معرفی تعدادی از کافه های معروف اصفهان

اصفهان شهری با پیاده روهای زیبا و کافه هایی بسیار خوب بوده و اصلا تصورش هم نمی شود که در آن کافه هایی تا این حد دنج و دوست داشتنی وجود داشته باشند. در شهر اصفهان با کوچه ها، خیابان ها و جاهای دیدنی مثل هتل های درجه یک رستوران ها، کافه ها و شربت خانه ها قرار دارند تا بیشتر انتظارمان از یک شهر خوب برآورده شود. با ما در مقاله مشهورترین شربت خانه های اصفهان همراه باشید تا شما را با تعدادی از کافه های معروف اصفهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با محبوب ترین شربت خانه های اصفهان برایتان جالب خواهد بود.

شربت خانه فیروز

معمولا اکثر مسافران این شهر به شربت خانه فیروز می آیند؛ شربت خانه ای که در محله جلفا قرار دارد و یکی از محبوب ترین شربت خانه های اصفهان است. در این کافه نقاشی های دیواری، میز و صندلی های چوبی، ظرف های آنتیک و قدیمی و گل های تازه سر میز باعث زیبایی شده اند. در این کافه موسیقی زنده سنتی هم اغلب اوقات نواخته می شود و بسیاری را به یاد دهه چهل می اندازد. در این شربت خانه انواع شربت ها، بستنی ها، صبحانه، ناهار و شام در ظروف شیشه ای رنگی و بلوری قدیمی سرو و چای نیز در استکان های کمر باریک ریخته می شود. نامهای جالب و قدیمی برای انواع بستنی ها در فیروز گذاشته اند؛ مثل حسرت الملوک یا امین الضرب.

شربت خانه فیروز

شربت خانه روزگار

شربت خانه روزگار در پشت مسجد شیخ لطف الله و در سرای اسپادانا قرار دارد. شربت خانه روزگار جدا از شربت هایش، چای های خوش طعمی را سرو می کند. در اینجا، رسم چای دمی دادن پابرجاست و انواع و اقسام چای را می شود در آن خورد؛ مثل زعفرانی، دارچینی و زنجبیلی. این شربت خانه میان وعده های خوبی مثل کوکو سبزی و خوراک لوبیا را هم دارد.

شربت خانه روزگار

کافه رادیو

کافه رادیو یکی از کافه های معروف اصفهان است. کافه رادیو صبحانه های مفصل و متنوعی دارد. کیک شکلاتی و اسپرسو با مزه شربت نسترن را در این کافه حتما امتحان کنید.

کافه رادیو

کافه آنی

سیگار کشیدن در کافه آنی مانند سایر کافه های شهر اصفهان ممنوع نبوده و میتوان به راحتی استفاده کرد. خوشمزه ترین های کافه آنی بستنی، چیز کیک مارس و کاپوچینو بوده که حتما باید آنها را تست کنید. این کافه امکان بیرون بر هم دارد؛ می توانید قهوه بگیرید و در جلفا قدم بزنید.

کافه آنی

کافه تئاتر

در خیابان چهار باغ عباسی کافه خوب دیگری هم به اسم کافه تئاتر وجود دارد که در محلی بسیا خوب و زیبا واقع شده است. حلیم بادمجان هایش بسیار عالی بوده و بهترین هایش قهوه سایفون، اسپرسو، شیک ها و کیک شکلاتی هستند. دلیل اصلی انتخاب کافه تئاتر، محیط دوستانه و صمیمی اش بوده و لقمه نان و پنیر و خیار، سرویس خیار و گوجه، پنیر و گردو و سرویس سوسیس و تخم مرغش بسیار خوشمزه هستند. به کافه بروید و لحظات خوشی را در کنار دوستانتان سپری نمایید.

کافه تئاتر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از کافه های معروف استانبول

hb ، یکشنبه 18 خرداد 1399

ما در این مقاله خواندنی قرار هست تا شما را با برترین کافه های استانبول آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :