معرفی شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری استرالیا

در این مطلب از جاذبه های گردشگری استرالیا برایتان می گوییم، از دیدنی ترین مناطق آن. طبیعت زیبا و بکر استرالیا در سفر به استرالیا همراه با تور مسافرتی که این قاره را به یک مکان بکر و شگفت انگیز در جهان تبدیل کرده است مثال زدنی است طبیعتی که دست نخورده باقی مانده و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از مناظر دیدنی آن به کشور های این قاره فوق العاده شگفت انگیز سفر می کنند ..اصولا سفر کردن به انسان احساس خوبی می دهد مخصوصا اگر این سفر کردن به جایی باشد مثل سفر به استرالیا که دارای طبیعت زیبا و بکری است بعضی از افراد از از همان ابتدا شروع می کنند در اینترنت و مجلات مختلف در مورد مقصدتان اطلاعات جمع آوری کنید و به لطف تکنولوژی امروز شما حتی ممکن است یک سفر مجازی هم از طریق نرم افزار های فراوانی که در این زمینه وجود دارد به مکان مورد نظر خود داشته باشید راه ها ی رفتن به آنجا را بررسی می کنید دنبال طبیعت بکر و زیبا بریا این سفر شگفت انگیز خود می گردید که به محض سفر به استرالیا و اماکن دیدنی استرالیا یا هر کشور دیگر که مقصد سفرتان می باشد به دیدن آن مکان بروید.بعضی از افراد چنان هیجان زده می شوند که گویی بر موج آرزوهای خود سوار شده اند . خستگی و تاخیر سفر و معطلی در فرودگاه همه و همه را به کلی فراموش کنید چون قرار نیست که ما در مجله همگردی با هواپیما سفری به طبیعت های دیدنی و بکر استرالیا همراه با تور مسافرتی داشته باشیم، ما امروز می خواهیم از مسیر جاده ای به استرالیا سفر کنیم . پس با ما همراه باشید ...

۱. جزیره ریموند (Raymond) و دریاچه های گیپسلند (Gippsland)

1. جزیره ریموند (Raymond) و دریاچه های گیپسلند (Gippsland)

این جزیره که یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا هست، حدود 300 کیلومتر با شهر ملبورن فاصله دارد و تقریبا با 3 ساعت راننگی خود را می توانید به ان برسانید و برای این که زیبایی دریاچه ی تاب گیپسلند را در شب به نظاره بنشینید بهتر است شب را در جزیره بمانید.تغییر اکوسیستمی که در دریاچه در پی آتش سوزی سال های 2007 و بارا های سیلی آسایی که در سال 2007 آمد و سبب شد خاکستر و نیتروژن زیادی وارد آب دریاچه شود موجب گردید که جلبک های سبزی که در دریاچه بودند به کلی نابود شوند و جلبکی به نام Noctiluca Scintillans خیلی سریع در این دریاچه رشد نماید این جلبک باعث می شود که آب دریاچه شب ها به رنگ آبی درخشان در بیاید و روز ها به رنگ قرمز تیره تبدیل شود . که میزان و شدت این پدیده در سال 2008 و 2009 بسیار بالاتر از الان بود اما اگر شب های تابستان به این مکان سفر کنید می توانید از این زیبایی طبیعی لذت فراوانی را ببرید .

۲. نولاربور (Nullabor)پادشاه جاده های پر پیچ و خم،

2. نولاربور (Nullabor)پادشاه جاده های پر پیچ و خم

در سفر به استرالیا با تور مسافرتی و تماشای اماکن دیدنی استرالیا و جاذبه های گردشگری استرالیا، اگر فکر می کنید راننده خوبی هستید به شما پیشنهاد می کنم که در جاده های خشک و بیابانی که به سمت دشت نولاربور می رود رانندگی کنید که دارای خط ساحلی پر پیچ و خم و طولانی می باشد .البته بگویم این کار دل وجرات زیادی می خواهد چون باید جایی راننگی کنید که بین دیواره ی جاده و لبه صخره های خشمگینش فقط چند متری فاصله می باشد . همچنین می توانید حرکت نهنگ ها را در ماه های ژوئن و اکتبر همزمان که در حال رانندگی در طول این جاده 85 متری هستید اماکن دیدنی استرالیا را به طور مستقیم و از نزدیک مشاهده نمایید.

آبشار جیم جیم و پارک ملی کاکادو (Kakadu)

3. آبشار جیم جیم و پارک ملی کاکادو (Kakadu)

کاکادو که تقریبا وسعت آن 20 هزار کیلومتر مربع بر آورد می شود یک پارک ملی درسفر به استرالیا با تور مسافرتی می باشد، که در منطقه شمالی استرالیا واقع شده است .6 ناهمواری بزرگ که لندفورم خوانده می شودو حرکت طبیعی زمین باعث به وجود آمدن ان ها شده است و همچنین 4 رودخانه مجزا و گونه های گوناگون حیوانات و گیاهان در کاکادو قابل مشاهده می باشد.از روی سنگ های این منطقه تقریبا 4000 نقاشی اولیه به دست آمده است که محققان با بررسی آن ها به این نتیجه رسیده اند که بومیانی که در این مناطق زندگی می کنند قدمت تاریخی شان حدودا 20 هزار سال می رسد . آبشار جیم جیم که در قلب کاکادو واقع شده اس از رود خروشانی که از دشت ها و سنگ های این مناطق گذر می کند تشکیل شده است .برای این که در اماکن دیدنی استرالیا در سفر به استارلیا از این آبشار زیبا دیدن کنید فقط در ماه های خشک سال این امکان وجود دارد چون که جاده ای که به این آبشار ختم می شود تقریبا 60 کیلومتر می باشد که همه اش شنی و ناهموار است و این امر سبب می شود که رانندگی در ان در فصل های بارانی امکان پذیر نباشد.بهتر است از ماشین های 2 دیفرانسل و شاسی بلند جهت رانندگی درا ین مسیر ناهموار و شنی در استرالیا استفاده کنید و این نکته را توجه داشته باشید که در فصل های بارانی سال هیچ وقت نمی توانید از طریق جاده به این آبشار بروید و تنها راه استفاده از هواپیما و دیدن آن از روی آسمان می باشد.

سروانتس (Cervantes) و پیناکلز (The Pinnacles)

4. سروانتس (Cervantes) و پیناکلز (The Pinnacles)

در سفر به استارالیا با تور مسافرتی و تماشای اماکن دیدنی استرالیا کویر قله ها که در سواحل غربی استرالیا قرار گرفته حدود 190 کیلومتر از شهر پرت فاصله دارد. با دو ساعت رانندگی می توانید از این شهر خود را به آنجا برسانید این کویر که امروزه به مکانی برای پیاده روی گردشگران تبدیل شده است ، میلیون ها سال پیش به طور کامل در زیر آب قرار گرفته بود.در واقع می توان با قدم زدن در این منطقه که قله های اهکی ان ارتفاعشان گاهی به 5 متر هم می رسد حس راه رفتن در ماه را داشت . ماه آگوست تا اکتبر بهترین زمان برای سفر به این منطقه مرموز و زیبا می باشد که تماشای بازی نور و قله ها در هنگام غروب آفتاب یا صبح زود بسیار دیدنی می باشد . کانگرو ها و دیگر گونه های جانوری که در این منطقه وجود دارند را می توانید اوایل صبح ببینید

5.صخره های دریایی کیپ (Cape) و شبه جزیره تاسمان (Tasman)

در سفر به استرالیا با تور مسافرتی اگر علاقه مند هستید صخره هایی با ارتفاع 300 متر که می توان آن ها را بلندترین صخره های نیم کره جنوبی جهان نامید را ببینید حتما از سخره های دریایی کیپ که ترسناک ترین صخره ها ی دریایی جهان هستند دیدن کنید . این صخره ها فوق العاده برای بالا رفتن خشن و سخت هستند اما اگر توانستید که از آن ها بالا بروید می توانید منظره ای زیبا و دیدنی که در محاصره آب های اقیانوسی قرار گرفته است را به نظاره بنشینید و لذت ببرید.

صخره های دریایی کیپ (Cape) و شبه جزیره تاسمان (Tasman)

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری شگفت انگیز به زیباترین جاذبه های گردشگری سنندج

هانیه گل محمدی ، جمعه 13 بهمن 1396

شهر سنندج مرکز استان کردستان در فاصله 485 کیلومتری جنوب غربی تهران قرار گرفته است. ارتفاع این شهر از سطح دریا 1480 متر است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :