج محل
تاج محل در هند

10. گرند کانال در گوندولا

تماشای شهر زیبای ونیز بر روی آب که یکی از عاشقانه ترین مکان های دنیا ست، قطعا یکی از جذاب ترین سفرهایی است که می توانید داشته باشید. گرند کانال با طول 3800 متر اصلی ترین کانال در گوندولاست که کل شهر را در بر گرفته است. عبور از این کانال با قایق ها یا اتوبوس هایی که برای این کار در نظر گرفته شده می توانید زیباترین لحظات را برای شما به همراه داشته باشد.

گرند کانال
گرند کانال ایتالیا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی کوتاه با ارزان ترین مقاصد جهان برای سفر

فائزه راستی ، شنبه 27 اردیبهشت 1399

با ما در این مطلب خواندنی همراه شوید تا شما را با ارزان ترین مقاصد جهان برای سفر آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :