اتفاقات جالبی که هنگام سفر با دوستان، تجربه خواهید کرد

در این مطلب از نکاتی درباره سفر با دوستان برایتان می گوییم. همه ی مردم معتعقدند که برای شناخت دوست خوب حتما باید با آن شخص سفر کرد زیرا میگویند رفتار های اصلی شخص در سفر نمایان می شود و فرد کاملا متفاوت است. این عقیده کاملا درست است زیرا سفر با دوستان قدرت دوستی را به نهایی ترین حد خودش می رساند و به شما اثبات می کند که دوست شما تا چه حد از نظر فرهنگ و تفکر به شما شباهت دارد خیلی از افراد شانس سفر کردن به دوستی مناسب را ندارند چون پیدا کردن کسی که از همه ی نظر شبیه به هم سفر کنند کار سختی است اما زمانی که شما شانس آن را ارید که با بهترین دوست خود سفر کنید کاملا می توانید در مسافرت متوجه شوید که این فرد دقیقا همان کسی است که شما می خواستید و از این راه موفق به پیدا کردن بهترین فرد زندگی خود شده اید . واقعا سفر با دوستان بسیار لذت بخش تر از سفر کردن با آشنایان است و به راحتی می توان به توجه به شناخت مشکلات را حل کرد .

سفر با دوستان

1) سفری انحصاری با وجود ارتباط با دیگران

ممکن است در حین مسافرت با بهترین دوست خود با افراد زیادی گرم بگیرید و با آن ها سخن بگویید یا حتی به همراه آن ها قدم بزنید اما نکته ی مهم این است که مهم ترین فردهمراه شما در این سفر دوست شماست و اوست که با شما می سازد . در بی شما نیز ممکن اس جک هایی باشد که برایتات خنده دار به نظر میرسد و تنها شما و دوستتان از آن ها خبر دارید اما ممکن است در جمع ها از خاطرات مشترکتان بگویید و بخندید در حالی که بقیه ی افراد با تعجب به شما چشم دوخته و نگاهتان می کنند اما ناراحت کننده نیست زیرا آنها عمدی این کار را نمیکنند و توجه کنید که آنها تنها از خاطرات شما شنیده اند و با شما همراهی نداشته اند به هر حال شما نمیتوانید با به یاد آوردن این خاطرات جلوی خود را بگیرید.

سفر با دوستان 1

2) تشویق همدیگر در سفر با دوستان

یکی از از نکاتی درباره سفر با دوستان این است که در سفر بهترین مشوق دوستتان می شوید زیرا سفر کردن دلایلی چون روبه رو شدن به ترس ,چالش کشیدن خود در خارج از محدوده ی امن زندگی داشته است و وقتی با دوست خود همراه می شوید بهترین مشوق برای رهایی از ترس ها و چالش ها هستید شما از بهترین طرفداران یک دیگر به حساب می آیید و با کمک هم رشد می کنید .

سفر با دوستان 2

3) صدها عکس خاطره انگیز در سفر با دوستان

شما و دوستتان بهترین تیم عکاسی برای هم هستید و قطعا عکس های زیبایی خواهید گرفته زیرا می دانید چه مدل عکسی را نیاز داشته اید و مجبور کردن دوستتان برای عکسای مجدد به دلایلی همچون نا مرتب بودن و یا حتی اینکه قسمتی از شما در عکس مورد نظرتان نیوفتاده کار عجیبی نیست اما گفتن این نکات برای عکسی دوباره به یک غریبه یا رهگذر کاری عجیب است .

سفر با دوستان 3

4) مردم شما را رفیق های سفری می دانند

یکی از از نکاتی درباره سفر با دوستان این است که در هنگام سفر محلی های آن جا شما را از شهر یا کشوری که آمده اید شناسایی می کنند و بعد از مدتی شما هم با شنیدن نام ایالت خود بر میگردید و پاسخ می دهید و مردم هم به شما با تعجب نگاه می کنند زیرا شما همیشه همراه هم هستید البته ممکن است در مواقع ضروری مانند حمام کردن شما غربت را به دلیل این ساعت تنهایی حس کنید .

سفر با دوستان 4

5) خنده، خنده و خنده ...

همه ی افراد لحظاتی عجیب و غریب را با اطرافیان و دوستان خود گذرانده اند مانند زمانی که گفتن یک کلمه تنها برای شما خنده دار باشد و در نظر شما جک به حساب آید و یا زمانی که با یک کلمه ی کوچک و یا اشاره ای ساده منظور خودرا به دوست خود می رسانید و این در حالی است که اطرافیان شما تصور می کنند که شما اصلن شاید به زبان دیگری با هم سخن می گویید و هم دیگر را میفهمید .

سفر با دوستان 5

6) دوری از دوست و حس اضطراب و نگرانی

اگر از شما بخواهند به جای دیگری از هواپیما ئ اتوبوس یا کشتی بنشینید حتما دلتنگ دوستتان می شوید و یا اگر یکی از شما به حمام برود قطعا دیگری احساس ناراحتی می کند زیرا تنهاست در واقع این نشان می دهد که شما هم را کامل می کنید و دوستتان نیمه ای از شماست همین باعث می شود که در مواقع تنهایی کاملا عادی برخورد کنید اما زمانی که ا هم جفت میشوید حس آزادی و شادی را مجددا درک می کنید و به رفتار های عجیب خود ادامه می دهید .

سفر با دوستان 6

7) طرز بیان مشابه

یکی از از نکاتی درباره سفر با دوستان این است که وقتی از سفرتان مدت کوتاهی بگذرد شما متوجه خواهید شد که می توانید جمله های دوستتان را به درستی تکمیل کنید و یا از قبل حرف های هم را حدس بزنید . وقتی مدت زیادی با هم باشید گویش ها لهجه ها و اصطلاحاتتان نیز بر هم اثر میگذارد و از کلمات یکسانی برای سخن گفتن استفاده می کنید . مانند هم دیگر سخن می گویید و در یک لحظه جملات یکسانی را به زبان می آورید .این دوستی دوست داشتنی شما حتی باعث می شود پاسخ شما به سوالات نیز کاملا یکسان شود و یا حتی از شنیدن جکی زیبا با هم واکنشی یکسانی انجام دهید .

سفر با دوستان 7

8) از اصطلاحات یک دیگر استفاده میکنید

در هنگام سفر با دوستان ممکن است شما و دوستتان از اصطلاحات و کلمات هم استفاده کنید و یا اینکه از کلمات مخصوص هم دیگر آنقدر استفاده کنید که در طول سفر این کلمات مدام تکرار شوند این قضیه شاید در نظر مردم عجیب باشد اما فوق العاده است زیرا شما دوستی فوقالعاده دارید .

سفر با دوستان 8

9) از یک دیگر یاد میگیرید

سفر زمان یبرای یاد گرفتن از دوستان است شما هر چه بیشتر در سفر باشید بیشتر یاد میگیرید و اختلافات خود را با هم اصلاح می کنید مثلا اگر آهسته هستید یاد میگیرید سریع باشید یا اگر سریع هستید صبور بودن را یاد گرفته ,اگر خجالتی هستید اجتماعی می شوید و اگر اجتماعی هستید یاد میگیرید که هر چیزی را بیان نکنید و بیستر فکر کیند, اگر کم حرف هستید شجاع می شوید و اگر شجاع هستید احتیاط را درک می کنید و این سفر است که می تواند شما را کامل کند و به شما آموزش بدهد.

سفر با دوستان 9

10) ریسک پذیری

وقتی با بهترین دوست خود همسفر می شوید و اخت میگیرید برای هوس های خود نیاز به متقاعد کردن دیگری ندارید به راحتی بازی میکنید این بازی می تواند از امتحان غذاهای عجیب باشد تا سعی در صحبت با محلی ها اما حس شما برای انجام این کار های غیر معمول در کنار دوستتان کاملا معمولی است و برای امتحان چیزاهایی که به تنهایی برایتان قابل لمس نبوده جمله ی توباشی منم هستم را می شنوید .

سفر با دوستان 0

11) درک و فهمتان از دوستتان بالا می رود

یکی از از نکاتی درباره سفر با دوستان این هست که در سفر می توانند ظاهر و باطن دوستتان را بشناسید حتی اگر دوست صمیمی شما بوده باشد این شناخت نیز فراتر می رود و شما حتی علایق و تنفرات هم را درک می کنید و می فهمید چه غذایی را دوست داشته , هنگام شادی چه رفتاری دارد و حتی از سلیقه ی او در مورد جنس مخالف آگاه می شوید شما درک می کنید که چه زمانی باید با دوستتان همراه و چه زمانی باید آ ن را به حال خود رها کرده و پایه های دوتس خود را قوی تر می کنید شما همیشه و همه جا با هم بودن را تجربه میکنید حتی در صف های وسیله ی حمل ونقل و یاد میگیرید چگونه با هم از پس مشکلات بر آیید.

سفر با دوستان 11

12) تبدبل به یک نفر شدن

شما هر چه بیشتر به همراه دوستتان سفر کنید بیشتر حس می کنید که چقدر شبیه به هم می شوید و انگار روح و ذات شما همانند یک دیگر شده است این نکته گاهی اوقات برایتان ترسناک میشود زیرا همیشه با هم تصمیم میگیرید بیرون بروید یا نه و یا هر دو سیب زمینی سفارش می دهید و در استراحت و ورزش نیز هم سلیقه و هم زمان می شوید .گاهی نیز امکان دارد هر دو با یک سلیقه لباس هایتان را ست کنید و این برایتان عجیب به نطر برسد.

سفر با دوستان 22

13) درجه ی بالاتر دوستی

دوستانی که با هم سفر کرده اند همیشه دوست می مانند و هیچ کسی نمی تواند جلوی این دوستی محکم بگیرید زیرا شما از هر چیز هم آگاه هستید و از هیچ چیزی خجالت نمی کشید حتی تعویض لباس یا دستشویی و این همراهی شما در سفر همیشه در ذهن شما خاطراتی را مرور می کند و به دوستی شما قدرت بی نظیری می بخشد.

سفر با دوستان 33

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تجربه های سفر | 10 کار احمقانه ای که هنگام مسافرت تجربه کرده ام

سعید حسنی ، دوشنبه 24 مهر 1396

مسافرت تجربه ای است که حس آزادی به انسان می دهد. احتمالا هر نگرانی و یا سردردی که دارید به محض رد شدن از گیت حرکت از بین خواهد رفت . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :