زیباترین جاهای دیدنی دنیا | دنیایی متفاوت از پیرامون اطراف شما

در جای جای این دنیا می توانید مقاصد بسیار زیبایی را بیابید که بسیار فوق العاده هستند و به دلیلی کمتر شناخته شدن به وسیله توریست ها به نوعی همچنان بکر و خاص مانده اند و حتی با گذر زمان هم جای خوبی در لیست گردشگری افراد نداشته اند ولی این دلیل موجهی نیست بر بد بودن آن ها. بسیاری از این مکان ها بی نظیر هستند. مکان هایی که می توانند ساحلی بسیار زیبا و محصور شده باشند و یا یک نقطه خاص در دنیا که در موقعیت مابین دو قاره است و می توانیم در آب های آن که مرز متصل کننده این قاره هاست به آب تنی مشغول شویم. همه این ها زیبایی هایی به نوعی ناشناخته هستند که ما تلاش می کنیم شما را هرچه بیشتر با آن ها آشنا نماییم. امیدواریم که مطالب ما را دربارهزیباترین جاهای دیدنی دنیا ، شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا و زیباترین مکان های دنیا که شما آنها را دوست داشته باشید و اندکی برای شما مفید واقع گردند.

با ارزش ترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : ایالت مارانهائو در برزیل

در این محدوده می توانید در پارک ملی لینسویس مارانیسیز(Lençóis Maranhenses National Park) حوضچه های آبی را مشاهده کنید که در اطراف تپه های شنی به وجود آمده اند. این پدیده که ظاهری عجیب به این منطقه می بخشد در فصولی که بارندگی رخ می دهد قابل رویت است و یکی از با ارزش ترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، می باشد. پیش از این از حوضچه هایی نام بردیم که یکی از اعجاز زیبای کشور برزیل هستند ولی هم اکنون قصد داریم از پارک ملی نام ببریم که این حوضچه ها را در خود جای داده است، پارک ملی لینسویس مارانیسیز. این پارک که در زمان بارندگی های فصلی به مکان خیره کننده تبدیل می گردد توانسته گردشگران به نسبت زیادی را به سمت خود بکشاند. در سال چیزی در حدود 120 سانتیمتر باران در این ناحیه می بارد و همین امر سبب می شود در بستر شنی این منطقه و گودال هایی که مابین تپه ها آن وجود دارد حوضچه هایی ایجاد گردند که بسیار چشمگیر هستند. این حوضچه ها در کنار هم تالاب هایی را تشکیل می دهند که می توان آب آن ها را یکی از زلال ترین آب ها در دنیا دانست. اگر قصد دارید از این حوضچه ها دیدن نمایید ما به شما ماه های ژوئن تا سپتامبر را پیشنهاد می کنیم که از بهترین زمان ها برای دیدار شما خواهد بود. در این هنگام حوضچه ها در پر آب ترین وضعیت خود قرار گرفته که نمای بسیار عالی این منطقه را صد چندان زیبا می کنند.

ایالت مارانهائو در برزیل

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : جزایر ماریتا (marieta island)، ساحل پنهان

مورد بعدی را به ساحلی خاص اختصاص می دهیم که در جزایر ماریتا (marieta island) قرار گرفته است. این منطقه را با نام ساحل پنهان هم می شناسند. در واقع این دیدنی مکانی است که از سطح زمین پایین بوده و به نوعی در آن ها مخفی شده است. گردشگرانی که علاقمند هستند به این ساحل که زیبایی های منحصر به فردی دارد، برسند می توانند آب تنی کنند و یا اینکه دست به کایاک سواری بزنند و از این طریق راهی به اینجا بیابند. یکی از ویژگی هایی که اینجا را منحصر به فرد نموده آب های اطراف این ساحل است که به قدری شفاف و زلال بوده که می توان به آن لقب کریستال را داد. این مسئله توانسته جاذبه بسیار زیادی را برای ساحل پنهان در بین برترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، به وجود آورد.

جزایر ماریتا (marieta island)، ساحل پنهان

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : هواکاچینا(huacachina) در پرو

افرادی که علاقمند به مکان های ناشناخته هستند می توانند برای بازدید از هواکاچینا (huacachina) اقدام نمایند. این مکان که در واقع یک مکان قابل زندگی درست در مرکز یک بیابان خشک و گرم است، دارای موقعیت مکانی در اطراف شهر لیما(lima) پایتخت کشور پرو(peru) می باشد. در واقع اگر شما چیزی در حدود پنج ساعت از قسمت جنوبی این شهر دور شوید می توانید هواکاچینا را مشاهده کنید. در سال های قبل در این مکان دره ای وجود داشت که از آب لبریز بود. در این هنگام افرادی که دارای وضع مالی خوبی بودند به این سمت می آمدند و در آن اقامت می کرند و افراد متوسط جامعه جایی در این مکان نداشتند ولی در سال های اخیر این محل تبدیل به یکی از مکان های استراحت برای افرادی شده که با کوله پشتی های خود سفر می کنند و در حال عبور از هواکاچینا می باشند. این افراد در این محل به کارهای تفریحی زیادی مشغول می شوند که از جمله آن ها می توانیم به شن نوردی و ماشین سواری اشاره کنیم البته نه هر ماشین سواری بلکه آن ها در تپه های شنی اطراف این محل  به اتومبیل رانی می پردازند که کاری بسیار مفرح و هیجان انگیز در بین زیباترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، خواهد بود.

هواکاچینا(huacachina) در پرو

بلاگجی (blagaj) در بوسنی و هرزگوین

مورد بعدی که قصد داریم آن را معرفی کنیم بلاگاجی(blagaj) می باشد. بلاگاجی یک دهکده زیبا است که در کشور بوسنی و هرزگوین (bosnia and herzegovina) واقع شده و می تواند به عنوان مقصد سفر بسیاری از گردشگران باشد. در این دهکده می توانید صومعه ای را با نام بلاگاج تکه (blagaj tekke) مشاهده کنید که دارای شکوهی عظیم و نمایی عالی است. این صومعه متعلق به گروه درویشان است و برای کسانی که بار اول است که به اینجا می آیند می تواند از عجایب این مکان به شمار آید. در این ساختمان و در واقع در داخل آن نمای استفاده شده به صورت تمام چوب است که به زیبایی هر چه تمامتر در کنار هم چیده شده اند. اگر قصد دارید به این دهکده سری بزنید و به بازدید از این صومعه بپردازید به شما پیشنهاد می دهیم یک نوشیدنی لذیذ و سرد سفارش دهید و در هنگام نوشیدن آن مشغول تماشای محوطه ای زیبا باشید که برای شما نمایی از بالای رود بونا (bund) را به نمایش در می آورد و یکی از برترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، است.

بلاگجی (blagaj) در بوسنی و هرزگوین

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : دریاچه هیلر (hillier) در استرالیا

شاید افراد زیادی نباشند که از دریاچه استرالیایی هیلر (hillier) دیدن کرده اند ولی ما بازدید از این محل را به همه شما توصیه می نماییم. در این دریاچه یکی از دیدنی ترین مناظر را مشاهده می کنید که با رنگی اعجاب انگیز به نمایش در آمده است. اینجا در همه سال صورتی رنگ است. تا کنون هیچ کسی نتوانسته بفهمد که چرا این دریاچه به این رنگ زیبا در آمده و همین موضوع بر شگفت انگیز بودن آن افزوده و سبب شده که افرادی که به بازدید از این مکان می پردازند هیجان بسیار بالایی را از دیدار آن داشته باشند. یکی از فرضیه هایی که تاکنون مطرح شده است وجود میزان بالای نمک این دریاچه بوده که در واکنش با یک باکتری خاص که در اینجا وجود دارد این صورتی جذاب را پدید آورد ولی هنوز اثبات کلی به دست نیامده تا ثابت کند علت جذابیت این دریاچه چیست. پس پیشنهاد می کنیم که در صورتی که به این حوالی سری زدید به هیلر هم بیایید و آن را در بین زیباترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، از دست ندهید.

دریاچه هیلر (hillier) در استرالیا

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : شکاف سیلفرا (silfra) در ایسلند

برای کسانی که به کشور ایسلند سفر می کنند پیشنهاد ویژه ای داریم. به این افراد توصیه می کنیم که از شکاف سیلفرا (silfra) دیدن نمایند. این شکاف در وسط آب های پارک ملی دینگو تیلر (thingvellir national park) واقع شده است. این مکان که می توان از آن با نام ویژه ترین مکان در کل کره زمین یاد کرد به محلی برای شنا تبدیل شده است البته نه یک شنای عادی. اگر شما در اینجا آب تنی نمایید به نوعی در بین دو قاره خواهید بود که خود یکی از اعجاز های این محل را شامل می گردد. در اینجا می توانید یکی از زلال ترین و عالی ترین آب های دنیا را لمس کنید. اگر قصد دارید بدانید که چرا این همه بر خاص بودن این محل تاکید می کنند برای شما یک مثال می زنیم. در نقاطی از این شکاف عرض محل عبور و مرور به قدری کم است که اگر شما بخواهید در این نقطه آب تنی کنید و دست خود را به دیوارهای اطراف خود بزنید در آن واحد توانسته اید که دو نقطه مختلف از دو قاره متفاوت را لمس کنید. این مسئله شاید در هیچ جای دیگر تجربه نشود پس حالا بهتر به خاص بودن این محل در بین با ارزش ترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، پی خواهید برد.

شکاف سیلفرا (silfra) در ایسلند

جزیره ایزولا بلا (isola bella) در ایتالیا

کسانی که به کشور ایتالیا می آیند می توانند به بازدید از جزیره ایزولا بلا (isola bella) بروند. این جزیره در جایی درست در وسط آب های دریاچه ای با نام ماجیوره (lake maggiore) قرار گرفته است. اگر بخواهیم به پیشینه این جزیره دقت کنیم می بینیم که چیزی در حدود سال میلادی1600 این مکان تنها صخره ای بود بدون هیچ جذابیت خاصی ولی از همین سال با ساختن یک کاخ با شکوه به همراه یک باغ زیبا سیر صعودی برای پیشرفت خود را آغاز نمود. کسانی که به این منطقه سفر کرده باشند می توانند از این کاخ باشکوه دیدن نمایند و در کنار آن نظاره گر باغ هایی باشند که با سبک خاص که باروک نام دارد، تزئین شده اند و مناظری زیبا را پیش چشم گردشگران به نمایش در خواهند آورد.

جزیره ایزولا بلا (isola bella) در ایتالیا

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا :  دهکده پاپ آی (popeye) در مالت

یکی دیگر از دهکده هایی که با توجه به ناشناخته تر بودن به یکی از مکان های خاص تبدیل شده، دهکده پاپ آی می باشد. این دهکده در کشور مالت قرار گرفته است. در آغاز راه سازندگان این دهکده آن را برای نمایش در فیلمی پاپ آی ساختند یعنی چیزی در حدود سال 1980 ولی بعد از به مرور زمان این دهکده از حالت لوکیشن بودن خود خارج شده و به صورت یکی از جاذبه های مالت در آمد. در آن زمان برای ساخت این مجموعه زحمات زیادی کشیده شد از جمله وارد کردن تنه های درختانی خاص از هلند و یا بهره بردن از چیزی در حدود 2 هزار گالون رنگ. همه این ها و باقی تجهیزات در کنار هم توانستند یکی از بهترین مکان ها را به وجود آورند. هم اکنون در این دهکده یک کارخانه ساخت دلستر وجود دارد که بازدیدکنندگان می تواند از آن دیدن نمایند. در کنار آن می توانند از تفریحاتی مانند سوار شدن به قایق ها و یا تفریح در پارک بازی واقع در دهکده استفاده کنند و برای خود ساعاتی خوش در یکی از برترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، رقم بزنند.

دهکده پاپ آی (popeye) در مالت

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : منطقه دونگ چوآن رد لند (dongchuan red land) در چین

مورد بعدی که نیاز دیدیم آن را برای شما معرفی نماییم منطقه ای با نام دونگ چوآن رد لند(dongchuan red land) می باشد. موقعیت قرار گیری این محل در کشور چین و در شهری با نام شینگتین (xintain) می باشد. یکی از ویژگی هایی که این منطقه را خاص نموده، دارا بودن یک رنگ قرمز خاص است که در تمامی نقاط آن به چشم می خورد و در واقع همه بینندگان اینجا را مسحور خود می نماید. دلیل این رنگ زیبا را می توانیم در خاک آن جستجو نماییم. محققان کشف کرده اند که در خاک این ناحیه میزان بالایی از آهن اکسید شده و مواد معدنی یافت می شود که مجموع آن ها سبب می شود خاک اینجا به رنگ قرمز زیبایی دیده شود. در کنار این رنگ قرمز وجود درختانی سبز و با وقار سبب شده که زیبایی این منطقه صد چندان گردد. دیدن اینجا را اگر به چین سفر می کنید در بین زیباترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، به هیچ وجه از دست ندهید.

منطقه دونگ چوآن رد لند (dongchuan red land) در چین

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : دروازه (derweze) در ترکمنستان

در برخی مواقع اسم هایی که بر یک محل گذاشته می شود به خوبی بازگوی ویژگی های آن است و برازنده آن. دروازه ای به جهنم یکی از این نام هاست که برای گودالی وسیعی در منطقه ای با نام دروازه (derweze) در کشور ترکمنستان گذاشته شده است. این گودال عظیم یک شروع بسیار جالب داشت و آن هم در زمانی رخ داد که زمین شناسان قصد داشتن برای اکتشاف در یک غار بروند. در این محل به دلیل وجود گازهای طبیعی به صورت کاملا ناگهانی این گودال به وجود آمد. این افراد که در این منطقه حضور داشتند به نوعی میزان بالایی از گازها را مشاهده نمودند که فکر می کردند می تواند خطرناک باشد. از این رو با استفاده از استدلال های علمی خود تصمیم گرفتند با ایجاد یک آتش سوزی عمدی در این مکان این گازها را مشتعل نموده و پس از مدتی با تمام شدن گاز، آتش خاموش شده و همه چیز به سیر طبیعی خود بازگردد ولی هیچ چیزی بر طبق برنامه ریزی آن ها پیش نرفت چرا که آتشی که آن ها به راه انداخته بودند با گذشت سالیان دراز خاموش نشده و امروزه با ورود به این ناحیه و بازدید از این گودال می توانید آتشی را مشاهده کنید که همچنان می سوزد. این صحنه آنچنان زیباست که افراد علاقمند بسیاری را به سوی خود در بین یکی از با ارزش ترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، جلب می کند.

دروازه (derweze) در ترکمنستان

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : جزیره فلورس(flores) در پرتغال

جزیره ها در بسیاری از موارد می توانند به عنوان جاذبه های گردشگری هر کشوری محسوب شوند. یکی از این جزیره ها که در ساحل کشور پرتغال واقع شده، جزیره فلورس(flores) می باشد. این جزیره در انتهایی ترین سمت غربی مجمع الجزایر آزور(azores archoipelago) در پرتغال می باشد. اگر بخواهیم به ریشه نامگذاری این جزیره اشاره ای داشته باشیم می توانیم به وجود گل های زیبا و وحشی در این منطقه اشاره کنیم که در یک بستر سبز آرمیده اند و در همه جای این جزیره به چشم می آیند. کسانی که دوست دارند یک آب تنی آرام را تجربه نمایند می توانند به تالاب ها و چشمه های در حال جوش این جزیره سری بزنند و در آبگرم آن یکی از عالی ترین تجربیات شنای خود را داشته باشند. اگر در این محل می آیید این فرصت را به هیچ وجه در بین زیباترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، از دست ندهید.

جزیره فلورس(flores) در پرتغال

شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی دنیا: زیباترین مکان های دنیا : استخر طبیعی گیولا (giola) در یونان

استخر طبیعی گیولا (giola) در کشور یونان گزینه بعدی برای معرفی به شما خواهد بود. این استخر در ناحیه آستریس(astris) قرار گرفته است. کسانی که علاقمند هستند به این ناحیه سری بزنند، می توانند با قدم زدن یک راه نه چندان طولانی به این نقطه دسترسی داشته باشند و در اینجا از یک استخر فوق العاده که دارای آبی بسیار زلال است و چشم هر بیننده ای را خیره خود می کند، بهره مند شوند و ساعاتی خاص را در اینجا در یکی از برترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، تجربه نمایند.

استخر طبیعی گیولا (giola) در یونان

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : پناهگاه لای لجس(las lajas)

در کنار همه این ها نمی توان از معرفی پناهگاه لای لجس (las lajas) به آسانی گذشت. این پناهگاه که در مکانی به شکل گلوگاه و در ناحیه میانی دو کشور کلمبیا و اکوادور واقع شده دارای معماری بی نظیری می باشد که در سبک نئو گوتیک ساخته شده است. در این مکان زیبا می توانید یکی از بهترین منظره هایی را که تاکنون مشاهده کرده اید به نظاره بنشینید نمایی زیبا از رودی که در میان این صخره ها می گذرد و به وسیله گیاهان شاداب و سبز پوشیده شده است. این منظره زیبا که می توان آن را در ارتفاعی 45 متری به نظاره نشست یکی از برترین خصوصیات این مکان است ولی در کنار آن می توان به دیزاین داخلی این بنا و همین طور نمای خیره کننده آن اشاره نمود که به حتم می تواند این مکان را به یکی از زیباترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، بدل کند.

پناهگاه لای لجس(las lajas)

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : سموک چمپی (semuc champey) در گواتمالا

یکی دیگر از نقاطی که در این قسمت از مقاله قصد داریم به شما معرفی نماییم، جایی است که انسان هیچ نقشی در ساختن آن ندارد و به دست مادر طبیعت بنا شده است. نام این مکان بنای طبیعی سموک چمپی(semuc champey) می باشد. مکان قرارگیری سموک چمپی در کشور گواتمالا (guatemala) می باشد. افرادی که به این مکان آمده اند عقیده دارند که این ناحیه بهشتی بر روی زمین است بهشتی با آب های زلال و زیبا که در کنار خود یک چشم انداز بسیار عالی از طبیعتی بکر را نگه داشته است. در اکثر مواقع نیاز است که برای رسیدن به یک چیز بسیار عالی سختی هایی هم تحمل شود. در مورد مسیر رسیدن به این محل هم این قانون به نوعی صدق می کند. شما می توانید با گذشتن از راهی تقریبا سخت به سموک چمپی برسید ولی منظره ای بعد از آن خواهید دید که همه سختی ها را از تن شما خارج می نماید. در این مکان پل هایی ایجاد شده که جنسشان از سنگ آهک است و در کنار خود استخرهایی دارند که آن ها ساخته دست بشر و کاملا طبیعی می باشند. شما می توانید در این استخرها شنا کنید و در آب خنک و زلال آن آرامشی بی بدیل به دست آورید.

سموک چمپی (semuc champey) در گواتمالا

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : چشمه های آب گرم در نیوزلند  

یکی از دیدنی هایی که توریست ها در هر کشوری علاقمند هستند از آن بازدید نمایند، چشمه های آبگرم می باشد. در کشور نیوزلند هم می توانید این چشمه ها را مشاهده نمایید که در شهر روتوروآ (rotorua) قرار گرفته اند. بازدید کنندگان می توانند پاهای خود را داخل آب قرار دهند. این کار علاوه بر کمک به سلامت شما می تواند آرامش بی نظیری را به شما هدیه کند. یکی از خصوصیاتی که توریست ها با آن شهر روتوروآ را می شناسند همین چشمه های آبگرم فصلی، آب فشان ها و همچنین استخرهای واقع شده در این منطقه است که گلی است و در داخل آن با جوشش آب حباب هایی ایجاد می گردد. خیلی از افراد این شهر را با نام شهر گوگرد می شناسند. اگر به این منطقه سفر می کنید باید بدانید که می توانید از ورزش های آبی اینجا بهره مند گردید که دارای گوناگونی زیادی می باشند. محل برگزاری این ورزش ها در دریاچه هایی است که در این مکان می توانید آن ها را مشاهده نمایید و این مکان یکی از با ارزش ترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، است.

چشمه های آب گرم در نیوزلند  

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : شهر سیتینیل دی لاس بودگاس (setenil de las bodegas) در اسپانیا 

اگر به کشور اسپانیا سفر می کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که سری به شهر سیتینیل دی لاس بودگاس (setenil de las bodegas) بزنید. این شهر زیبایی های منحصر به فردی دارد و دارای ویژگی هایی است که آن را خاص کرد. یکی از آن ها چگونگی ایجاد این شهر است. با کمی مطالعه متوجه خواهید شد که این شهر از داخل از مجموعه ای غار ایجاد شده که بر صخره ای با نام ریو ترخو(rio trejo) قرار گرفته اند. این شهر دارای خانه هایی با رنگ سفید است که از میان همین غارها سر بر آورده اند و تعدادی از آن ها در بام های سنگی این صخره ها ساخته شده اند. کسانی که به این طبقه سفر می کنند عموما با بارها و رستوران های این ناحیه آشنایی دارند و یا تعریف هایی از این مکان ها شنیده اند. به شما توصیه می کنیم در صورت رفتن به این شهر حتما به این محل ها هم سری بزنید و از خوراکی های بی نظیر آن امتحان کنید.

شهر سیتینیل دی لاس بودگاس (setenil de las bodegas) در اسپانیا 

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : بیابان های خشک و بی آب و علف ناحیه نمکلاند (namaqualand)

شاید در نگاه اول کسی علاقمند نباشد تا به بیابان های خشک و بی آب و علف ناحیه نمکلاند (namaqualand) سری بزند و به تماشای آن بنشیند ولی ما به شما توصیه می کنیم که در فصل زیبای بهار به این ناحیه سری بزنید. اینجا که وسعت تقریبا زیادی را شامل می شود و چیزی در حدود 960 کیلومتر را از نامیبیا (namibia) تا آفریقای جنوبی را در برمی گیرد و در این فصل به یک پهنه وسیع و زیبا تبدیل می شود که پذیرای بابونه های بسیاری با رنگ های نارنجی و سفید است. اگر در این فصل سری به اینجا بزنید هرگز نمی توانید تصور کنید که این دشت در فصول دیگر خشک و لم یزرع است. این در نوع خود یک تضاد شیرین است که شوق دیدار این ناحیه را برای هر شخصی بیشتر می کند. ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم به دیدار این صحنه طبیعی بروید و یکی از بکرترین و خاص ترین منظره ها را به نظاره بنشینید.

بیابان های خشک و بی آب و علف ناحیه نمکلاند (namaqualand)

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : گروت د سن مارسل داردش (grotte de st marcel d’ardeche) در فرانسه

غار بعدی که ما قصد داریم در اینجا به شما معرفی کنیم در کشور فرانسه واقع شده و گروت د سن مارسل داردش(grotte de st marcel d’ardeche) نام دارد. نخستین بار این غار زیبا در سال 1836  شناخته شد. این مکان بسیار خاص را می توان محلی برای اتصال چیزی بیش از 200 هزار معبر دانست. اگر قصد دارید به این مکان سری بزنید می توانید در اینجا مجموعه ای از حوضچه های آب و صخره هایی زیبا را مشاهده نمایید که به شکل زیر زمینی در کنار هم قرار گرفته اند و چشم هر بیننده ای با دیدن آن ها خیره می ماند. به شما پیشنهاد می کنیم این فرصت را در بین برترین دیدنی هایی که نمی دانستید وجود دارند، از دست ندهید.

گروت د سن مارسل داردش (grotte de st marcel d’ardeche) در فرانسه

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : جزیره رانیورا (ranggiroa)

به گردشگرانی که به جزیره های پلی نزی(polynesia) سفر می کنند پیشنهاد می کنیم که حتما به جزیره رانیورا (ranggiroa) در این محل سری بزنند و این جزیره زیبا که مرجانی است و دارای شکلی دایره ای مانند بوده و معروفیت بسیار زیادی درحوزه صید مروارید چه از نوع سیاه و چه سفید دارد را ببینید. در این جزیره می توانید به غواصی در زیر آب مشغول شوید و در حین این کار از دیدن دلفین ها ، سفره ماهی ها، کوسه ها و لاک پشت های دریایی هم لذت ببرید. دراین آب ها می توان کوسه های کله چکشی را دید و تجربیات بسیار خوبی در زمینه غواصی کسب نمود. پس فرصت را از دست ندهید.

جزیره رانیورا (ranggiroa)

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : کاستلوچودینورچا (castellucio di norcia) در ایتالیا

در کشور ایتالیا دهکده و روستاهای بسیار خاصی وجود دارد که به محلی برای بازدید گردشگران بدل شده است. یکی از آن ها کاستلوچودینورچا (castellucio di norcia) نام دارد که موقعیت قرارگیری آن در شهر نورپا (norcia) از توابع اومبریا (umbria) است. اگر در روزهای آخر ماه می تا روزهای اول ماه ژوئن به این منطقه سری بزنید می توانید علت معروفیت آن را با چشم های خود ببینید. در این زمان در این منطقه گیاهان بسیار زیبایی رشد می کنند که محلی خاص برای بازدید افراد را فراهم می آورند و توریست های زیادی هستند که علاقمندند که این زیبایی را از نزدیک مشاهده نمایند.

castellucio di norcia

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : جری کو کوآره (jericoacoara) در برزیل

کشور برزیل یکی از کشورهایی است که به دلایل متفاوتی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد از جاذبه های تفریحی و طبیعی آن گرفته تا فستیوال های خاص و هیجان انگیز ولی در این میان دهکده هایی در برزیل وجود دارند که به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودن مناظر خود محبوب اند و یکی از آن ها جری کو کوآره(jericoacoara) است. موقعیت جغرافیایی این دهکده درجایی با فاصله 320 کیلومتری از ایالت فورتالزای(foltaleza) برزیل می باشد. این دهکده که مکانی مناسب برای ماهیگیران است به دلیل داشتن ساحلی بکر و شنی علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است. خیابان های این دهکده با این سواحل محصور شده اند. در حقیقت می توانیم این دهکده را یکی از مکان ها دنج و ساکتی معرفی کنیم که می توان روزها با آرامش از اقامت در آن لذت برد. اکثرا افرادی که علاقمند به ورزش کایت سواری و یا موج سواری هستند به سوی این دهکده روان می شوند و اینجا را مکان مناسبی برای ورزش های خود می بینند.

جری کو کوآره (jericoacoara) در برزیل

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : غارهای مرمری (the marble caves) در شیلی

کشور شیلی زیبایی ها و جاذبه های خاص خودش را دارد که یکی از آن ها در یک شبه جزیره در نزدیکی یک دریاچه مرزی با نام جنرال کاررا (lake general carrera) واقع شده است. این مکان که می خواهیم آن را برای شما معرفی نماییم با نام غارهای مرمری(the marble caves) شهرت دارد. این محل را شاید بتوان مجموعه از صدها و یا هزاران غار دانست که حاصل فرسایش کربنات کلسیمی است که در گذر سال های زیاد از دیواره های آن جدا شده اند. اگر از داخل این غار با دقت بیشتری دیدن نمایید می توانید در دیوارهایش طرح های چرخشی مشاهده نمایید که ظاهرشان به شدت به سنگ مرمر نزدیک است. شاید علت این نامگذاری همین شباهت و ظاهرآن ها باشد.

غارهای مرمری (the marble caves) در شیلی

زیباترین جاهای دیدنی دنیا : دریاچه پانگونگ تی اس او (pangong tso)

در آخر می خواهیم شما را با دریاچه ای زیبا آشنا نماییم که طولی بالغ بر 100 کیلومتر دارد و می توان آن را در حالتی مشاهده نمود که از کشور چین تا کشور هند امتداد یافته است. نام این دریاچه پانگونگ تی اس او (pangong tso) می باشد. این دریاچه در لیست وسیع ترین دریاچه های قاره آسیا موفق به کسب اولین جایگاه شده است. در پهنای این دریاچه می توان آب زلال و زیبایی را مشاهده نمود که مانند آینه ای تمام قد شکوه و زیبایی کوه های اطرافش را به نمایش گذاشته است. اکثر کسانی که به این ناحیه سفر می کنند علاقمند به بازدید این دریاچه می باشند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند که دیدار آن را از دست ندهند. به شما هم پیشنهاد می کنیم اگر موقعیتش را دارید حتما آن را ببینید.

دریاچه پانگونگ تی اس او (pangong tso)

زیباترین مکان های دنیا و کلام آخر

پیش از این هم عنوان نمودیم که هدف اصلی ما از بازگو کردن این لیست، آشنایی هر چه بیشتر شما با مکان های خاص و فوق العاده است که شاید از شهرت کمتری برخوردار باشند ولی می توان گفت در برخی از موارد زیبایی آن ها را در هیچ کجای جهان نمی توانید ببینید. اگر قصد دارید به هرکدام از کشورهایی که در بالا بود سفری داشته باشید در گوشه ای از ذهن خود فهرست معرفی شده مارا نگاه دارید تا در صورت ایجاد موقعیتی مطلوب به بازدید از آن ها بپردازید. امیدواریم که اطلاعات ما برای شما مفید واقع گردد. از حسن توجه شما به این مقاله کمال تشکر را داریم.

کلام آخر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با تعدادی از جاهای دیدنی اطراف تهران

مجید قدیانی ، دوشنبه 17 شهریور 1399

با ما در مقاله جاهای دیدنی اطراف تهران همراه شوید تا شما را با تعدادی از مکان های تفریحی اطراف تهران آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :