مصر در یک نگاه | تماشای جذاب ترین ها

کشور مصر با تاریخی 7000 ساله یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی توریستی است. این کشور یکی از عجایب هفت گانه ی جهان را در خود جای داده و به همین توجه اغلب گردشگران حرفه ای و غیر حرفه ای را به سمت خود جلب کرده است جدای از این نمی توان سنت و رسوم جذاب و قابل توجهی که در این کشور عرب زبان در جریان است را نادیده گرفت. جذابیت های این کشور در حدی است که می توان از تک تک لحظات در تور مسافرتی خود لذت برد و همواره نکته ای شیرین و قابل توجه در این کشور وجود دارد که بتوان از آن بازدید کرد و از جذابیت هایش لذت برد. در این مقاله قصد داریم جذابیت های این کشور و تور مسافرتی مصر اشاره کنیم با همگردی همراه شوید.

جذابیت های مصر در یک نگاه

 1) اقامت خود را با صبحانه های مصری آغاز کنید

یکی از جذاب ترین بخش های فرهنگ مصری به غذاهای خوش رنگ و لعاب آن مربوط می شود. در این بین صبحانه جایگاهی خاص را به خود اختصاص داده امکان ندارد به مصر سفر کنید و محو و شیفته ی صبحانه های مصری نشوید. طعم خارق العاده ی لوبیا، املت و پنیر محلی شما را به وجد می آورد. عطر نان های سنتی و نوشیدنی هایی که تنها در این کشور می توان یافت بی نظیر است. بنابراین این اولین قدم در سفر شما خواهد بود.

جذابیت های مصر در یک نگاه

 2) شتر سواری

اغلب گردشگرانی که در قالب تور یک روزه از اهرام ثلاثه بازدید می کنند با شتر سواری آشنا هستند و یک بار آن را تجربه کرده اند. بنابر این بهترین موقعیت در اختیار شما است که از شتر سواری در بیابان های زیبای کشور مصر لذت ببرید و هیجانی خاص را در سفر خود تجربه کنید.

جذابیت های مصر در یک نگاه

 3) بازدید از بازار سنتی خان الخلیل

این بازار سنتی یکی از فوق العاده ترین نقاطی است که می توانید از آن بازدید کنید. اگر به دنبال شناخت سنت و فرهنگ مصری ها هستید این بازار بهترین گزینه برای شما است. در این بازار با حجره های سنتی مواجه می شوید. انواع و اقسام لباس های مصری و محلی در این نقطه به عرضه گذاشته شده. می توانید با فروشنده ها هم صحبت شوید و از تجربه ی آنها در زندگی بشنوید. این فروشندگان به عنوان راوی هایی زنده تاریخ مصر را در اختیار شما قرار می دهند و به تور مسافرتی شما رنگ و بویی خاص می بخشند.

جذابیت های مصر در یک نگاه

 4) Kushari بخورید.

همان طور که قبل تر گفته شد یکی از جذاب ترین بخش های فرهنگی کشور مصر به غذاهای خوش طعم و خاص این کشور تعلق دارد توصیه می کنیم به عنوان نهار به یکی از رستوران های محلی در مصر سر بزنید و این وعده را با خوردن Kushari که از معروف ترین غذاهای سنتی مصر است بگذرانید. این غذا از برنج، نخود سس، ماکارونی، سیر پیاز سرخ شده تشکیل شده و طعمی خاص و عجیب دارد.

جذابیت های مصر در یک نگاه

 5) بیابان گردی

یکی از خاص ترین فعالیت هایی که لازم است در طول سفر خود آن را تجربه کنید بیابان گردی است. می توانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر در یک تور طبیعت گردی ثبت نام کنید و از طبیعت فوق العاده ی بیابان های مصر لذت ببرید. اگر به عکاسی علاقه مند هستید این موقعیت می تواند برای شما خارق العاده باشد چرا که نظیر این مناظر را در کمتر جایی می توان مشاهده کرد.

جذابیت های مصر در یک نگاه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری آلمان | جذاب ترین شهرهای آلمان در یک نگاه

بهار یعقوبی ، دوشنبه 29 خرداد 1396

آثار به جای مانده از جنگ جهانی دوم، دیوار برلین، طبیعت فوق العاده را می توان مجموعه ای کامل در آلمان در نظر گرفت. برای شناخت جاذبه های آلمان با ما باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :