جزیره بیوک آدا | زیبایی ها در سفر به استانبول

در سفر به استانبول و از جمله جاذبه های گردشگری شهر استانبول و اماکن دیدنی استانبول،جزیره بیوک آدا در مجموعه سواحل استانبول و ترکیه است. این جزیره در نزدیکی استانبول و در دریای مرمره قرار دارد. بیوک آدا جزیره زیبا و معروفی می باشد. در این جزیره هیچ گونه وسیله نقلیه موتوری گازسوزی وجود ندارد وحق تردد در آن را ندارند. بیوک آدا دارای بناهای بسیار زیبایی از گذشته است و این بناها دارای معماری بسیار جالبی می باشند. کلیساها و خانه هایی به سبک یونانی در این جزیره موجود می باشند.در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جزیره با ما همراه باشید.

جزیره بویوک آدا

تاریخچه جزیره 

جزیره بیوک آدا در سواحل استانبول و در سفر به ترکیه که به معنای جزیره بزرگ می باشد، در دوران بیزانس ترکیه مکانی برای تبعید بوده است، این جزیره همچنین جزیره ای مذهبی و روحانی بوده است. امپراطور دوم بیزانس، در این جزیره یک قصر و یک کلیسا ساخته است.بدانید این کلیسا در سفر به استانبول بعد ها به عنوان زندان شاهزادگان تبعیدی شد. در طی این سال ها، در این جزیره اتفاقات بسیاری افتاده است، مانند اسکان کشیش ها، پناهندگی رهبر انقلابیون بلشویک روسیه. این جزیره بعدا در دوران عثمانی، تبدیل به محل تفرجگاهی و تفریحی برای یهودیان، امریکایی ها، یونانی های ساکن استانبول، شد. اکثر بومیان ترک در تابستان به دیگر نقاط دریای مدیترانه برای تفریح و استراحت، سفر می کنند. بسیاری از بناها و باغ هایی که در این جزیره هستند، باقی مانده از همان زمان هستند. خانه متروکه تروسکی که در این جزیره تبعید شده بود، همچنان وجود دارد. این خانه در سال 2015 قیمت 4.4 میلیون دلار برای فروش داشته است. برای دیدن منظره زیبایی از استانبول و اطراف جزیره، باید به بلند ترین نقطه این جزیره رفت. این قسمت به نام یوجه تپه می باشد. این قسمت شیب زیادی دارد و در آن کلیسای یورگی قرار دارد. در این جزیره از اماکن دیدنی استانبول کالسکه ها و دوچرخه هایی برای اجاره موجود هستند که می توانید به وسیله آنها به بالای تپه بروید و از منظره زیبایی که وجود دارد، لذت ببرید. در مسیر می توانید خانه ها و بناهای زیبای این جزیره در ترکیه را مشاهده کنید.

جزیره بویوک آدا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به جزیره هنگام؛ زیبایی منحصر بفرد در جنوب ایران

کیانا صدیقی ، دوشنبه 6 فروردین 1403

با ما در راهنمای سفر به جزیره هنگام همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری جزیره هنگام آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :