ارزان ترین اروپا گردی های تابستانه | تور مسافرتی ارزان اروپا

این حقیقت که اروپا جزوی از گران قیمت ترین مناطق گردشگری در دنیا است بر کسی پوشیده نیست. زمانی که به شهرهایی چون پاریس، لندن و رم فکر می کنید در واقع اولین مسأله ای که ذهن شما را به خودش درگیر می کند قیمت های فوق العاده بالا و عجیب در این مناطق است این در حالی است که اگر در زمان خاص به مناطق خاصی در اروپا سفر کنید بهترین و ارزان قیمت ترین تورهای مسافرتی را تجربه خواهید کرد کافی است که با مراجعه به آژانس های مسافرتی و یا مطالعه ی برخی وبلاگ های گردشگری در اینترنت اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم به ارزان ترین مناطقی که این تابستان در اروپا در اختیار شما است اشاره کنیم اگرچه نمی توانید این نقاط گردشگری را به عنوان مقصد تور نوروزی انتخاب کنید اما به طور حتم از گذراندن تعطیلات تابستانی خود در آنها لذت خواهید برد. با همگردی همراه باشید با تور مسافرتی اروپا.

اروپا

جمهوری چک

باور کنید یا نه پراگ جزو زیباترین شهرهایی است که می توانید با سفر به آن تجربه ای خاص را در کتاب سفرنامه ی خود به ثبت برسانید. این شهر در عین حال به عنوان یکی از ارزان ترین جاذبه های گردشگری و تور طبیعت گردی در اروپا شناخته می شود که در لیست مقاصد تابستانه ی شما نقشی کلیدی و پررنگ دارد. می توانید از طریق سیستم حمل نقل زمینی و یا هوایی به چک سفر کنید و مجموعه ای از زیباترین آثار تاریخی، طبیعی را در اختیار داشته باشید پراگ از سوی دیگر منطقه ای است خاص که می توانید با سفر به آن فرهنگ و سنت های مردم این ناحیه را به خوبی رصد کنید و تور مسافرتی خارق العاده ای را پشت سر بگذارید.

جمهوری چک

آندلس، اسپانیا

این منطقه از دیگر گزینه هایی است که می توان به عنوان مقصد تور مسافرتی در تابستان انتخاب کرد. می توانید روزها را بدون خستگی یا استرس در نواحی محلی و روستاهای آندلس بگذرانید در هتل های محلی اقامت داشته باشید، غذاهای سنتی منطقه را بچشید و از طبیعت و جذابیت های این شهر اسپانیایی در یک تور یک روزه لذت ببرید. یکی از جالب ترین نکاتی که در این محدوده تجربه خواهید کرد آداب و سنت های خاص اسپانیولی است می توانید در این ناحیه به بهترین شکل به چند و چون تاریخ اسپانیا سرکی بکشید. از حجم عظیمی از جذابیت های تاریخی بازدید کنید. موزه ها و گالری ها را از نظر بگذرانید و یا تور یک روزه ای داشته باشید به نواحی مختلفی از شهر و منطقه.

آندلس، اسپانیا

مجارستان

مجارستان یکی از خاص ترین نقاطی است که در اروپا با آن روبه رو هستید اگرچه ممکن است سفر به این کشور آنچنان در ایران متداول و رایج نباشد اما می توانید اولین نفری باشید که در اطرافیان خود ریسک سفر به این کشور را به جان خریده و دست برقضا از تور مسافرتی خود لذت برده است. این کشور علاوه بر جذابیت های طبیعی و تاریخی این شانس را در اختیارتان قرار می دهد که با هزینه ای نه چندان بالا سفری لوکس و خاص را در آن تجربه کنید. می توانید به نواحی خارج از شهر سفر کرده و در انواع تور طبیعت گردی شرکت کنید و یا اقامت در شهرهای مجارستان را انتخاب کنید و از جذابیت های شهری برخوردار شوید.

مجارستان
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به نروژ | تور مسافرتی به قدیمی ترین پادشاهی اروپا

الهام یاوری ، یکشنبه 4 تیر 1396

اگر به دنبال یک مقصد عالی برای سفر به اروپا هستید شک نکنید که نروژ می تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود. با ما باشید برای شناخت این کشور زیبا.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 1 فروردین 1400

    سلام تور ها بسیار عالی ماکه پول نداریم باید تصاویر ببینیم