باغ پرندگان در کیش و بخش های دیدنی آن

کیش یکی از مناطق دیدنی کشور بوده و جاذبه های متعددی را در بطن خویش جای داده است. یکی از این دیدنی های بی مثال، باغ پرندگان در کیش هست. با ما در این مقاله همراه شده تا کمی برایتان از اینکه باغ پرندگان کیش کجاست و ساعات بازدید از باغ پرندگان کیش سخن بگوییم.

باغ پرندگان کیش

تلألو رنگهای بی نظیر در خلقت پرندگان

وقتی که به پارک دلفین رفتید، دقیقاً در همین مکان بوده که می توانید با یک تیر دو نشانه را برای سیاحت هدف قرار دهید و به باغ پرندگان در کیش هم رفته و از آن دیدن کنید. فکرش را بکنید، بیش از 57 گونه از پرندگان مختلف که هر کدام با طرح و رنگ خاصی به باغ زیبایی بی نظیری را بخشیده اند، آماده برای عرضه زیبایی های خود هستند. اصلاً شما تا به حال شاهد دیدن خودنمایی طاووس و باز کردن دم آن بوده اید؟ در این باغ علاوه بر دیدن پرهای باز شده طاووس، فلامینگوها و درنای تاج دار و حتی لک لک ها حتما توجهتان را جلب خواهند کرد.

اندکی تأمل شرط لازم برای پی بردن به زیبایی های هستی است. دقیق تر که شوید، گویی نقاشی با دقت و ظرافت هر پرنده را با طرح و نقشی خاص آرایید. براساس مقاله باغ پرندگان کیش کجاست، باید بدانید که باغ پرندگان کیش با مساحتی به وسعت 3 هکتار در سال 1380 ساخته شده و آماده میزبانی از گردشگران هست.

تلألو رنگهای بی نظیر در خلقت پرندگان

باغ پرندگان و بخشهای جذاب و دیدنی آن

وقتی وارد باغ می شوید، دو بخش به طور تفکیک شده حتماً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اولین بخش که مورد بازدیدتان قرار می گیرد، شاید مسیری باشد که قفس های پرندگان با گونه های مختلف آن را زینت داده اند. در به اتمام رساندن این مسیر زیاد عجله به خرج ندهید. از هر قفس به سادگی عبور نکنید. اندکی تأمل جایز است. پس، با دقت به مشخصاتی که در مورد هر نوع پرنده، نوع و نژاد آن و غذایی که باید بخورد، توجه کنید. بخش دوم هم شاید قاب زیبایی را برایتان از پرواز آزاد پرندگان در محیطی شبیه سازی شده به زیستگاه اصلی در مساحتی به وسعت 2 هکتار بوجود آورده باشد.

باغ پرندگان و بخشهای جذاب و دیدنی آن

بازدید از پرندگان باغ

این باغ را به علت غالب بودن گونه های مختلف از پرندگان، باغ پرندگان نام نهادند و به راستی که دیدن فلامینگوها، لک لک ها و کاسکوهای رنگارنگ در کنار دیدن سایر پرندگان همچون درنای تاجدار، طوطی های سبز رنگ و قرقاول چینی حتما برایتان خوشایند خواهد بود. اما دوستان، اینها تعداد محدودی بودند که نامشان را بردیم. پلیکان ها با پاهای خاکستری، ماکائو، توکان و مرغ شاخ دار هم انواع دیگری از دیدنی های این باغ هستند.

بازدید از پرندگان باغ

دیدنی های دیگر باغ پرندگان

یک سورپرایز دیگر برای شما در این باغ، حتما دیدن پنگوئن های پا سیاه خواهد بود. پنگوئن واقعاً موجود بامزه و دیدنی است، ایستادن و دیدن راه رفتن آنها خودش شاید وقت زیادی از شما بگیرد. خوب است بدانید که در باغ پرندگان کیش، قوهای زیبا که گویی پاکی خاصی در آنها نهادینه شده را هم خواهید دید. اما این باغ فقط به پرندگان محدود نمی شود. از دیدن تمساح چه احساسی در شما بوجود خواهد آمد؟ تمساح گاندو یا پوزه کوتاه هم نوعی تمساح بوده که در باغ نگهداری می شود. دیدن آن ضرر ندارد، وقتی مطمئن هستید که آسیبی به شما نمی زند.

میمون ها هم در این باغ دست از شیطنت های خود بر نمی دارند و دائم در پی جلب توجه گردشگران هستند. آهوهایی هم که در این باغ هستند، حتماً شما را به نظاره خود در ساعات بازدید از باغ پرندگان کیش وادار می کنند.

دیدنی های دیگر باغ پرندگان
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

باغ پرندگان ماهان رشت یکی از دیدنی های استان گیلان به شمار می رود

گلاره یوسف پور ، شنبه 9 دی 1402

براساس آخرین خبرهای واصله، باغ پرندگان ماهان رشت یکی از دیدنی های استان گیلان به شمار می رود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :