معرفی ابزار سفر | کیف مخصوص دوچرخه سواری

اگر شما ورزش مهیج دوچرخه سواری را بطور حرفه ای و در طولانی مدت انجام میدهید طبیعتا دوست دارید از مناظر زیبا و هوای پاک حین دوچرخه سواری لذت برده و تمام تمرکز خود را روی رکاب زدن و دوچرخه سواری خود بگذارید. آنچه مسلم است در چنین شرایطی وقت خود را با ابزاراتی همچون تلفن همراه تلف نخواهید کرد. اما با توجه به اینکه کیلومترها از خانه فاصله گرفته اید وجود تلفن همراه برای برقراری تماس با نزدیکان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است در معرفی ابزار سفر، همراه داشتن کیف کوچکی برای این منظور میتواند بسیار مفید باشد. برای حل این مشکل شرکت استرالیایی سازنده کیف جیبی بلروی (Bellroy) و دوچرخه سازی ام ای ای پی (MAAP) دست به دست هم داده اند و کیف جیبی دوچرخه سواری طراحی کرده اند که مخصوص شماست و از حالا به بعد میتوانید بدون هیچ گونه دغدغه ای تمامی وسایل ضروری و تلفن همراه خود را داخل کیفی کوچک با طراحی فوق العاده ای بهمراه داشته باشید. البته برای آشنایی بیشتر با این ابزار سفر و این کیف مخصوص دوچرخه سواری منحصر بفرد با ما و همگردی همراه شوید.

ابزار سفر

ابزار سفر 1

فواید و ویژگی ها

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این ابزار سفر و ظاهر این کیف مخصوص دوچرخه سواری به نوعی جادویی کسب کنید اولین چیزی که لازم است بدانید این است که :شکل ظاهری این کیف درست به یک کیسه بسیار شیک و مدرن شباهت دارد.این کیف مدرن دارای چندین جیب برای نگهداری کلید، کارت ها و البته پول بوده و پوشش داخلی آن که از جنس مایکروفایبر (microfiber) است ، مانع از ایجاد هر گونه خراش بر روی صفحه گوشی همراه می شود. طراحی منحصربه فرد این کیف به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی زیر لباس خود جا داده و همه وسایل خود را درآن گذاشته و با خیال راحت راهی سفر شوید. اما چیزی که این کیف را منحصر به فرد کرده است، طراحی نقطه نقطه بسیار زیبایی است که مخصوص به شرکت دوچرخه سازی MAAP است.

ابزار سفر 2

آنچه طراحان میگویند:

در معرفی ابزار سفر و این کیف مخصوص دوچرخه سواری باید گفت که جنس این کیف از چرم گیاهی ضد آب بوده و مجهز به زیپی بسیار مقاوم (YKK aqua-guard vislon) است؛ این کیف برای آیفون 7 طراحی شده (و البته آیفون 6 و 6S) و به خوبی از تلفن همراه در برابر باران، ضربه و خراشیده شدن حفاظت می کند. دیوید که عضو گروه طراحان این کیف است درباره اش چنین میگوید: هدف ما طراحی محصولاتی است که بتوانید با آن ها به راحتی ارتباط برقرار کنید. وقتی همه چیز سر جای خود باشد، وسایلی طراحی خواهید کرد که نه تنها بخشی از تجربه دوچرخه سوار می شوند بلکه به بهتر شدن این تجربه هم کمک می کنند. بنابراین اگر قصد سفری طولانی مدت با دوچرخه دارید این کیف بسیار کاربردی را به شما پیشنهاد داده و امیدواریم مثل همیشه در اطلاع رسانی به شما موفق بده باشیم.

ابزار سفر 3

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی ابزار سفر | لذت دوچرخه سواری واقعی در دنیای مجازی!

hb ، یکشنبه 4 تیر 1396

دستاورد آرون پوزی می تواند یک تفریح مطلوب به حساب آید اما باید توجه داشت که با وجود چنین اپلیکیشنی، نباید از سلامت جسمانی خود نیز غافل شویم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :