سفر به ایتالیا و کارهایی که باید در سفر به ایتالیا انجام دهید

ایتالیا کشوری بی نظیر است که هرساله مسافران زیادی را به خود جلب می کند. تعداد زیادی از مردم فقط برای آرامششان کشور ایتالیا را انتخاب می کنند. ولی چنانچه شما مکان ها و یا کارهایی مخصوص ایتالیا را که ما در این مطلب معرفی می کنیم انجام نداده باشید بدانید که شما سفری کامل نداشته اید و چیزهای مهمی را از دست داده اید. در ادامه این مطلب باهمگردی همراه شوید چون می خواهیم شما را با مکان ها و کارهای خاص این کشور آشنا کنیم. کشور ایتالیا در لیست 10 کشور عالی برای مسافرت و گردش قرار دارد و این جایگاه برای این کشور علت های زیادی دارد مانند قشنگی و آرامشی خاص که تنها در ایتالیا وجود دارد، ترکیبی بسیار زیبا از چیزهای مختلف سنتی در کنار مدرنیته و... باعث این جایگاه برای کشور ایتالیا شده است. چه شما به پیست اسکی دولمیتز بروید یا به ساحل آمالفی بروید، کار هایی وجود دارد که توصیه می کنیم که اگر به عنوان مسافر بازدید کننده یا گردشگر به آنجا رفتید حتما باید کارهایی را در کشور ایتالیا به انجام برساند و در نهایت به جاذبه های گردشگری ایتالیا و دیدنی های ایتالیا سفر کنید و از سفر به این کشور زیبا لذت ببرید.

ایتالیا

1) در آمفی تئاتر یونانی تائورمینا( Taormina) نمایش ببینید

اولین و راحت ترین کار شاید این باشد که از این مکان دیدن کنید مکانی جزو بهترین های مسافرت و گردشگری در سال 2016 میلادی انتخاب شده است. بهتر است چند روز از سفرتان را به رفتن به آتشفشان شرقی و سپس رفتن به تائورمینا اختصاص دهید. خوب ترین لحظات سفر به ایتالیا می تواند دیدن شهر باستانی می باشد که تاریخ ساخت آن به قرن سوم قبل از میلاد مسیح باز می گردد. شهری که آمفی تئاتر یونانی نیز داخل آن واقع شده است.

ایتالیا کشور

2) در ساحل آمالفی، تیرامیسو درست کنید

قلعه ی سورنتو از نقاط بسیار جالبی است که در ساحل آمالفی قرار دارد. می توانید در کنار ساحل آرام قدم بزنید و هم از منظره ی زیبای هتل تورنا بی اند بی (Taverna B&B) را ببینید٬ هتلی که سبکش شبیه به هتل های قرن هجدهم میلادی می باشد و دارای ایوان های زیبایی است که رو به دریا دارند. جالب این است که در این هتل مدرسه ای برای آموزش آشپزی غذا های ایتالیایی دایر است. شما می توانید روش پخت غذاهایی مانند راویولی (نوعی پاستا در کشور ایتالیا می باشد) و یا روش درست کردن تیرامیسو را زیر دست یک آشپز بسیار حرفه ای یاد بگیرید و در آن موقع است که می توانید یک غذای ایتالیایی را درک و مزه کنید و بخورید و با استاندارد های غذاهای این کشور آشنا شوید.

ایتالیا غذا

3) در کوه های دولومیتز (Dolomites) اسکی کنید

به نظر شما دلیل انتخاب کار و فعالیت سوم ما چرا باید رفتن به کوه های دولومیتز ایتالیا باشد؟ جوابش بسیار آسان می باشد! زیرا از فرودگاه میلانو ماپنسا تا کوه ها مخصوصا کوه دولومیتز راه کم بوده و در عین حال شما همزمان می توانید با انجام یک کار هم به ماجراجوییتان برسید و هم با فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه آشنا شوید. روستایی به نام روستای کامپیتلو دی فاسا (Campitello di Fassa) در این راه وجود دارد که جمعیت آن 741 نفر است محلی که نمونه ای زیبا از یک روستایی که در قاره اروپا  واقع شده است را ببینید. در پایان را به پیست اسکی بلودرکول رودلا (Belvedere-Col Rodella) می رسید، منطقه ای فوق العاده قشنگ که برای اسکی جای بسیار خوبی است. اسکی در ایتالیا از جذاب ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا و دیدنی های ایتالیا برای گردشگران می باشد.

ایتالیا اسکی

4) در ترستور(Trastver) گردش کنید

درترسو در نزدیکی پایتخت ایتالیا یعنی رم واقع شده. درترسو محلی که در آن می توان جاده های سنگفرش کاری شده، کتابخانه و کتاب فروشی های زیبا و قدیمی و رستوران میشلین استار (Mchelin star) را دید و لذت برد. در رستورانی به نام سانتا ماریا پس از سرو غذا شعبده بازان نمایش اجرا می کنند.

ایتالیا کوچه باغ

5) در هتل غار های (Cave Hotel) ماترا اقامت کنید

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا و دیدنی های ایتالیا هتل های غارهای ماترا می باشد که در جنوب کشور ایتالیا و در شهری کوچک به نام ماترا (Matera) قرار دارد. این شهر دارای غار سنگی است که قدمتش تا عصر برنز می رسد. به نظر باستان شناسان ماترا به عنوان زیستگاه اول مردم در ایتالیا است.

ایتالیا هتل

6) از فصل بهار لذت ببرید

ایتالیا در فصل بهار بسیار گرم است. گرمای هوا و خاک خوب توسکانی باعث شده تا محلی مناسب برای پرورش انگور به وجود آید. معروف ترین استخر آن سترنیا (Saturnia) است که در تپه ی مارما قرار دارد. اگر دنبال کاری هستید تا با انجامش آرامشتان بیشتر شود، بهتر است کمی به روستای مدیوال (Medieval) رفته و از استخر های آب های زیرزمینی و معدنی اش بسیار لذت ببرید.

ایتالیا گل

7) در بوستان بابلی قدم بزنید

باغ بابلی (Baboli Garden) که با هنر مدیچی در قرن 16 میلادی ساخته شده یکی از جذاب ترین دیدنی های ایتالیا و جاذبه های گردشگری ایتالیا می باشد. باغی که پر از درختان سرو، مجسمه، فواره و کانال آب است. این باغ چیزهای جالب بسیاری برای تماشا کردن دارد و همین طور نیاز به وقتی زیاد برای دیدن کل این باغ زیبا لازم است.

ایتالیا هوا

8) از گالری ویتوریو امانوئل (Vittorio Emanuele) شهر میلان (یکی از مراکز مد در ایتالیا) دیدن کنید

برند هایی مانند پرادا، گوچی، ورساچه، لویی ویتون و دیگر برندها را می توان در این گالری دید. مکانی با سقفی بلند و شیشه ای که کمک می کند تا این مکان پر نور باشد. در طبقه های بالاتر، سوئیت ها و طاق زیبای بزرگی قرار دارد و این مکان در کنار کلیسای میلان به نام دوئومو میلان قرار دارد.

ایتالیا دیدنی ها

9) در هتل ویلا دست (Villa d'Este)  اقامت کنید

این هتل٬ هتلی بسیار زیبا و معروف است که فقط حدود یک ساعت تا فرودگاه میلانو مالپنسا فاصله داشته و در مجاورت دریاچه ی کومو قرار دارد. هتلی که در آن می توانید حیوانات خانگی تان را همراه تان داشته باشید و امکانات جالب دیگری مانند سکوی فرود هلیکوپتر٬ باغچه های رنسانس و زمین گلف نیز دارد. این هتل در 1873 تاسیس شده ولی بنای آن بسیار قدیم است و در سال 1568 میلادی وجود داشته و در گذشته به عنوان خانه ی تابستانی کاردینال استفاده می شده است.

ایتالیا جاذبه ها

10) در کارناوال ونیز شرکت کنید

در قرن های 18 و 19 میلادی کارناوال ممنوع بوده ولی این کارناوال از سال 1162 میلادی برگزار می شود. در آن افراد زیادی ماسک میزنند و کل شهر را می آرایند. این کارناوال و جشن های خیابانی، میهمانی ها، نمایش قایق ها و رقابت افراد نقاب دار، هاکی از آن است که مردم این شهر چقدر شاد می باشند. البته اگر نمی خواهید مثل دیگرا رفتار کنید، اشکالی ندارد شما می توانید به راحتی قدم زده و بسیار لذت ببرید.

ایتالیا ونیز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین کارهایی که باید در سفر به رم انجام دهید!

آترا گل محمدی ، سه شنبه 9 آبان 1396

شهر به یادگار مانده رم هم چنان به عنوان باورنکردنی ترین شهری است که تاکنون دیده ام. برای آشنایی بیشتر با این شهر همراه ما باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :