لوکس ترین هتل های سیسیل |تور مسافرتی به جزیره آتش فشان

سیسیل یکی از زیباترین جزیره هایی است که می توان در ایتالیا به آن سفر کرد این جزیره ی خاص و لوکس مخصوص آن دسته گردشگران تور مسافرتی است که به دنبال فضایی لوکس، خاص و اشرافی هستند. به طور حتم این جزیره ی دیدنی با در اختیار داشتن مجموعه ای از آثار تاریخی و طبیعتی زیبا بهترین گزینه برای سپری کردن تور نورزوی آینده ی شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به لوکس ترین هتل های سیسیل سفر کنیم و سری بزنیم به حال و هوای خاصی که در این هتل های چند ستاره ی گران قیمت در جریان است با همگردی همراه باشید.

Verdura Resort

 Capofaro Malvasia and Resort

این هتل در جزیره ی Salina واقع شده و به گردشگرانی پیشنهاد می شود که به طبیعت علاقه مند هستند بی شک ارزش تور یک روزه رو دارد. تاکستان های انگور این جزیره از دیدنی ترین جذابیت های منطقه ی سیسیل محسوب می شوند و منظره ای فوق العاده دارند. این امکان در اختیار گردشگران قرار می گیرد که در قالب انواع تور یک روزه و تور طبیعت گردی راهی این تاکستان های زیبا شوند و در کنار باغبان ها به برداشت محصول بپردازند. سنت هایی که در این منطقه به خصوص در فصل برداشت انگور رایج است موجب شده که این هتل به عنوان یکی از محبوب ترین ها شناخته شود. این هتل لوکس در کنار ارائه ی بهترین سرویس ها فضایی عالی را نیز در اختیار شما قرار داده است.

 Capofaro Malvasia and Resort

Grand Hotel Timeo Taormina

این هتل لوکس به فاصله ی بسیار نزدیکی از Taormina یکی از معروف ترین آثار تاریخی باستانی یونان قرار گرفته است. فضای بی نظیر این هتل در کنار مبلمان و تجهیزات تاریخی که در آن قرار داده شده اقامتی فوق العاده را برای گردشگران تور مسافرتی  رقم خواهد زد. می توانید در این هتل یک موزه ی واقعی را مشاهده کنید. از فرش های قدیمی تا تابلوهای نفیس، تمام این ها در کنار منظره ای بی نظیر از دریا و خط ساحلی قرار گرفته اند که شما را هرچه بیشتر به اقامت در این هتل مشتاق کنند. با اقامت در Timeo Taormina  با عمق و زیبایی های فرهنگ ایتالیا و رسم و رسوم خاص این کشور آشنا خواهید شد.

Grand Hotel Timeo Taormina

Verdura Resort

اقامت در این هتل همان دلیلی است که گردشگرن را وادار  به تور مسافرتی می کند تا بیش از آنچه برنامه ریزی کرده اند در قسمت جنوب غربی سیسیل بمانند و نتوانند از این منطقه به سادگی دل بکنند. این هتل فوق العاده بهترین سرویس ها را در اختیار شما قرار می دهد می توانید بهترین خدمات را در سوئیت شخصی خود تجربه کنید. استخر شخصی، فضایی مدرن و مثال زدنی از دیگر امکانات این هتل است. زمین گلف، بهترین رستوران و منوی غذاهای بین الملل و مناظر دیدنی منطقه شما را وادار می کنند که از تک تک لحظات خود در سیسیل لذت ببرید. این امکان در اختیار شما قرار داده شده که در قالب تور طبیعت گردی سری به اطراف بزنید و از سواحل زیبای سیسیل دیدن کنید. از دیگر امکانات خاص این مجموعه می توان به زمین های تنیس آن اشاره کرد در عین حال فضایی خصوصی از ساحل در اختیار شما قرار گرفته است.

Verdura Resort
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به فعال ترین و معروف ترین آتش فشان های دنیا

الهام یاوری ، دوشنبه 14 فروردین 1396

سفر به فعال ترین و معروف ترین آتش فشان های دنیا همراه با همگردی تا از نزدیک آن ها را ببینید و ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :