ابزار سفر | تایل، ردیاب بلوتوثی بسیار مفید

شاید تابحال نام تایل را شنیده باشید. ردیاب هوشمند در سفر که با اتصال آن به کیف پول، دسته کلید، دوربین عکاسی و هر چیز دیگری آن را ردیابی خواهد کرد. با همگردی همراه باشید تا در ادامه توضیحات بیشتری در مورد کارکرد تایل، ردیاب در سفر، ردیاب هوشمند و یکی از پرکابردترین ابزار سفر ارائه دهیم. همه ما بدون شک تجربه ای مشترک به هنگام سفر داشتیم و آن هم نگهداری و امنیت وسایلی بود که با خود به همراه برده بودیم. چرا که معمولا در سفر  یک کوله پر از وسایل ضروری مثل لباس ها، لپ تاپ، دوربین عکاسی و خیلی وسایل دیگر همراه خود داریم که باید به خوبی از آنها مراقبت کرد. علاوه بر این موارد مدارکی از قبیل پاسپورت و کارت شناسایی هم که همراه از ملزومات هر سفری بوده به مراقبت ویژه ای نیاز دارند. اما مساله ای که همراه ذهنمان را به خود مشغول می کند این است که از این وسایل چگونه حفاظت کنیم؟ احتمالا اولین چیزی که برای حفاظت به ذهنمان خطور می کند، تهیه قفلی کوچک است. اما همگی به این نتیجه رسیده ایم که چنین راه حلی به هیچ وجه امنیت وسایل مان را تضمین نخواهد کرد. پس باید دنبال راه حلی باشیم که خیالمان را راحت و آسوده کند. این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی وسیله وارد بازار شده است که تایل نام داشته و امنیت وسایل ما را تضمین خواهد کرد. برا اطلاعات بیشتر در مورد کارکرد تایل، ردیاب در سفر، ردیاب هوشمند و یکی از پرکابردترین ابزار سفر همراه ما باشید.

تایل

 تایل چیست؟

طریقه کارکرد تایل به این صورت است که با اتصال آن به وسیله مذکور و به صدا درآوردن آلارم  یا مشاهده مکان قرارگیری آن بر روی نقشه، از طریق اپلیکیشن مخصوص، به راحتی آن را بیابید در واقع نوعی ردیاب در سفر و نوعی ردیاب هوشمند است. از تایل برای یافتن تلفن همراه هم حتی در حالت سکوت می توان استفاده کرد. تایلرا می توانید به وسایل ضروری وصل کنید و یا  آن  را درون کیف یا هر وسیله دیگری قرار دهید. می توانید هر آنچه را که می خواهید از طریق تلفن هوشمند خود ردیابی کنید.با وجود اینکه تایل فضای چندانی اشغال نمی کند اما اگر تمایل دارید به راحتی قابل شناسایی نباشد، می توانید با استیکرهای جور واجور و رنگارنگ آن را تزئین کنید.

تایل

سوالات متداول

آیا این تکنولوژی در ایران هم قابل اجراست؟

بله خوشبختانه  این تکنولوژی در ایران هم مورد استفاده قرار گرفته و تنها چیزی که نیاز است اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث است.

طریقه کارکرد تایل دقیقا به چه شکل است؟

از آنجایی که تایل با تکنولوژی ردیابی کار کرده و برای این کار با سیستم بلوتوث هماهنگی دارد. می دانیم که تکنولوژی بلوتوث وایرلس است و محدوده ی پشتیبانی آن تا شعاع 30 متری می باشد. در صورتی که از این محدوده خارج شود از طریق اپلیکیشن می توان آن را ردیابی کرد و از آخرین موقعیت آن مطلع شد. اما در صورتیکه  نتوانستید تایل را پیدا کنید، گزینه «تایل گم شده است» را  در اپلیکیشن انتخاب کنید. در نهایت هنگامی که تایل توسط شما یا یکی از کاربران تایل پیدا شود، یک نوتیفیکیش یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد که شما را از مکان آن مطلع میسازد. بنابراین خیالتان راحت باشد که در نهایت به هر طریقی شده وسیله مورد نظر را خواهید یافت.

در صورت داشتن چند تایل و اقدام به یافتن یکی از آنها، آیا همگی با هم به صدا در خواهند آمد؟

خیر ؛ شما با استفاده از اپلیکیشن می توانید به راحتی تایل های خود را مدیریت کرده و تنها صدای تایل مورد نظر خود را بشنوید.
و اما دستگاه هایی که تایل با آنها سازگار است:

4s, 5, 5c, 5s, 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, iPad- 3rd Gen, 4th Gen, Air, Pro, iPad Mini, Apple Watch (your iPhone 5 or later must be running iOS 8.2 or higher to support the Apple Watch), iPod Touch 5th gen,Samsung Galaxy: S5, S6,Note 4, OnePlus One, HTC One M8, HTC One, LG Nexus: 4, 5, 6, Motorola Moto X, Moto G

حال می رسیم به بحث شیرین قیمت این محصول، هر عدد تایل 25 دلار و بسته 4 تایی 100 دلار قیمت دارد. امید است با ارائه این مطلب بخش کوچکی از دغدغه های شما را در راستای امنیت ملزومات سفر خود برطرف کرده باشیم.

تایل

تایل
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

پتوی نجات برای سفر | ابزار سفری مفید برای مسافرت شما

ز. نیرومند ، پنج شنبه 16 شهریور 1396

لیستی از لوازم و ابزار مورد نیاز برای سفر وجود دارد که همه ما با آن آشنایی داریم و قبل از شروع آن ها را تهیه و با خود حمل می کنیم.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 20 فروردین 1398

    بسیار کارآمد و مفید ایشالله مخترعش بره جهنم!خخخخخخ شوخی کردم ولی خوب وختی ادیسون قراره بره جهنم دیگه تکلیف اینا که روشنه ، ولی خوب من خودم بعنوان یه شیعه - که میدونید بهشت برما شیعیان واجبه بدون برو بر گرد-حاضرم جامو باین آغای مخترع تو جهنم عوض کنم.چیه ! خو حقشه مگه چیه؟