بهترین راه حل ها برای کاهش هزینه های سفر به دبی !

دبی، یک مقصد توقف بزرگ برای مسافران پرواز با هواپیما به کشور امارات متحده عربی است. از سراسر جهان، مسافران هوایی در این شهر مجبورند که توقف هر چند کوتاهی داشته باشند. حتی مسافران پرواز Etihadd که تصمیم به بازدید از شهر ابوظبی امارات را دارند. در این مقاله علاوه بر اینکه خود شهر دبی مورد بررسی قرار گرفته است، جاذبه های گردشگری دبی، هزینه های همه چیز از جمله تاکسی و حتی شام و خرید کالاهای اساسی و همینطور جاهای دیدنی دبی مورد بررسی قرار گرفته است و راه حل های عملی برای کاهش هزینه های سفر به دبی ارائه شده است. شایعاتی که در مورد گرانی ها و زیاد بودن هزینه های سفر دبی وجود دارد، درست است. دبی واقعا هزینه هایش گران است، اما مانند هر مقصد دیگری (شاید به استثنای برمودا)، اگر به زیر سطح ها نگاه کنید، راه های زیادی برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها و بودجه وجود دارد. امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه هزینه های خود را در دبی کاهش دهید، بدون اینکه فعالیت های مورد علاقه خود را از دست بدهید. با ما باشید با مقاله ای درباره اینکه چگونه سفر ارزان به دبی را تجربه کنید.

سفر ارزان به دبی

نحوه کاهش هزینه های سفر به دبی

شما مجبور نیستید که حتما بودجه زیادی در دبی خرج کنید و می توانید سفر ارزان به دبی را تجربه کنید، اما اگر دقت نکنید به راحتی مقدار زیادی پول در آن خرج خواهید کرد که شاید خودتان هم حسابش را نمی کردید. مانند بسیاری از شهرهای لوکس دنیا که هزینه های بالایی برای سفر به آن ها وجود دارد، بسیاری از ساکنان و شهروندان شهر دبی، راهنمایی ها و ترفندهای خوبی در مورد چگونگی کاهش هزینه ها و کنترل بودجه ارائه به شما خواهند داد. کافی است سراغ چند نفر از آن ها بروید و از آن ها مشورت بگیرید.

1) استفاده از Groupon :Groupon یک شرکت تجارت الکترونیک است که تخفیف یا تخفیف ویژه می دهد. چیزهای بسیاری در شهر دبی وجود دارد که دارای تخفیف یا تخفیف های ویژه اند. برای این کار شما قبلش باید در وب Groupon چک کنید که چه چیزهایی در شهر دبی تخفیف دارند.

2) دریافت مجله Entertainer سرگرمی: سرگرمی، یک مجله در بسیاری از کشورها (حتی در مالدیو) است که تخفیف های ویژه برای رستوران ها، هتل ها و انواع فعالیت ها ارائه می دهد. برای امارات متحده عربی نیز این مجله وجود دارد که همه مردم محلی نیز می گویند که شما حداقل 1 یا 2 تا تخفیف ویژه در مورد جاذبه های توریستی، رستوران ها، کافی شاپ ها، باشگاه ها، پارک ها و هتل های دبی در آن خواهید دید که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای تهیه این مجله می توانید از سوپر مارکت ها و کتاب فروشی ها یک نسخه از آن را انتخاب کنید و بخرید یا اینکه یک نسخه آنلاین را در وب سایت مجله پیدا کنید (هزینه نسخه آنلاین 121 دلار آمریکا است). نسخه کاغذی، هزینه اش 134 دلار آمریکاست که می توانید به سرعت پرداخت کنید و از آن استفاده کنید.

3) پیدا کردن یک صبحانه ارزان: ما به شدت توصیه می کنیم که صبحانه ای در دبی بخورید. این به عنوان یک سنت در میان مردم محلی در دبی وجود دارد و بسیار سرگرم کننده است. هر جمعه، برای خوردن صبحانه و نوشیدنی ها و غذاهای زیاد، مردم محلی به یک بوفه می روند. با این حال چنین صبحانه مفصلی یک وعده ارزان نیست، با هزینه ی بالغ بر 700 درهم (190 دلار). در خیابان دهم دبی مغازه ای وجود دارد که فقط 295 درهم امارات (80 دلار آمریکا) برای غذاهای نامحدود و نوشیدنی هزینه می گیرد (که شما می توانید چندین بار در یک زمان سفارش دهید).

4) خوردن پیتزا برای ناهار: اگر می خواهید که سفر ارزان به دبی داشته باشید، برای ناهار، پیتزاهای ارزان بخورید. در نزدیکی ورودی که برای رفتن به بالای برج خلیفه است، فروشگاه دبی وجود دارد که به نام Debonairs شناخته می شود. این فروشگاه درست در محل مواد غذایی در طبقه همکف قرار دارد و یک ناهارخوری و پیتزا و نوشیدنی ویژه است که می شود فقط با هزینه 15 درهم (4 دلار آمریکا) آن را تجربه کرد . این یکی از بهترین جاهایی است که با نرخ مناسب پیدا می شود. پیتزا ها کوچک هستند و شما می توانید تا 66 دلار هزینه را افزایش دهید تا ناهار را به اندازه کافی خورده باشید.

5) غذاخوری های منطقه قدیمی دبی: یکی از روش های سفر ارزان به دبی، غذا خوردن در رستوران های کوچک و ارزان است. به دور از هتل ها، مراکز و بازارهای فانتزی، دنیای قدیمی دبی برای خوردن غذاهای ارزان وجود دارد که رفتن به این منطقه توصیه می شود. وعده های غذایی در رستوران های این منطقه به طور کلی هزینه 20-30 درهمی (5-8 دبار آمریکا) دارد.

6) انتخاب یک وسیله نقلیه خوب برای سفر ارزان به دبی: در دبی ارزانترین وسیله حمل و نقل، مترو است که خط مترو فقط از وسط شهر عبور می کند و به مناطق ماریان، فرودگاه و محلات قدیمی دبی می رود و با هزینه 8 درهم ( 2 دلار آمریکا)، ارزان تر از هر تاکسی می باشد. به هر جایی با مترو بروید، یک تاکسی از ایستگاه مترو برای نزدیک ترین مقصد خود می توانید بیابید. شما با این کار علاوه بر زمان در هزینه هم حدود 30 درهم (8 دلار آمریکا) صرفه جویی خواهید کرد. در غیر این صورت، بیشتر تاکسی ها 40-60 درهم ( 11-16 دلار آمریکا) برای هر مسیر می گیرند .

7) محل های اقامت ارزان در دبی: - هتل های نیویورکی در دبی نسبتا گران هستند (150 تا 200 دلار در هر شب). تمام زنجیره های اصلی این هتل ها دارای مکان هایی هستند که تخفیف های نقطه ای دارند. از نقطه Starwood Preferred Gues) SPG) می توان برای یک شب اقامت در Sheraton با 10،000 امتیاز استفاده کرد. با سرچ کلمه در گوگل، وبسایت مربوطه مشاهده می شود.

با این حال، اگر شما هتل نمی خواهید، مکان اقامت بسیار جذابی Couchsurfing در شهر وجود دارد. قطعا توصیه می کنیم که قبل از مراجعه با ساکنین تماس بگیرید و ببینید آیا کسی اتاق دارد یا نه. هتل های بسیار ارزان قیمتی نیز وجود دارند که برای هر شب اقامت، 40 الی 50 دلار می گیرند. در وب های Booking.com و Airbnb، اتاق های خصوصی در محدوده $ 35-45 دلار آمریکا یافت می شود . یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های سفر به دبی، همین راه است. همچنین در این شهر سه خوابگاه وجود دارد که برای اقامت در خوابگاه ها هزینه 15 تا 25 دلاری باید بپردازید.

غذا در دبی
غذا درسفر ارزان به دبی
رستوران در سفر ارزان به دبی

جاهای دیدنی دبی

جاهای دیدنی دبی زیاد نیست. اینجا پاریس ، لندن ، هنگ کنگ نیست، اما تا دلتان بخواهد، جاذبه های گردشگری دبی زیاد است. جاذبه هایی که بسیاری از آن ها به قصد تفریح و به تازگی ساخته شده اند و انتخاب هوشمندانه آن ها برای بازدید، باعث کاهش هزینه های سفر به دبی می شود. معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی عبارتند از:

Burj Khalifa (برج خلیفه ): برج خلیفه، بلندترین ساختمان در جهان و از جذاب ترین جاهای دیدنی دبی که به شما اجازه می دهد تا طبقه 128 با پرداخت 100 درهم ( 27 دلار امریکا) بالا بروید. از آنجا، شما می توانید دید پانوراما از شهر و بیابان های اطراف داشته باشید. برای بالا رفتن تا طبقه 148، پرداخت 500 درهم (136 دلارآمریکا) لازم است. در شب، این ساختمان با نمایش نور دیدنی از ماهی ها، درختان نخل و صحنه های دیگر روشن می شود که بسیار جالب و زیبا است.

فروشگاه دبی: یک مرکز ساده برای آکواریوم سرد، اسکیت روی یخ، سینما، کتاب فروشی بزرگ و کافی شاپ ها. تعداد زیادی از مردم فقط برای خوردن قهوه و فرار از گرما روزانه به این مرکز می آیند و خرید خاصی هم انجام نمی دهند . فروشگاه های دبی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی هستند.

مسجد جمیرا: مسجد جمیرا یکی از زیباترین جاهای دیدنی دبی می باشد که در مدینه الجمیرا قرار گرفته است. هر روز در ساعت 10 صبح یک تور با مبلغ 20 درهم (5.5 دلار) برای بازدید از آن فعال است که با یک صبحانه عالی عرضه می شود و اطلاعات فرهنگی بیشتری در مورد اسلام نسبت به یک تور معمولی در آن ارائه می شود، در این تور شما درباره اسلام یا نقش آن در امارات متحده عربی خواهید دانست که می تواند جالب باشد.

Palm Jumeirah: در این جزیره که به خاطر شکلش به درخت نخل مشهور است، شما می توانید یک خرید بزرگ را انجام دهید. اقامتگاه آتلانتیس، آبشار Aquaventure و تعدادی از رستوران ها، کافه ها و باشگاه های مورد علاقه در این جزیره کوچک وجود دارد. زیبایی این منطقه در طول روز است و گردش در آن را باید در روز انجام دهید (در شب، خیلی خسته کننده است!)

منطقه Marina: منطقه Marina توسط ساختمان های بلند احاطه شده است و شامل یک boardwalk زیباست. شما می توانید قایق هایی فانتزی را در اینجا ببینید و برخی از عکس های خیره کننده از بندر و افق آن را نیز ببینید. مطمئن شوید که به دیدن Pier 7، که هفت طبقه رستوران است نیز می روید .

بازار Souk Madinat Jumeirah: این Souk (بازار) یک ساختمان مدرن طراحی شده به نظر می رسد، مانند بازار و مرکز خرید آلدین، اما این محل تجمع برخی از رستوران های باور نکردنی با غذاها و نوشیدنی های متنوع است. در این مجتمع، حیاطی زیبا نیز وجود دارد.

موزه دبی: موزه دبی، موزه کوچکی در محله قدیمی دبی است. این موزه به شما تاریخ و فرهنگ دبی و زندگی در بیابان را آموزش می دهد. قیمت بلیط آن فقط 1 دلار است.

دبی قدیمی: محلات و بافت قدمی شهر دبی دارای بازارهایی مانند بازار معروف طلا، منطقه فلفل و مغازه های تجاری کوچک است. شما می توانید در پیچ و خم کوچه ها و خیابان های قدیمی به گشت و گذار بپردازید. با یک قایق از طریق رودخانه می توانید از موزه دبی دیدن کنید و در رستوران های سنتی غذا بخورید.

بیابان های دبی: تصور یک سفر روزانه یا گذراندن یک شب در صحرا می تواند برای برخی از افراد زجالب باشد. مردم محلی و همچنین توریست ها بسیاز از این بازدید خود تعریف می کنند.

برج خلیفه
سفربه دبی با کمترین بودجه
ساحل دبی
بازار دبی
موزه دبی
دبی قدیمی

بیابان دبی
سخن آخر

سفر به این شهر نیازی به ولخرجی و هزینه زیاد ندارد، اما در ظاهر، این سفر می تواند گران قیمت باشد. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید زمان خود را در سفر به دبی با آنها پر کنید، اما هزینه های خود را کاهش دهید. می توانید به راحتی از جاهای دیدنی دبی، بازدید کنید و به تفریح در جاذبه های گردشگری دبی بپردازید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر ارزان به اروپا | راهکارهایی برای کاهش هزینه های سفر

بهار یعقوبی ، دوشنبه 1 خرداد 1396

سفر ارزان به اروپا راه کارهای موثر و خیلی مناسبی رو دراین مقاله برای شما گفته ایم ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :