سفر به 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا در اینستاگرام

یکی از نرم افزار هایی که در دنیای مجازی به عنوان غول تصویری دنیا شناخته می شود، اینستاگرام است که بهترین اخبار روز دنیا در این نرم افزار تبادل می شوند و از همین رو قصد داریم تا 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا، شهرهای دیدنی جهان و زیباترین شهرهای جهان را در اینستاگرام معرفی کنیم. امروزه نرم افزار های مجازی که دارای اطلاعات کاملی از تمام اتفاقات و زیبایی های دنیا هستند. بسیار برای افرادی که قصد سفر دارند و نمی توانند به کجا بروند تا با علایقشان مطابقت داشته باشد می تواند موثر باشد. بدین گونه که فردی با جست و جو به راحتی می تواند از انواع زیبایی های مکان های مختلف دنیا، جاذبه های آن منطقه و حتی آب و هوای آنجا و ... مطلع شود و برای رفتن به مکانی زیبا ترغیب شود. در حال حاضر در حدود 80 درصد مردم برای سفر های خود از رسانه های اجتماعی مانند: فیس بوک، توییتر و اینستاگرام استفاده می کنند و به صورت چرخشی بعد از سفر خود عکسایی از مناظری که به آن جا سفر کرده بودند را می گذارند تا نفرات بعد عکس ها و تصاویر بیشتری برای تصمیم گیری بتوانند پیدا کنند. البته این نکته حائز اهمیت است که خیلی از مکان های فوق العاده دنیا در این فهرست نیامده اما دلیل بر آن نیست که انتخاب نشده و از استاندارد ها به دور است به طور مثال شهر رم ایتالیا با تمام مکان های دیدنی و اسپاگتی های لذیذش دلیل قرار گیری در رتبه دوازدهم از قرار گیری در ای لیست جا ماند. پس با همگردی همراه باشید برای سفر به 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا، شهرهای دیدنی جهان و زیباترین شهرهای جهان.

مقصد پر طرفدار گردشگری دنیا

10) بانکوک (تایلند)

شهر بانکوک دارای میلیون ها گردشگر است و یکی از زیباترین شهر دنیا و شهرهای دیدنی جهان است و به راحتی با جست و جو در صفحه های مجازی می توانید تصاویر زیبایی از گردشگرانی که به این شهر رفتند را ببینید و از زیبایی های این شهر و اماکن تاریخی قدیمی تا ساختمان های مدرنش و جاذبه هایش مطلع شوید. بانکوک تایلند در سال 2015 دارای 18 میلیون گردشگر بود که توانست در رده دوم پربازدید کننده ترین شهر دنیا قرار گیرد اما به دلیل اتفاقاتی که در تابستان سال گذشته در معبد اراوان افتاد یعنی بمب گذاری که شد یک فاجعه رخ داد و تأثیرات بسیار منفی در صنعت گردشگری داشت و این شهر را تا حدودی از محبوبیت انداخت و به همین دلیل در اینستاگرام توانست تنها در رتبه دهم بایستد .

بانکوک

9) آمستردام (هلند)

زیبایی های بیش از حد این شهر باعث شده تا در فهرست 10 شهر برتر دنیا قرار گیرد و می تواند زیباترین شهر دنیا سلفی ها را خلق کند. در واقع آمستردام شهر کوچکی است اما در عین حال بسیار زیبا از ویژگی ها و زیبایی های این شهر می توان به خیابان های سنگ فرش شده، خط کشی های عجیب و غریب این خیابان ها، خانه هایی زیبا با معماری قدیمی و تعداد زیادی دوچرخه سوار اشاره کرد.

آمستردام

8) سنگاپور

سنگاپور که پایتخت کشور سنگاپور است در قاره آسیا سومین شهر پر بازدید کننده و از بهترین شهرهای دیدنی جهان و زیباترین شهر دنیا است یعنی بعد از شهر های بانکوک و دبی در این شهر در تمام طول سال دارای برنامه های متفاوت جذاب زیبایی هستند که در هر زمان می توانند سرگرم کننده و یک سوژه عکاسی خوبی باشند. یکی از ویژگی هایی که این شهر را زیبا کرده فرهنگ این مردم است که با فرهنگ کشور های چین ، مالزی و هند تلفیق شده . این شهر دارای شلئغ ترین بندر تجاری در دنیا است که یکی از جاذبه های گردشگری اش هم حساب می شود که دور تا دور آن را آسمان خراش ها احاطه کرده اند و در عین حالی که بسیار برای گردشگران زیبا هستند آن ها را هم به وحشت می اندازند . اما این شهر تماما مدرن نشده و دارای معابد و ساختمان های قدیمی است که نشانه فرهنگ زیبا و تاریخی ای شهر نیز می باشد. این شهر یکی از 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا است.

سنگاپور

7) توکیو (ژاپن)

توکیو هم شهری مدرن با آسمان خراش های بسیار مخصوصا در منطقه معروف (( شین جوکو )) است که بیش ترین تجمع گردشگر در این نقطه بوده و می توان عکسای بسیاری از این منطقه در اینستاگرام پیدا کرد. این شهر به طور کلی 13 میلیون جمعیت دارد اما در حدود 40 درصد جمعیتش گردشگر دارد یعنی 5 میلیون نفر پس برای همین است که در بین 10 شهر برتر قرار گرفته. البته نباید فراموش کنیم که با وجود همه آسمان خراش ها دارای زیبایی های دیگری هم مانند باغ وحش مرکزی، محله معابد و موزه های توکیو است که با کمی جست و جو بیشتر در صفحه های مجازی می توانید عکس های این مکان ها را هم پیدا کنید.

توکیو

6) مادرید (اسپانیا)

مادرید که پایتخت کشور اسپانیا است و دقیقا در قلب شهر واقع شده دارای تفاوت و تضاد بسیاری و چند فرهنگی است. به طور کلی این شهر دارای ویژگی های بسیاری است همانند پارک های زیبا، موزه های پرطرفدار، میدان های زیبا و معروفش و کلیساهای قدیمی که معمولا باید برای دیدن مکان های دیدنی در این شهر باید پیاده روی کنید تا در حین راه هم عکس های زیبا و سلفی های بی نظیری بگیرید. یکی از موارد منفی که در این شهر وجود دارد ترافیک سنگین آن بوده که برای خیلی از گردشگران می تواند اعصاب خرد کن باشد اما برای افرادی که در تهران زندگی می کنند یا شهر هایی از این قبیل به این موضوع عادت دارند و برایشان آزار دهنده نیست. به طور کلی از جاذبه های این شهر عکس های بسیاری در اینستاگرام وجود دارد. مادرید از 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا، جذاب ترین شهرهای دیدنی جهان و از زیباترین شهر دنیا است.

مادرید

5) برلین

این شهر ویژگی های بسیار مهمی دارد که آن را معروف کرده علل خصوص برای اروپاییان از این ویژگی ها می توان به هنرمندان خیابانی، غذاهای خوشمزه، معماری های خیره کننده و مهم تر از همه شب زنده داری برلین اشاره کرد . البته نکته مهم دیگری هم است که برلین را معروف کرده و باعث شده در رده پنجم این 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا قرار گیرد و آن هم محبوبیت بالای هشتگ هایی مانند « دیوار برلین »، « برلینو » و « برلین اینستاگرام » است.

برلین

4) جاکارتا (اندونزی)

این شهر که پایتخت کشور اندونزی است باز هم به غیر از فرهنگ اندونزیایی دارای فرهنگ های مختلفی بوده مانند فرهنگ هایی که از کشور های چین، هند و یا حتی اروپا گرفته است. در این شهر می توان بسیاری تصاویر زیبا بگیرید که بعد ها بسیار خاطره انگیز می شوند این شهر دارای جاذبه های بسیاری مانند: پارک های معروف، بناهای تاریخی ملی و کاخ ریاست جمهوری است که از مهم ترین مکان ها می توان تلقی کرد. اما این شهر هم دارای نکات منفی بوده مانند ترافیک بسیار سنگین و هوای آلوده که چندان خوشایند نیست.

جاکارتا

3) مسکو (روسیه)

این شهر که دارای قدمت 860 ساله است پایتخت کشور روسیه بوده و دارای محبوبیت بسیاری در اینستاگرام است و بارها و بارها رکورد بیشترین گردشگر را در شهر ها توانسته بشکند یعنی در سال های گذشته در حدود 11 میلیون نفر به مسکو رفتند و عکس های زیبا و متفاوتی را در اینستاگرام گذاشته اند. این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیاری همچون میدان قرمز، کاخ کرملین و کلیسای جامع باسیل است. اما با تمام این اوصاف نتوانسته رکورد دو شهر دیگر را بشکند و در رده سوم 10 مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا قرار گرفته است.

مسکو

2) پاریس (فرانسه)

پاریس از زیباترین شهر دنیا که سال ها دارای بسیاری گردشگر بوده است و رکورد دار شهر پر بازدید بود اما به دلیل اتفاقات اخیر تروریستی و ناامنی های به وجود آمده در صنعت گردشگری پاریس اختلالاتی به وجود آمده و از تعداد مسافران این شهر کاسته اما باز هم با توا این اوصاف نمی توان از اهمیت بالای جاذبه های دیدنی این شهر کم کرد و از این جاذبه ها می توان به شیرینی فروشی های پاریس، ویترین مغازه هایی که لباس های اوت کوتور (Haute Couture) می فروشند («اوت کوتور» لفظی است که به لباس های گران قیمت مجلسی فرانسوی که توسط معروف ترین خیاط ها و برای مشتریان خاص دوخته می شود، اطلاق می گردد)، باغ های زیبا و در نهایت سمبل معروف برج ایفل که می توانید صدها و حتی هزاران تصویر بی نظیر در این شهر پرطرفدار برای خود ثبت کنید و یادگار نگه دارید.

پاریس

1) لندن (انگلستان)

از پرطرفدارترین هشتگ های مربوط به این شهر می توان از « چشم لندن » و «زندگی لندنی» نام برد که باعث شد لندن بسیار معروف گردد و در یک سال 30 میلیون تصویر از آن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد که با اختلاف کمی از پاریس پیشی گرفت و محبوب ترین شهر لقب گرفت همین امر سبب شد تا در رده اول ایستاد. البته باید این نکته را گفت که به عنوان بزرگ ترین شهر در غرب اروپا، لندن شهرت خود را مدیون مواردی چون مد، لباس، اقتصاد، تجارت و سیاست است و این معروفیت و محبوبیت تنها در دنیای مجازی نیست و در واقعیت هم محبوب ترین شهر گردشگری دنیا است و بیش از 19 میلیون گردشگر بین المللی دارد و از جذاب ترین شهرهای دیدنی جهان و زیباترین شهر دنیا می باشد.

لندن

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به دور دنیا | مقصد هایی باب میل خجالتی ها!

بانو ، پنج شنبه 11 آبان 1396

در سفر به دور دنیا مسافرت برای اشخاصی که درون گرا هستند یک چالش بزرگ به حساب می آید. شلوغی، اضطراب و ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :