مراکز خرید تبریز | بهترین انتخاب ها در بازارهای تبریز

با توجه به اینکه شهر تبریز کلان شهر می باشد و در نزدیکی کشور ترکیه نیز قرار گرفته است، مراکز خرید بسیاری دارد و مسافران، از این شهر بسیار خرید می کنند. مسافران این شهر به دنبال مراکز خرید تبریز و کیف و کفش، چرم، لباس ترک و از این قبیل چیزها هستند. در این مطلب برخی از مراکز خرید تبریز در سفر به تبریز و بازارهای تبریز یا نمونه پاساژهای تبریز آورده شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

تبریز

مرکز خرید رشیدیه: شهرک رشیدیه، بلوار سروستان

در سفر به تبریز این مرکز خرید در مجموعه بازارهای تبریز و یا پاساژهای تبریز،  مکان مناسبی برای خرید لباس مجلسی ترک زنانه می باشد که قیمت و کیفیت بسیار خوبی دارد. به طور کلی این مرکز خرید مختص پوشاک زنانه می باشد. در این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ های بسیاری وجود دارند. در سفر به تبریز حتما این مجموعه از بازارهای تبریز و پاساژهای تبریز رو در مجموعه مراکز خرید تبریز از دست ندهید.

مرکز خرید رشیدیه تبریز

مرکز خرید برج بلور: حد فاصل خیابان امام و بزرگراه استاد شهریار، فلکه دانشگاه تبریز، برج بلور

این مرکز خرید، در یکی از برج های قرار دارد. 3 طبقه از 25 طبقه این برج، به این مرکز خرید اختصاص داده شده است. در این مرکز خرید انواع پوشاک، کفش، لوازم خانگی و ... را می توانید پیدا کنید. در این مرکز خرید نیز انواع رستوران ها و کافی شاپ ها موجود است.

بازار

مرکز خرید لاله پارک: میدان شهید فهمیده به سمت شرق بزرگراه پاسداران

در این مجتمع شیک و به روز، تمامی برندهای معروف بین المللی وجود دارند.در این مجتمع برندهای مختلفی مانند کوتون، ماوی، السیواکیکی، ادل، مانگو، تراست و ... وجود دارند، و برای افرادی که علاقه به خرید لباس های ترک دارند، این مجتمع بسیار مناسب می باشد. در این مجتمع دیگر فروشگاه ها و خدمات مانند سینما، فودکورت و هایپر مارکت، وجود دارد. هتل این مجتمع زیر مجموعه هتل های کایای ترکیه به نام هتل لاله پارک کایا می باشد.

لاله پارک

بازار تربیت: خیابان امام

این خیابان سنگفرش شده، همانند خیابان استقلال ترکیه می باشد. در گوشه کنار این خیابان مجسمه هایی از هر شغل وجود دارد. این خیابان به بورس لوازم تحریر و ل.ازم معماری مشهور است اما در مراکز خرید آن می توانید، کفش های بسیار خوبی را بخرید. این خیابان و بازار به طور شکل متفاوتی نسبت به پاساژهای تبریز دارد.

 باراز تربیت تبریز

بازار قدیم تبریز: بلوار جمهوری اسلامی، خیابان فردوسی، بعد از پارکینگ 29 بهمن

بازار تبریز از جمله قدیمی ترین بازارهای خاومیانه و بزرگ ترین بازار سرپوشیده در جهان می باشد. در این بازار هر چه که بخواهید یافت می شود. تمام سوغاتی های این شهر را می توان در این بازار پیدا کرد، از جمله چرم، ادویه و دیگر چیزها. برای خرید کفش و فرش این بازر بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این ها، معماری این بازار بسیار زیبا و جذاب می باشد. 

بازار قدیم تبریز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مراکز خرید پاتایا | معرفی بهترین بازارهای سنتی و مدرن

ز. نیرومند ، سه شنبه 4 مهر 1396

شهر ساحلی پاتایا امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را برای مسافران و مهمانان خود آماده است.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 11 مرداد 1396

    مرکز خرید رشدیه صحیح است نه رشیدیه

    • 10 مرداد 1396

    لطفا اطلاعات اشتباه ندید !! اگر نیومدید و ندیدید از افراد مطلع بپرسید این عکسها با اسامی شون خیلی فرق دارند !! مهدی تبریز