خرید در خیابان های شگفت انگیز وین اتریش

اگر به وین اتریش سفر کرده باشید، حتما با بنده هم عقیده خواهید بود که خرید کردن از مراکز خرید در وین می تواند از خاطره انگیز ترین کار ها باشد. افرادی که عاشق خرید می باشند می توانند به رویای خود در خیابان های پر از فروشگاه های مختلف و گوناگون این شهر جامع عمل بپوشانند.این که چطور مراکز خرید در وین پیدا کنید حتی اگر اولین بار باشد که به وین سفر کرده اید کار ساده ای است  ما اینجا در مجله همگردی همراه شما هستیم تا شما را با بهترین ها آشنا کنیم.
هر نوع کالایی که فکرش را بکنید می توانید در مراکز خرید در وین پیدا کنید، شعبه های مختلفی از برندهای لباس و لوازم آرایشی را می توانید در این شهر بیابید. قیمت خرید در این فروشگاه ها متغیر است از چند یورو تا هزاران یورو، اجناس مارک و بسیار گران قیمت تا اجناس ارزان همه و همه را می توانید در این شهر که شهر رویایی عاشقان خرید است پیدا کنید. خودتان انتخاب کنید چه می خواهید.
مغازه های این شهر بر حسب قانون مجبور هستند که روز های یکشنبه تعطیل کنند اما همه که قانون را اجرا نمی کنند اگر کمی بیشتر در شهر بگردید مطمنا دو، سه تا مغازه باز پیدا خواهید کرد. مراکز خرید در وین دوشنبه ها تا جمعه از ساعت 9 تا 6 بعد ظهر و شنبه ها تا 5 بعد ظهر باز می باشند. البته بعضی هایشان پنج شنبه و جمعه ها را تا 7:30شب کارمی کنند. با ما همراه باشید تا 5 تا از خیابان هایی که می توانید خاطرات شگفت انگیز از خرید در آن ها داشته باشید را به شما معرفی نماییم.

وین

1) کولمارکت (Kohlmarkt)

خیابان کولمارکت خیابانی که شما زرق و برق آن شما را شگفت زده خواهد کرد. در این خیابان مغازه های زیادی وجود دارد که قیمت اجناس آن بسیار بالاترا ز جاهای دیگر می باشد.
مغازه ای به نام «فرایتاگ اند برنت» در این خیابان است که در آن می توانید نقشه ها ی تمام نقاط دنیا و علی الخصوص شهر وین را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. همان طور که خودتان بهتر می دانید مهم ترین ابزار یک گردشگر نقشه و راهنمای سفر می باشد. این مغازه دو شنبه تا جمعه از 9 صبح تا 7 غروب و شنبه ها هم تا 6 عصر باز می باشد.
از اتوبوس های 2A و 3A و از خط U3 متروی وین (ایستگاه هِرِنگاسه) می توانید برای رفتن به خیابان کولمارکت استفاده کنید.

کولمارکت (Kohlmarkt)

 

2) جوزفشتاتر اشتراسه (Joseph Strasse)

خیابان جوزفشتاتر اشتراسه از خیابان های قدیمی وبا اصالت شهر وین می باشد. انواع مختلف فروشگاه ها و مغازه ها در این خیابان می توانید مشاهده نمایید قیمت محصولات در این مغازه ها از کمترین تا بیشترین حد متغییر است. دراین خیابان بازار محلی فروش میوه و تره بار هم وجود دارد به نام بروننمارکت که می توانید انواع میوه های محلی و تازه مربوط به هر فصل را در آن خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

جوزفشتاتر اشتراسه (Joseph Strasse)

3) نوباگاسه (Neubaugasse)

اگر علاقه دارید اجناس دست دوم بخرید و همچنین خرید چیز های عجیب و غریب شما را خوشحال می کند می توانید به خیابان نوباگاسه بروید. این خیابان فقط مختص دسته دوم فروشی ها نیست بلکه فروشگاه های با اجناس نو و کیفیت عالی نیز در آنجا یافت می شود. فروشگاه کفش «شوه» که از معتبر ترین و معروفترین فروشگاه های کفش است در این خیابان وجود دارد. انواع کفش های زیبا و با دوام را می توانید از این فروشگاه بخرید.

 نوباگاسه (Neubaugasse)

4) کارنتنر اشتراسه (Kartner strasse)

این خیابان یکی از پر رفت و آمد ترین و شلوغ ترین خیابان های وین می باشد البته در زمان های گذشته شلوغ تر از این بود. بیشتر در این خیابان خود مردم وین تردد می کنند زیرا نسبت به دیگر نقاط تردد توریست در این خیابان کمتر می باشد. پس می توانید با وینی های زیادی در این خیابان آشنا شوید.

کارنتنر اشتراسه (Kartner strasse)

5) بازارچه های کریسمس

هر ساله چند هفته مانده به کریسمس بازار ها بسیار شلوغ و پر تردد می شوند و در وین هم قبل از کریسمس بازارچه هایی به وجود می آید که معروف ترین آن  در محوطه ی باز مقابل تالار شهر برگزار می شود. این بازارچه، مختص فروش  درخت کریسمس عظیمی است که در وسط این بازارچه قرار دارد همچنین انواع محصولات مختلف را می توانید از آنجا خرید نمایید. همچنین می توانید در این ایام به بازارچه های خیابان های فرایونگ، کارلزپلاتز، اشپیتلبرگ همچنین بازارچه های کنار کاخ های  شونبرون و بلویدره و در کوبنتزل بروید هر هر کدام از این بازارچه ها جذابیت خاص خود را دارند. امیدواریم که از خرید خود در وین اتریش لذت ببرید .

بازارچه های کریسمس

 

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

روستایی شگفت انگیز که در بخش الموت قزوین جای دارد

گلاره یوسف پور ، جمعه 17 دی 1400

این خبر پیرامون روستایی شگفت انگیز که در بخش الموت قزوین جای دارد، برای شما نوشته شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :