هتل رکسوس پرا استانبول | بهترین هتل های استانبول

از قدیمی ترین، اولین و بهترین هتل های استانبول ترکیه، هتل رکسوس پرا استانبول نام دارد. این هتل در منطقه پرا قرار دارد و در فاصله بسیار نزدیکی نسبت به خیابان استقلال قرار گرفته است. حدودا با 3 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به خیابان استقلال دسترسی پیدا کرد. دسترسی به مناطق گردشگری مرکزی استانبول در کشور ترکیه از این هتل به راحتی صورت می گیرد. این هتل، چسبیده به سفارت انگلستان است و به حیاط آن دید دارد. در کنار این هتل همچنین یکی از قدیمی ترین و زیباترین کلیساهای استانبول ترکیه وجود دارد. این هتل نمادی از فرهنگ، تاریخ، سرگرمی و زیبایی ترکیه است. از طبقه سوم به بعد هتل می توان منظره زیبایی از شهر را که شامل گلدن هورن نیز می شود را دید. غروب آفتاب بسیار زیبایی را نیز از گلدن هورن می توان مشاهده کرد. اگر می خواهید که برای اقامت در استانبول ترکیه، این هتل را انتخاب کنید، با همگردی همراه باشید.

استانبول
هتل رکسوس پرا استانبول

معرفی هتل

هتل رکسوس پرا که از زیباترین هتل های استانبول می باشد، دارای 116 تاق و 21 سوئیت است. اتاق های این هتل، متفاوت می باشند، به طور مثال اتاق های دلوکس معمولی با متراژ 28 الی 35 متر مربع که به گلدن هورن یا شاخ طلایی دید دارند، اتاق های افراد معلول با متراژ 28 الی 35 متر مربع، جونیور سوییت 50 متر مربعی، سوییت خانوادگی 50 متر مربعی با دو اتاق خواب، استودیو سوییت 46 متر مربعی با یک اتاق خواب و تراس، سوییت سوپریور 70 متر مربعی و یک اتاق خواب، گرند سویت 80 متر مربعی با دو اتاق خواب. تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات و تجهیزات جداگانه ای مانند مینی بار، سیستم تهویه هوا، صندوق ایمنی و دیگر چیزها می باشند.

هتل رکسوس پرا

امکانات هتل رکسوس پرا استانبول

هتل رکسوس پرا دارای چندین رستوران و کافی شاپ می باشد. بهترین رستوران آن، رستورانی در طبقه آخر هتل است که منظره بسیار زیبایی دارد. همچنین در این رستوران موسیقی زنده نیز برپاست. از جمله امکانات این هتل می توان به سالن 600 متر مربعی ماساژ آن اشاره کرد. انواع ماساژها از جمله تایلندی، بالی، کلاسیک و ... را می توان در این هتل تجربه کرد. همچنین در این هتل، استخر، سونا و سالن ورزشی نیز وجود دارد. با همه این تفاسیر، برای اقامت در استانبول، هتل رکسوس پرا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

هتل رکسوس پرا استانبول 1
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین هتل های استانبول با بهترین و دیدنی ترین چشم اندازها

مهیار قاسمی ، یکشنبه 25 تیر 1396

در این مقاله با بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول ترکیه آشنا می شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :