تجهیزات سفر | ساعتی هوشمند برای کودکان

دوکیواچ (dokiWatch)  ساعت هوشمند برای کودکان که دارای تماس تصویری می باشد. به کمک این ابزار همیشه مواظب بچه هاتان باشید. محل دقیق آنهارا بدانید بتوانید ببینیدشان  و صحبت کنید. این ابزار جالب برای رده سنی 6 تا 12 سال ساخته شده است. این ساعت از اینترنت 3G  پشتیبانی می کند که با کمک آن می تواند با بچه هایتان تماس تصویری برقرار کنید.در معرفی ابزار سفر، دوکیواچ دارای سیستم مکانیابی و gps است چیزی که اگر در موقعیت ضروری  مثل دزدین بچه تان یا هر خطر دیگری بسیار لازم است و می تواند از صدمات جبران ناپذیری برای کودکتان جلوگیری کند.اگر شما هم به دلایلی مثل کار و سفر یا هرچیزی نمیتوانید کودکتان را زیر نظر داشته باشید پس در ادامه با همگردی همراه باشید تا این تجهیزات سفر را برای شما شرح دهیم ...

ساعت هوشمند

تماس تصویری

با ذخیره کردن شماره خود در گوشی بچه تان می تواند به راحتی با والدینش تماس بگیرد.

ساعتی هوشمند

 

 

پیام صوتی

 با استفاده از شماره های ذخیره شده می تواند به راحتی با شما تماس تصویری بگیرد.

ساعتی هوشمند

پیامک

در نمونه فعالیت ها و معرفی ابزار سفر باید گفت که با این وسیله می توانید به بچه تان پیامک بزنید.

ساعتی هوشمند

 

 

ایموجی

بچه می تواند احساس خود را با ایموجی به نزدیکانش ارسال کند. این وسیله که یکی از تجیزات سفر هست ، جز کاربردی ترین وسیله ها در تجهیزات سفر میباشد.

ساعتی هوشمند

ردیابی هوشمند

دوکیواچ با وای فای یا اینترنت و جی پی اس  موقعیت کودک را از طریق اپلیکیشن مخصوصی که والدین باید در گوشی نصب کنند را اطلاع میدهد. می توان محدوده ای برای ساعت تعیین کرد تا این ساعت هوشمند برای کودکان ، هنگام وارد یا خارج شدن کودک از آن هشداری برای گوشیشان ارسال شود.

ساعتی هوشمند

حالت اضطراری SOS

اگر بچه در حالتی ضروری از والدین کمک بخواهد باید 3 ثانیه دکمه قرمز SOS این ابزار را فشار دهد، این ساعت هوشمند برای کودکان در تجهیزات سفر، یک پیام اضطراری برای تمام شماره های ذخیره شده در ساعت را که حاوی 60 ثانیه صدای کودک و محیطش است را ارسال می کند.

ساعتی هوشمند

دوستان

با بلوتوث ، کودکتان می تواند شماره دوستانش را به راحتی ذخیره کند. هنگامی که کودک شماره جدیدی ذخیره می کند پدر و مادرش یک پیام دریافت می کنند. این ساعت در مجموعه تجهیزات سفر، این قابلیت را دارد تا در زمان دلخواه والدین دیگر هیچ خدماتی ارائه نکند.

ساعتی هوشمند

سلامت

حیوانی مجازی به نام دوکی پت حواسش به کودک شما است اگر او فعالیت زیادی انجام دهد ، این حیوان رشد می کند و بزرگ می شود. او می تواند، قدم های کودک را بشمارد ، راه رفته شده توسط کودک را حساب کند و مقدار کالری سوخته شده توسط کودکتان را بسنجد.

ساعتی هوشمند

کارهایی که باید بعد از خرید این ابزار انجام دهید:

  • یک سیم کارت در آن قرار دهید.
  • نرم افزار مخصوص این ابزار  را روی گوشیتان نصب کنید.
  • کد QR را اسکن کنید تا گوشی و ساعت به هم متصل شوند.
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تجهیزات سفر برای تامین امنیت بانوان | امنیت در سفر را تجربه کنید

شایسته عسگریان ، شنبه 30 اردیبهشت 1396

نرم افزارهایی در قالب جواهرآلات برای بانوان طراحی شده تا در حین سفر به خصوص سفرهای تکی، امنیت بیشتری داشته باشند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :