مراکز تفریحی ساحل پاتایا | تفریح و خرید در سفر به پاتایا

یکی از مهم ترین سواحل تایلند که به مرکزی برای تفریحات مهیج و خرید شهرت دارد، ساحل پاتایا است. این ساحل چهار کیلومتری در طول روز، پر از فعالیت های سرگرم کننده و در شب پر از شگفتی است، به طوری که گردشگران زیادی از سراسر جهان، به خصوص ایران بخاطر مراکز تفریحی پاتایا به تایلند سفر می کنند. یکی از مراکز تفریحی که در سفر به پاتایا، گردشگران را به خود جذب می کند، مراکز خرید پاتایا می باشد. ما این بار در مجله ی همگردی قصد داریم تا شما را با این مکان تفریحی زیبا، جذاب و پرهیجان در شهر پاتایا آشنا کنیم.

ساحل پاتایا

ساحلی زیبا

همانطور که می دانید، تعداد مراکز تفریحی پاتایا زیاد است و ساحل پاتایا یکی از آن ها می باشد. این ساحل زیبا چیزی بیشتر از شن و ماسه بوده و با وجود قایق های سریع، جت اسکی، قایق های مخصوص غواصی و دیگر امکانات تفریحی، از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است. اگرچه این ساحل به عنوان ستاره ای میان دیگر ساحل های شهر پاتایا محسوب نمی شود، اما جایی است که حتما باید در سفر به پاتایا از آن دیدن کنید، چرا که بدون شک از گذران وقت خود در این مکان زیبا و مهیج لذت خواهید برد.

ساحل پاتایا

خرید در سواحل پاتایا

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین و معروف ترین مراکز خرید پاتایا که نزدیکی ساحل آن قرار دارند، بپردازیم. با وجود اینکه تعداد مراکز خرید پاتایا زیاد است، اما تجربه ی خرید و تفریح در این ساحل، لذت بخش خواهد بود. در سفر به پاتایا، شما به راحتی می توانید در این مراکز، اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

ساحل پاتایا

سنترال فستیوال ساحل پاتایا

مرکز خرید سنترال فستیوال که یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مراکز خرید در نزدیکی ساحل محسوب می شود، از سال 2009 بازگشایی شده و دارای بیش از 300 مغازه و همچنین سینما و سالن بولینگ بسیار بزرگ می باشد. در این فستیوال، همه چیز از فود کورت و رستوران های ایتالیایی و مغازه های فروش سوغات گرفته تا مغازه های عطر فروشی و برندهای معروف، مثل H&M و کلوین کلین، به چشم می خورد.

ساحل پاتایا

رویال گاردن پلازا

در پاساژ رویال گاردن پلازا به قدری امکانات رفاهی و تفریحی، زیاد هست که درواقع، جزو مراکز تفریحی پاتایا محسوب می شود. رویال گاردن در خیابان ساحل واقع شده و در جلوی ورودی آن یک هواپیمای قرمز و یک بالون زرد قرار دارد و همچنین در طبقه ی دوم این مرکز، تعداد زیادی هواپیما و بالن به چشم می خورد که باعث جذابیت هرچه بیشتر این مرکز خرید شده است. وجود مغازه های مختلف به همراه رستوران های عالی، جاذبه های سرگرم کننده و فعالیت های خانوادگی باعث شده که در یک مکان از داشتن همه چیز لذت ببرید.

ساحل پاتایا

مرکز خرید مرکزی

در مرکز خرید مرکزی پاتایا علاوه بر فروشگاه های مختلف و سوپر مارکت ها، یک سینمای بزرگ و یک مرکز IT نیز وجود دارد، که در آن انواع گوشی های موبایل و لوازم جانبی تلفن های همراه به فروش می رسد. تعداد زیادی رستوران و کافه و بوتیک های متفارت نیز در این مرکز وجود دارد. از جمله مراکز خرید دیگری که در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارد، می توان به مرکز خرید مایک، بازار شبانه ی پاتایا، بازار سوی باخائو، دست فروشان نزدیک ساحل و مرکز آی تی پاتایا نام برد. اگر دوست دارید که در نزدیکی همین ساحل زیبا و منحصربه فرد، محلی برای استراحت داشته باشید، می توانید از هتل ها و رستوران های مختلف با کیفیتی که در نزدیکی ساحل وجود دارند، استفاده کنید و علاوه بر استراحت، غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید.

ساحل پاتایا

مسیر دسترسی

در این شهر به راحتی می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو یا اتوبوس و حتی تاکسی که البته گرانتر است، مقصد خود را انتخاب کرده و خود را به سادگی به ساحل برسانید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مراکز خرید در پاتایا | سفر به تایلند، برای داشتن خریدی بهتر

مسلم علیمحمدی ، شنبه 14 مرداد 1396

یکی از مرکز های گردشگری در کشوری تایلند پاتایا است این مرکز یکی از مرکز های مشهور این کشور به حساب می آید ...

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 14 مرداد 1396

    احتیاج به نظر ندارد !!!