سفری مجازی به شگفت انگیز ترین حیات وحش های دنیا

سفر کنید به قلب آفریقا به جایی که حیات وحش حیوانات منتظر حضور گرم شما هستند. اگر علاقه مند به سفرهای مهیج هستید حیات وحش آفریقا بهترین جاییست که می توانید تجربه های متفاوتی داشته باشید از جمله: تماشای حیات وحش حیوانات و همچنین حیواناتی که نسل شان روبه نابودی است، هم نشینی با مردمان قبیله ای که هنوز زندگی شان به سبک مردمان اولیه می باشد و آشنایی با آداب و رسوم و سبک زندگی ای که شاید از نظر ما سخت وطاقت فرسا باشد اما این همه تفاوت در کنار هم باعث شده گردشگران زیادی هرساله به این قاره سفر کنند و خاطرات تکرار نشدنیه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. البته به جز آفریقا کشورهای دیگری هم وجود دارد که حیات وحش شان کم نظیر است پس اگر علاقمند به این نوع سفرها بازدید از زیباترین حیات وحش آفریقا و حیات وحش دنیا هستید کوله بارتان را ببندید و با همگردی برای سفری مهیج آماده باشید.

قاره آفریقا

1) بوتسوانا

سفر کردن به بیابان برهوتی که آرامش و سکوت همه جای آن را فراگرفته، لذت بخش است. بیابان کالاهاری یکی از مقاصد گردشگری در بوتسواناست که زیباترین حیات وحش حیوانات در دنیا به این بیابان تعلق دارد. بوتسوانا به دلیل وجود بارش بسیار کم با کمبود آب روبه رو است اما با وجود گرمای طاقت فرسا و بیابانی خشک می توان سفری لذت بخش را به آن تجربه کرد. قدم زدن در تنهایی و بیابانی وسیعی که تا چشم می بیند کویری بی آب و علف است، بسیار دلنشین است. اما تجربه ای متفاوت می باشد برای فرار از هیاهوی شهری و پناه بردن به مکانی آرام برای رسیدن به آرامش. سفر کنید به بوتسوانا و تجربه ای متفاوت را در خاطرات خود ثبت کنید. برای سفر کردن دل به جاده ها بسپارید و راهی شوید نگران اقامت هم نباشید چرا که کمتر گردشگری به این بیابان سفر می کند. پس آسوده خاطر باشید و منتظر بدست آوردن تجربه های جدید.

بوتسوانا

2) کنیا

اگر علاقمند به سفر رفتن هستید! کنیا یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در بین توریست ها می باشد. تورهای حیات وحش کنیا در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. هیجان تماشای ببرها، پلنگ ها، کرگدن ها و فیل ها را در طول سفر از دست ندهید. وقتی صحبت از حیات وحش کنیا می شود، چیزی فراتر از حد انتظار، شاید شبیه به یک مستند جنجالی در ذهن ها تصور می شود. اگر عاشق سفر کردن هستید برای یکبار هم که شده به این همه شگفتی سفر کنید و از نزدیک نظاره گر خلقت آفرینش بر روی زمین باشید و نهایت لذت را ببرید. بعد از رفتن به حیات وحش حیوانات "دره گسل بزرگ" و "دریاچه نیواشا" از زیباترین جاذبه های گردشگری این کشور می باشد که هرساله گردشگرانِ زیادی جذب این بهشت گمشده بر روی زمین می شوند. سفر به کنیا علاوه بر لذت بردن از طبیعت شگفت انگیز آن، تجربه ای متفاوت از نشست و برخاست با قبیله ماسای و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگشان چنان لذت بخش است که در هیچ کجای دنیا نمی توانید شبیه آن را تجربه کنید.

کنیا

3) هند

با شنیدن نام هند شلوغی و جمعیت زیادِ کشور هندوستان در ذهن ها تداعی می شود. اما هند یکی از کشورهای زیبای جهان است که سفر به آن، پراست از تجربه های فراموش نشدنی. هند یکی از بهترین کشورها برای سفرهای هیجانی می باشد که رده هشتم جهانی برای داشتنِ بهترین حیات وحش حیوانات به کشور هند تعلق دارد. تماشای به صحنه کشیده شدن زندگی یوزپلنگ های سفید و پلنگ ها در جنگل های هند دیدنی است. به هند بروید و گوشه ای از زندگی روزانه ی شیر، مار و دیگر موجودات درکنار هم را برای یک بار هم که شده تماشا کنید. یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای ملاقات با ببرها، پارک ملی رانتامبور هند می باشد. برای دیدن انواع گونه های جانوری به هند سفر کنید عکس یادگاری بگیرید و تجربه ای تکرار نشدنی برای خود به یادگار بگذارید.

هند

4) تانزانیا

اگر طبیعت گرد هستید و به قدم زدن در میانِ بیابان ها و جنگل ها علاقه مند هستید به تانزانیا سفر کنید. در بیابان ها قدم بزنید و از تماشای حیوانات لذت ببرید. اما محبوبیت تانزانیا به خاطر بیابان و حیات وحشش نیست. تانزانیا با موجودات آبزی "مرداب فوندو" معروف است که گردشگران زیادی برای تماشای این آبزیان می روند. با شنیدن نام آفریقا، یاد حیات وحش آفریقا و مردمانی سیاه پوست که در بیابان ها زندگی می کنند، می افتید. اما آفریقا زیبایی هایی فراتر از این واژه ها دارد. مرداب فوندو یکی از موجودات عجیب روی زمین است که شاید حتی اسمش را هم نشنیده اید. شاید دیدن این موجودات عظیم الجثه چنان لذت بخش و هیجان انگیز باشد که تصمیم بگیرید کوله بارتان را ببندید و راهی تانزانیا شوید و از نزدیک شاهد تجربه ای شگفت انگیز باشید.

تانزانیا

5) آفریقای جنوبی

در چندسال اخیر آفریقای جنوبی یکی از کشورهای پرطرفدار برای سفرهای هیجان انگیز بوده که از توسعه یافته ترین کشورها در این قاره می باشد که دولت آن سعی کرده امکانات خوبی برای گردشگران فراهم کند. "پارک ملی کروگر" یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی های این کشور است اگرچه حیوانات خطرناکی در آنجا زندگی می کنند اما نگران نباشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید با خانواده ی خود به این همه جاذبه گردشگری و حیات وحش آفریقا سفر کنید، عکس یادگاری بگیرید و لحظات شاد و دل انگیزی را در کنار هم ثبت کنید.

آفریقای جنوبی

6) استرالیا

به قاره کانگوروهای بانمک سفر کنید. به استرالیا بروید به قاره ای که رتبه ی پنجم در حیات وحش حیوانات را از آن خود کرده. استرالیا قاره ای با جاذبه های گردشگری هیجان انگیزیست که به خانه ی کانگورو ها در بین گردشگران شناخته شده است. به استرالیا سفر کنید به "پارک ملی داروین" و "پارک ملی کاکادو" بروید از طبیعت فوق العاده اش نهایت لذت را ببرید. قطعا استرالیا یکی از قاره های پرطرفدار در جهان است که سفر کردن به آن خالی از لطف نیست چون علاوه بر تماشای کانگوروهای بانمک و شیرین می توانید شترمرغ سواری هم تجربه کنید.

استرالیا

7) برزیل

برزیل کشوریست که خیلی ها آرزوی رفتن به آنجا را دارند. سفر به جنگل های آمازون شاید آرزویی دست نیافتنی باشه، جنگل های بارانی یکی از زیباترین خلقت خدا بر روی زمین است که سکوتی دل انگیز در میان آرامشی محض تمام جنگل را فرا گرفته. تصور کنید در جنگلی قدم می زنید که فقط صدای کبوتران شنیده می شود و سرسبزی و طراوت جنگل چنان حس سرزندگی به شما می دهد و شما را از این همه زیبایی به وجد می آورد که انگار گویی تازه قدم به این دنیا گذاشتی و آرامش محض تمام وجود را فراگرفته. حتی تصورش هم قشنگ است. به برزیل بروید قدم به قدم به آمازون سفر کنید. تجربه ای هیجان انگیز از یک سفر اکتشافی را امتحان کنید. چیزهای زیادی در این جنگل برای تماشا وجود دارد. جگوارها که یه قدم تا نابودی و انقراض فاصله دارند که در این جنگل ها روزگار خود را می گذرانند. اگر تمایلی به دیدن این جانوران وحشی هستید به برزیل سفر کنید و سفری پراز وحشت را تجربه کنید. حتی ممکنه با مارهای غول پیکر آناکوندا که بسیار ترسناک و رعب انگیز هستند روبه رو شوید. بعد از گشت و گذار در آمازون به رودخانه ی آمازون بروید و از تماشای درختان سربه فلک کشیده و حیوانات عجیب غافل نشوید که شاید این سفر فقط یکبار برای شما اتفاق بیوفتد.

برزیل

8) تایلند

تایلند یکی دیگر از کشورهایی ست که حیات وحش بی نظیری از حیوانات گوناگون دارد که تجربه ای متفاوت برای شما به ارمغان می آورند که خالی از لطف نیست. به تایلند سفر کنید، فیل سواری کنید، لذت ببرید و عکس یادگاری بگیرید. برخورد با موجوداتی که وجود شما را از پر از رعب و وحشت می کنند اما تعداشان آنقدر زیاد است که حس می کنید میان جنگلی رها شدید و دور از این زندگی مدرن هستید. به پارک های تایلند بروید و نظاره گر گونه های مختلف جانوران باشید و نهایت لذت را ببرید.

تایلند

9) مالاوی 

مالاوی یکی از کشورهای کمتر شناخته شده و شاید ناشناخته در دنیاست که رتبه دوم جهانی را آنِ خود کرده. یکی از بهترین مقاصد گردشگریِ دوست داشتنی ولی ناشناخته است که تنوع گونه های جانوری آبزی این کشور را به یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری جهان تبدیل کرده. رودخانه ها و سواحل این کشور منحصربه فرد است. موجودات آبزی کمیابی در این کشور مشاهده می شود. حیواناتی نظیر فیل ها، شیرها و پلنگ ها در این کشور زندگی می کنند که بسیار نادر و جذاب هستند. حال که نام مالاوی را شنیده اید سفر به این کشورا را درلیست سفرهای هیجان انگیز خود قرار دهید.

مالاوی

10) مصر

شاید با شنیدن نام مصر به یاد اهرام های سر به فلک کشیده در کنار معبدهای بزرگ را به یاد بیارید. اما این بار سفری متفاوت به مصر را تجربه کنید. با شتر به قلب بیابان رفته و با آشنایی با حیات وحش آفریقا و زندگی در صحرا را تجربه کنید. مصر کشوری متفاوت است برای سفر به تجربه های ناشناخته و حتی تصور زندگی در بیابان بدون آب هم غیر ممکن است، بروید ببینید و از این همه ناممکن ها بیاموزید و لحظه ای ذهنتان را به آفرینش های عجیب و غریب متمرکز کنید که چگونه می شود در این شرایط طاقت فرسا زنده ماند و زندگی کرد. به مصر و این همه تجربه ی تکرار نشدنی از حیات وحش آفریقا سفر کنید و از زندگی بیشتر لذت ببرید.

مصر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سافاری - سفری هیجان انگیز به حیات وحش

ز. نیرومند ، شنبه 31 فروردین 1398

در این بخش با سافاری و برنامه هایی که در یک روز اتاق می افتند، آشنا می شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :