معرفی هتل های شیراز | اقامتی ارزان در شهر شعر و هنر

در این مطلب از سفر به شهر شیراز برایتان می گوییم از اقامت در شیراز، این شهر دیدنی و زیبا، از هتل های شیراز آن هم دو ستاره، ارزان قیمت و مقرون به صرفه. شیراز یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای ایران است که سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به آن رفت و آمد می کنند. شاید شما هم دوست داشته باشید به این شهر زیبا سفر کنید اما فکر می کنید هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد. از این رو اگر فعلا برنامه ای برای سفر خود نریخته اید. پس از همین الان دست به کار شوید. زیرا در ادامه مطلب هتل های ارزان شیراز، هتل هایی را در بین هتل های سنتی شیراز به شما معرفی خواهیم کرد که حداقل هزینه اقامت شما در این شهر را کاهش می دهند. اگر بخواهید مسافرت های زیادی داشته باشید و از جاهای مختلفی بازدید کنید، باید بتوانید تا جایی که برایتان امکان دارد هزینه های سفر را پایین بیاورید. یکی از هزینه های اصلی سفر، محل اقامت می باشد. جایی که بتوانید پس از یک روز گشت و گذار ساعاتی را در آن استراحت کنید تا برای روز بعد سرحال و قبراق باشید. اگر مسافر شهر زیبای شیراز هستید، می توانید سری به هتل های زیر در بین هتل های ارزان شیراز بزنید:

هتل های ارزان شیراز

هتل سنتی نیایش

هتل نیایش با نمای آجری و شیشه های رنگی اش می تواند فضای یک خانه قدیمی زیبا را در ذهن شما مجسم کند. درخت های سرسبز، حوض و آبنمای زیبای آن و تخت هایی که در حیاط چیده شده اند حس و حال حیاط خانه مادربزرگ را برای خیلی ها تداعی می کند. این هتل در بین هتل های سنتی شیراز در یک منطقه آرام و دنج شهر واقع شده و به بسیاری از جاذبه های دیدنی شیراز و مراکز تجاری شهر دسترسی خوبی دارد. از این هتل به راحتی می توانید با مقداری پیاده روی و تماشای بافت تاریخی شهر به شاهچراغ شیراز بروید و پس از زیارت، از حمام وکیل و سرای فیل دیدن کنید. هتل نیایش امکاناتی از قبیل اینترنت، پارکینگ، صندوق امانات، فضای سبز را برای راحتی مسافران خود فراهم کرده است. همچنین در رستوران ها و کافی شاپ های این هتل نیز می توانید انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و نوشیدنی ها گرم و سرد را نوش جان نمایید. هزینه یک شب اقامت در این هتل 2 ستاره و در بین هتل های ارزان شیراز برای اتاق یک تخته 50 هزار تومان می باشد. برای رفتن به این هتل به آدرس سه راه نمازی به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسیه، بعد از بی بی دختران، کوچه شاهزاده جمالی، پلاک 10 مراجعه نمایید. بنابراین در سفر به شیراز، اگر چند روزی را مهمان این شهر هستید، نام این هتل را در خاطر نگه دارید.

هتل سنتی نیایش

هتل سنتی نیایش 2

هتل دو ستاره ساسان

یکی دیگر از هتل های دوستاره شیراز، هتل ساسان می باشد که در خیابان کریمخان این شهر واقع شده است. این هتل در بین هتل های سنتی شیراز به دلیل قرار داشتن در مرکز شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس، دسترسی خوبی به بسیاری از دیدنی های تاریخی و مراکز خرید شیراز دارد. علاوه بر آن هتل ساسان در نزدیکی آثار تاریخی قرار داشته و با مقداری پیاده روی می توانید از ارگ کریم خانی و حمام وکیل نیز دیدن کنید. هتل ساسان امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران خود فراهم کرده است. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته هتل ساسان به ازای هر نفر 68 هزار تومان به همراه صبحانه می باشد. البته این قیمت برای روزهای عادی در نظر گرفته شده است. برای رفتن به این هتل به آدرس خیابان زند، خیابان انوری مراجعه نمایید.

 هتل ساسان

 هتل ساسان 2

هتل دو ستاره صدرا

هتل صدرا یکی از هتل های شیراز است. این هتل تمیز و راحت در مرکز شهر قرار دارد. از این رو به بسیاری از مراکز دیدنی شیراز نزدیک بوده و دسترسی خوبی به جاهای مختلف دارد. از امکانات این هتل می توان به لاندری، صندوق امانات، فاکس، کافی نت، تاکسی سرویس، بیلیارد، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد. تهویه مطبوع، تلوزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، گاوصندوق دیجیتال، اینترنت وای فای، سشوار نیز به طور اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده است. هتل صدرا یک انتخاب خوب برای مسافرت های خانوادگی است، زیرا امکان رزرو سوییت ها و اتاق های چهارتخته در این هتل وجود دارد. هزینه اقامت در این هتل در بین هتل های ارزان شیراز برای یک شب در یک اتاق چهارتخته و به همراه صبحانه به ازای هرنفر 58 هزار تومان می باشد. هتل صدرا در خیابان زند، خیابان رودکی واقع شده و فقط 20 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

هتل صدرا
هتل صدرا 2

هتل دو ستاره کوثر

هتل کوثر نیز مانند دو هتل ساسان و صدرا یکی از هتل های شیراز است که در مرکز شهر واقع شده و از این دسترسی خوبی به جاهای دیدنی و مهم این شهر دارد. هتل کوثر فضایی آرام و امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. از جمله امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، خدمات سرویس اتاق ها، سیستم صوتی و تصویری مرکزی و اینترنت اشاره کرد. این هتل همچنین دارای رستوران، چایخانه، کافی شاپ و تورهای گردشگری و تفریحی مناسب می باشد. این هتل در بلوار کریم خان زند، روبروی خیابان انوری قرار داشته و هزینه اقامت در یک اتاق دوتخته به همراه صبحانه حدود 78 هزار تومان می باشد. در سفر به شیراز، این هتل می تواند انتخابی عالی و به صرفه باشد.

هتل دوستاره کوثر
هتل دوستاره کوثر 2

هتل دو ستاره لطفعلی خان

هتل لطفعلی خان یکی از باسابقه ترین هتل های شیراز است که به دلیل دسترسی عالی و قیمت مناسبی که دارد، به یکی از محبوب ترین هتل های این شهر تبدیل شده است. این هتل 4 طبقه در خیابان قدیمی لطفعلی خان زند واقع شده و انتخابی مناسب برای خانواده ها می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل، قرار گرفتن آن در مقابل نارنجستان قوام است. نارنجستان یکی از زیباترین باغ های شیراز است. خانه زینت الملوک و موزه فارس شناسی نیز از دیگر جاذبه های نزدیک به این هتل می باشند. اگر با خانوده خود به شیراز سفر می کنید، هتل لطفعلی خان یک انتخاب مناسب برای شماست. زیرا می توانید از سوییت ها و اتاق های چهار نفره آن استفاده نمایید. هزینه یک شب اقامت در یک سوئیت یک خوابه با چهار تخت و صبحانه برای هر نفر حدود 56 هزار تومان می باشد. برای دسترسی به این هتل می توانید به خیابان لطفعلی، خیابان یزد، مقابل موزه قوام مراجعه نمایید. بنابراین در سفر به شیراز، اگر چند روزی را مهمان این شهر هستید، نام این هتل را در خاطر نگه دارید.

هتل لطفعلی خان
هتل لطفعلی خان 2
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هنر خاتم کاری شیراز | سوغات هنر دست مردم شهر شعر و غزل

مجید قدیانی ، سه شنبه 2 مهر 1398

هنر خاتم شهر شیراز، یکی از هنر های اصیل ایرانی است که فرهنگ و تاریخ و اصالت این شهر را در دل خود جای داده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :