بودجه بندی سفر و بهترین راه حل ها برای سفرهای گروهی

وقتی در قالب یک گروه مسافرت می کنید، پول می تواند علتی تنش زا باشد. در اینجا 8 راهنمایی برای بودجه بندی سفر گروهی و سفرهای گروهی ارائه شده است، بنابراین شما با خواندن این مقاله می توانید از تعطیلات لذت ببرید و در مورد امور مالی نگران نباشید. می تواند یک مسئله بزرگ در هنگام مسافرت در یک گروه وجود داشته باشد آن هم این مورد احتمال است که شما با هم گروهی های خود هزینه های مشابهی و مشترکی نداشته باشید. هنگامی که شما با یک گروه همسفر می شوید و سفر به پایان می رسد هزینه های بیشتری از شما انتظار می رود هدر رفته باشد و این مورد می تواند علت تنش در سفرهای گروهی باشد. به همین دلیل مهم است که برای همه چیز در این گونه سفر آماده شوید این بدین معنی است که با استفاده از مشاوره و بودجه بندی زیر، به جای نگرانی در مورد پول و مقدار بودجه خود و یا در مورد پول و بودجه دوستان خود، از مناظر زیبا و تفریح در کشورهای قاره های مختلف لذت ببرید.

سفر گروهی

1 ) قبل از تعیین بودجه درست ودقیق تصمیم گیری کنید

احتمالا همه شما یک مقدار متفاوت از دسترسی به پول را دارید. این در مورد دوستی ها واقعا عادلانه نیست قرار نیست فورا در هر وقتی تمام پول ها ی نقد خود را بردارید وخرج کنید، این یک سفر گروهی است، نمی توانید فقط خودتان نظر بدهید وپول خود را خرج کنید باید با مشورت دوستان این پول خرج کردن همراه باشد. شما باید قبول کنید و اذعان کنید که در مورد سفر با یک گروه، بودجه و اهداف متفاوتی را داشته باشید. اگر تصمیم بگیرید که در بودجه روزانه دقیق باشید، به همه اثبات خواهد شد که با برنامه داشتن و بودجه بندی سفر در سفرهای گروهی می توان هر کاری را انجام داد

قبل از تعیین بودجه درست ودقیق تصمیم گیری کنید

2 ) درک بودجه های مختلف یکدیگر

هنگامی که در خرج کردن بودجه بندی سفر تصمیم گرفتید سعی کنید آن را متعادل خرج کنید اگر از طرف دیگر به دلایل مالی از هم جدا شدید، با همسر خود تماس نگرفته و آن را ناراحت نکنید. ;اجازه دهید که با همکاری وهم فکری هم مشکلاتتان را حل کنید و این طور نشود که با ناراحتی از سفر برگردید. همه شما نمی خواهید یک مبلغ را هزینه کنید و خرج کنید والبته باید به نظرات یکدیگر احترام بگذارید. با ایجاد توجه به دوست خود، تنش را در گروه کاهش دهید، یا اگر تعدادی از دوستانتان نظرشون رو به شما تحمیل کردند ، شما همه ی آنها را محکوم نکنید.

درک بودجه های مختلف یکدیگر

3 ) یک سوابق کتبی از آنچه شما بدهکار وطلبکار هستید را تهیه کنید

شما ممکن است در مورد چند یورو در اینجا و آنجا ناراحت باشید، اما شانس این وجود دارد کسی که در گروه شما همسفر شما هست میزان بودجه اش مثل شما باشد. نگه داشتن یک رونوشت نوشته ای از هزینه های هر کس باعث می شود همه چیز منصفانه باشد. معمولا یک فرد در یک گروه وجود دارد که احساس می کند که بیشتر پرداخت کرده است - یک رکورد دستی یا الکترونیکی به شما کمک می کند که همه چیز را به روز نگه دارید. برنامه Splitwise واقعا می تواند به ما کمک کند. از آن برای ضبط همه هزینه ها استفاده کنید و آن را در پایان به صورت الکترونیکی برابر کنید و به همدیگر نشان دهید .

 یک سوابق کتبی از آنچه شما بدهکار وطلبکار هستید را تهیه کنید

 4 ) آرامش داشته باشید و با تدبیر عمل کنید

هنگامی که شما در یک گروه مسافرت می کنید، نگه داشتن و حفظ پول دشوار است. من این تجربه را می دانم که شما وسوسه می شوید که نوشیدنی و خوردنی بیشتری بخورید، به همین دلیل پیشنهاد میکنم تا هزینه بیشتری را برای این مورد در نظر داشته وکنار بگذارید. من می توانم تضمین کنم این راهکار بهترین سفر شما خواهد بود. قبل از سفرهای گروهی برای بودجه بندی سفر برنامه ریزی کنید پرداخت همه ی هزینه ها باید به صورت مساوی بین افراد باشد ، بهتر است تمام پول در دست یک نفر باشد تا هر لحظه برای هزینه دچار نگرانی ومشکل نشوید.

آرامش داشته باشید و با تدبیر عمل کنید

5 ) تنگ نظر نباشید

خجالت نکشید، خوشی ها و لحظه ها را برای همه، از جمله خودتان خراب نکنید. اگر شما در خرج بودجه تنگدست بودید، دوستانتان را در ابتدا مطلع بکنید و پس از آن زمان به بعد سعی نکنید از آن حرف بزنید. هیچ چیزی به مانند یک نوشیدنی خوب یا ناهاری عالی نمی تواند حال ما را خوب کند از چیزهایی که با مهربانی انجام می دهید می توانید بیشتر لذت ببرید.

تنگ نظرنباشید

6 ) صرفه جویی هزینه ها در یک گروه

در قالب یک گروه می توانید پول زیادی را برای هزینه های حمل و نقل و فعالیت ها و مهم تر از همه در محل اقامت صرفه جویی کنید. شما باید تحقیق خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد و به دنبال فرصت هایی برای تخفیف های سفر گروهی باشد تا بیشترین استفاده و بهره را از این تخفیفات گروهی ببرید. کمی سازش داشته باشید برای مثال با اقامت در یک هتل معمولی نسبت به یک هتل لوکس و مبله می توانید مقداری زیادی از پول خود را ذخیره کنید.

صرفه جویی هزینه ها در یک گروه

7 ) مسافرت با ماشین

سفرهای گروهی به اروپا به در قالب یک گروه با ماشین می تواند پول زیادی را برای اعضای گروه ذخیره کند. اگر حتی ماشین ندارید می توانید آنرا اجاره کنید، در حال رفتن با یک ماشین بدان معنی است که شما هزینه های گران مسافرت هوایی را نخواهید داشت. شما می توانید همه چیزهایی را که نیاز دارید در ماشین بسته بندی کنید و قرار دهید و نگران نباشید واقعیت این است که شما یک خودرو دارید و این بدین معنی است که می توانید در غذا و مسکن صرفه جویی کنید، زیرا می توانید همه چیز را که نیاز دارید بردارید و به طور مرتب خودتان غذا درست کنید. شما حتی می توانید یک پیک نیک را همراه خودتان بیاورید و غذاهای گرم بخورید. البته چک کردن ماشین از لحاظ های فنی و به همراه داشتم مدارک خودرو و گواهینامه خود را فراموش نکنید .

مسافرت با ماشین

8 ) با محیط سفر ارتباط برقرار کنید

به عنوان یک گروه سعی کنید کارهای تازه را در سفرهای گروهی تجربه کنید .برای رفت و آمد از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنید تا بیشتر با فرهنگ و زندگی مردم جایی که به ان سفر کرده اید اشنا شوید. کارهایی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی که هیچ هزینه ای برایتان ندارد نیز گزینه خوبی برای رفت و آمد در شهر است. به خاطر داشته باشید که فقط چند یورو تفاوت در خرج کردن در اینجا وجود دارد و دوستی خود را به خاطر این پول کم ارزش از دست ندهید .

با محیط سفر ارتباط برقرار کنید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین راه حل ها برای کاهش هزینه های سفر به دبی !

محمد صادق ، جمعه 28 اردیبهشت 1397

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، ولی نگران هزینه های آن و مقدار بودجه خود هستید، در این مقاله بهترین راه حل های عملی برای کاهش هزینه های سفر به دبی ارائه شده.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :