خرید ننو؛ تخت خوابی راحت برای مسافرت های طولانی و کوتاه

برای داشتن سفری راحت و مهیج، باید ابزار سفر را با خود به همراه داشته باشید تا بتوانید در مواقع لازم از آن ها استفاده کنید. یکی از وسایلی که در سفرهای خود می توانید از آن استفاده کنید، ننو یا تخت خواب همراه هست. ننو یک وسیله سبک برای خواب و استراحت بوده و حمل آسانی دارد. از این رو، برای مسافرت ها و خصوصا زمانی که به دامان طبیعت می روید، بسیار مناسب است. با ما در راهنمای خرید ننو همراه باشید تا شما را با نکات کلیدی نحوه بستن ننو به درخت آشنا کنیم.

راهنمای خرید ننو

تخت خواب همراه راحت

ننو، نوعی گهواره بوده که از دو طرف با ریسمان به دو درخت وصل می شود. این وسیله یک جای خواب راحت و آرامش بخش بوده و استراحت در آن، سفر را برای شما شیرین تر می کند. اما، این وسیله راحت مشکلاتی نیز دارد. برای افرادی که زیاد مسافرت می کنند و دائم در سفر هستند، ننو یک وسیله دست و پاگیر است. خیلی از ننوهای موجود در بازار سنگین بوده و حجم زیادی را اشغال می کنند. از این رو، مسافران ترجیح می دهند از این تخت خواب همراه و نحوه بستن ننو به درخت گذشته و آن را با خود همراه نبرند.

تخت خواب همراه راحت

ننوهای گرند ترانک

براساس راهنمای خرید ننو باید بدانید که ننوهای گرند ترانک، ننوهایی هستند که به راحتی می توانید بعنوان یکی از وسایل سفر به همراه خود ببرید و در کمپ هایی که می زنید، از آن استفاده نمایید. ننوی گرند ترانک بسیار سبک بوده و فقط 600 گرم وزن دارد. سبکی این ننو به حدی است که در نگاه اول شما را به تردید می اندازد و حس می کنید گرند ترانک توانایی نگه داشتن وزن شما را ندارد. اما، این ننوی زیبا طوری طراحی شده است که می تواند وزن حدود 180 کیلوگرم را تحمل کند. همچنین، به راحتی می توانید آن را در یک کیف کوچک مسافرتی جای داده و هرجایی که دوست دارید، آن را با خود برده و نصب کنید. اگر اهل مسافرت بخصوص در ایران هستید، پیشنهاد می کنیم حتما ننوی گرند ترانک را تهیه نمایید. با این وسیله می توانید در جنگل به استراحت پرداخته و شب ها به آسمان پر از ستاره خیره شوید.

ننوهای گرند ترانک
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهکارهایی برای مسافرت طولانی که باید بدانید!!

سعید حسنی ، یکشنبه 9 مهر 1396

بی تردید مسافرت طولانی یکی از مواردی است که برای تغییر زندگی خود میتوانید انجام دهید و هنگامی که سفر شما را گاز میگیرد ، هیچ پادزهری یافت نمی شود ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :