مناطق ممنوع | لطفا به این مکان ها سفر نکنید!

شاید به نظر عجیب بیاید اما هستند نقاطی که سفر و تور مسافرتی به آنها با بازخوردهایی عجیب و گاها دردسرساز همراه است و افراد معمولی به هیچ و جه اجازه ورود بدین مناطق را ندارند. در این مقاله قصد داریم سری بزنیم به نقاط ممنوعه در جهان نقاطی که قبل از سفر و تور یک روزه لازم است نسبت به عواقب آن اطلاعات جامعی را تهیه کرده و خود را برای پیگردهای قانونی سختی آماده کنید. این مقاله برعکس اغلب مقاله های همگردی شما را با نواحی گردشگری ممنوعه آشنا خواهد کرد بنابراین خالی از لطف نیست اگر ما را تا انتها همراهی کنید.

سفر به مناطق سفر ممنوع

Bohemian Grove ، کالیفرنیا

شاید برای شما عجیب باشد که چه طور ممکن است منطقه ای در قلب کالیفرنیای آمریکا جزو مناطق ممنوعه برای تور مسافرتی به حساب بیاید. جواب اینجاست! این منطقه به عنوان ناحیه ای محافظت شده تنها در اختیار افراد مشهور و با نفوذ آمریکاست. جایی که این افراد می توانند بدون دغدغه به تفریح و تور طبیعت گردی بپردازند و نگرانی از بابت نفوذ خبرنگاران و دیگر افراد نداشته باشند دقت کنید که اگر هوای سفر به این ناحیه به سرتان بزند باید خود را برای گذراندن یک دوره زندان طولانی مدت آماده کنید.

کالیفرنیا
غار لاسکو، فرانسه

این غار که قدمت آن به زمان پارینه سنگی می رسد مملوء است از نقاشی های خاص و خارق العاده که از مردمان آن دوره به جای مانده است. می توان اولین نمونه از نقاشی و طراحی انسان های اولیه را بر روی دیوارهای این غار عجیب مشاهده کرد اما به یاد داشته باشید که لاسکو تحت محافظت های شدید امنیتی است بنابراین حتی فکر گذر کردن از ورودی غار را هم از ذهنتان بیرون کنید.

فرانسه

Surtsey، ایسلند

این جزیره ی اسرار آمیز در دوران فعالیت های آتش فشانی اقیانوسی در سال 1960 در این منطقه پدید آمد. به طور حتم چنین جزیره ی نوظهوری تحت محافظت های شدید است و این امکان وجود نخواهد داشت که به سادگی در قالب تور مسافرتی به آن سفر کنید. پژوهشگران و دانشمندان همچنان مشغول تحقیق و بررسی عوامل پدید آمدن این جزیره ی اسرار آمیزند به همین دلیل اگر قصد دارید ایسلند را به عنوان مقصد تور نوروزی انتخاب کنید سفر به Surtsey را از لیست مقاصد تور طبیعت گردی خود حذف کنید.

ایسلند

North Sentinel Island

اگرچه در این محدوده از اقدامات امنیتی و مأمورین دولتی اثری نیست اما همچنان سفر به آن به شما پیشنهاد نمی شود. این منطقه تعدادی از قبایل اولیه و به دور از تمدن را در خود جای داده و این خطر گردشگران را تهدید می کنند که با ورود به این منطقه به قتل برسند. بنابراین قبل از سفر به این محدوده نسبت به چند و چون آن تحقیقی جامع را ترتیب ببینید چراکه این تور مسافرتی به بهای جان شما تمام خواهد شد.

North Sentinel Island

Area 51، نوادا، آمریکا

این محدوده به عنوان یکی از خطرناک ترین مناطق کره ی زمین شناخته می شود می توانید در قالب تور یک روزه به آن سفر کنید و جای جای آن را از نظر بگذرانید اما ممکن است هر لحظه مأمورین امنیتی FBI از راه برسند و دستگیرتان کنند بنابراین توصیه می کنیم این ناحیه را به طور کلی از لیست جذابیت های گردشگری خود خط بزنید.

نوادا، آمریکا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آلمان سفر بریتانیایی ها به این کشور را ممنوع کرد

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 5 خرداد 1400

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آلمان سفر بریتانیایی ها به این کشور را ممنوع کرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :