سفر به ایرلند | نکاتی که باید جدی گرفت

یکی از عمده مسائلی که لازم است در طول تور مسافرتی خود به اقصی نقاط آن در نظر بگیرید احترام به آداب، سنن و قوانینی است که در آن کشور جریان دارد با رعایت این اصل می توانید به عنوان یک گردشگر حرفه ای بدون هیچ مشکل یا مانعی سفر و تور طبیعت گردی لذت بخش را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به باید و نبایدهایی که در سفر به ایرلند موظف به رعایت آنها هستیم اشاره کنیم تا انتها با همگردی همراه باشید با تور یک روزه مجازی به ایرلند.

ایرلند

به تاریخ و پیشینه ی سیاسی کشور احترام بگذارید

یکی از مهم ترین و حساس ترین مسائلی که در سفر به ایرلند لازم است مد نظر قرار بگیرد احترام به پیشینه ی مبارزاتی و سیاسی این کشور است. این جریان تا حدی اهمیت دارد که آژانس های مسافرتی و راهنماهای تور قبل از شروع سفر از گردشگران می خواهند تا جای ممکن در این رابطه صحبت نکنند تا مشکلی در طول تور مسافرتی به این کشور آنها را تهدید نکند. اگر در هر شرایطی در تور یک روزه خود با مردم محلی و ایرلندی ها درگیر چنین بحثی شدید جانب احتیاط را نگه دارید در صورت توان موضوع گفتگو را تغییر بدهید در غیر این صورت از شکوه سیاسی کشور بگوئید و حق را همواره به ایرلند بدهید.

ایرلند

استعمال دخانیات تنها در فضای باز

ایسلند اولین کشوری در دنیا بود که قانون منع استفاده از دخانیات در فضاهای بسته و محیط کاری را وضع کرد. این قانون در اواسط سال 2000 میلادی اجرا شد و از آن زمان تاکنون استعمال دخانیات در رستوران ها، کلاب ها ، کافه ها، تاکسی و دیگر اماکن و فضاهای بسته غیر قانونی است. حساسیت این جریان تا حدی است که برای افرادی که از این قانون سرپیچی کنند جریمه های سنگینی در نظر گرفته شده که برخی اوقات نسبت به شرایط تا سقف 3000 یورو می رسد. از سال 2016 استعمال دخانیات در حضور کودکان نیز در ایرلند منع شد بنابراین لازم است جانب احتیاط را نگه دارید تا سفر و تور مسافرتی عالی را تجربه کنید.

ایرلند

 در رابطه با آب و هوای ایرلند اظهار نظر نکنید.

ایرلند با اقلیم متغیر و آب و هوایی اغلب بارانی از جمله کشورهایی است که گردشگران تور مسافرتی را تا حدی دچار مشکل کرده و با شرایط اقلیمی ناپایدار خود دردسر ساز است. اگر قصد دارید به تور طبیعت گردی بروید یا راهی تور یک روزه شوید این مساله را مد نظر قرار دهید که هیچ اظهار نظری در رابطه با آب و هوا از جانب شما و همراهانتان صورت نگیرد. ایرلندی ها را شاید بتوان متعصب ترین مردم به سنت و کشورشان به شمار آورد. زمینه ی این تعصب حتی نسبت به آب و هوای ناپایدار و متغیر ایرلند هم احساس می شود. بنابراین اگر در حین تور طبیعت گردی خود در یک هوای آفتابی درگیر طوفان و باران شدید تنها لبخند بزنید و بدون هیچ شکایتی مسیر خود را به سمت هتل اقامت خود تغییر بدهید.

ایرلند

قوانین رانندگی رسمی را فراموش کنید

اگر این فکر به سرتان زد که با برای سرک کشیدن به نقاط خارج از شهر ایرلند و گذراندن تور یک روزه خودرویی کرایه کنید و خودتان راننده ی آن خودرو باشید لازم است تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی که تا به قبل در ذهن داشته اید را فراموش کنید. اغلب جاده های خارج از شهر در ایرلند باریک و کوهستانی هستند به همین دلیل مرسوم است که هنگام رانندگی در این جاده ها ماشین را متوقف کنید و به ماشینی که از روبه رو می آید اجازه دهید از مسیر عبور کند. از این گذشته زمانی که به خودرویی اجازه ی عبور دادید یا اینکه خودروی روبه رویی به شما حق عبور داد مرسوم است که با تکان دادن دست و یا خاموش و روشن کردن چراغ های خودرو از او تشکر کنید.

ایرلند
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

حقایقی در مورد روسیه | نکاتی که برای سفر به روسیه باید بدانید!

کیانا صدیقی ، دوشنبه 23 مرداد 1396

روسیه، پهناورترین کشور جهان و از جمله کشورهای ثرتمند جهان می باشد. این کشور سردسیر، مقصد بسیاری از مسافران گردشگران می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :