آشنایی با بازار بین الحرمین تهران ( بازار لوازم التحریر )

بازار بین الحرمین تهران که از معروف ترین بازارهای تهران و از پر جمعیت ترین مراکز خرید در تهران می باشد، در همین نزدیکی های خودمان در تهران قرار گرفته و یک بازار مخصوص لوازم التحریر است که بازار بزرگی بوده و سابقه ای طولانی در این زمینه دارد. هر ساله با شروع فصل مدرسه ها یعنی آغاز ماه مهر از فصل پاییز، همه مردم در تکاپوی خرید لوازم التحریر و وسایل ضروری دانش آموزان دلبند خود برای مدرسه می افتند، حتی دانشجویان هم برای خرید وسایل مورد نیاز خود برای دانشگاه جهت سال تحصیلی جدید، آماده می شوند. بنابراین ما امروز در مجله همگردی، شما را با راه های دسترسی به بازار لوازم التحریر در بین الحرمین آشنا می کنیم.

آشنایی با بازار بین الحرمین تهران

معرفی بازار لوازم التحریر

بازار بین الحرمین، بازاربزرگ فروش لوازم التحریر و از بزرگ ترین مراکز خرید تهران در این زمینه می باشد. این بازار در واقع راسته ای از بازار بزرگ و تاریخی تهران می باشد که در نزدیکی مسجد امام یا مسجد شاه سابق واقع شده است. دانشجویان و دانش آموزان تهرانی می توانند دفتر، مداد، خودکار و سایر نوشت افزار خود را از این بازار به آسانی خرید کنند. انواع لوازم التحریر با قیمت های مناسب و در طرح های متنوع در این بازار فروخته می شود. ازدحام جمعیت با آغاز سال تحصیلی جدید در بازارهای تهران، به خصوص در این بازار فوق العاده زیاد می شود. در زمان های گذشته هم مراجعه مردم برای خرید در تهران در بخش لوازم التحریر به این بازار صورت می گرفته است. همه وسایل مورد نیاز برای مدرسه و یا دانشگاه را در این بازار می توانید به صورت یک جا خرید نمایید و به اصطلاح همه چیز در آن پیدا می شود. برای این که به راحتی در هنگام شلوغی این بازار با آغاز سال تحصیلی به مراکز خرید در تهران بروید و خرید کنید، لازم است اندکی صبر و حوصله به خرج داده و عجله نکنید. از آنجایی که امروزه هر مدرسه و هر معلم در مدرسه، سلیقه خودش را برای خرید لوازم التحریر به دانش آموزان پیشنهاد می کند، پس اگر عجله نکنید و کمی صبر به خرج دهید، مطمئنا خرید بهتری خواهید داشت، زیرا دیگر مجبور نمی شوید که نوشت افزاری را که خریده اید، پس بدهید، بازارهای تهران را بگردید و جنس دیگری را که مدرسه یا معلم مورد نظر لیست کرده است، بخرید. ضمن اینکه امروزه قیمت لوازم التحریر در بازارها رو به افزایش است و هر روز تغییر می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که مانند دیگر بازارهای تهران، خوراکی یا سوپر مارکت در این بازار وجود ندارد، بنابراین همراه خود آب معدنی و خوراکی سبک داشته باشید تا اگر خرید شما طول کشید، تشنه و گرسنه نمانید و با خیال راحت به خرید از این بازار بزرگ بپردازید.

آشنایی با بازار بین الحرمین تهران

آدرس بازار بین الحرمین تهران یا بازار لوازم التحریر

خیابان پانزده خرداد، جنب مسجد امام خمینی (ره) (شاه سابق)، ورودی پله نوروزخان.

آشنایی با بازار بین الحرمین تهران

دسترسی به به بازار

برای دسترسی راحت تر به این بازار، بهتر است که از مترو استفاده نمایید. با سوار شدن در خط یک مترو و پیاده شدن در ایستگاه 15 خرداد، می توانید به راحتی خود را به این بازار در تهران برسانید. از پایانه آزادی می توانید سوار تاکسی چهار راه گلوبندک شوید و بعد از گذشتن از سبز میدان و بازار زرگرها، خود را به پله نوروز خان برسانید. بعد از این که به پله نوروز خان وارد شدید، باید بعد از ورودی مسجد امام به سمت چب تغییر مسیر داده، وقتی که به اولین دوراهی رسیدید، به سمت راست حرکت کنید. بعد از آن به بازار بین الحرمین تهران می رسید، البته در طی مسیر شما تابلوهای راهنمایی که نصب شده اند، شما را برای رسیدن راحت تر به بازار راهنمایی می کنند. یکی دیگر از آسان ترین راه ها این است که از بازاری ها سوالی کنید، مطمئن باشید که سریع ترین راه برای رسیدن به بازار بین الحرمین را به شما نشان خواهند داد.

آشنایی با بازار بین الحرمین تهران

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با بازار فرش عباسی تهران و بخش های مختلف آن

z.v ، سه شنبه 18 مهر 1402

با ما در این مقاله جالب همراه شده تا بدانید که بازار فرش عباسی تهران کجاست و با بخش های بازار فرش عباسی تهران آشنا شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :