معرفی ابزار سفر | لذت دوچرخه سواری واقعی در دنیای مجازی!

hb یکشنبه 4 تیر 1396

شبیه سازی را که می دانید چیست؟ همان تبدیل پرامترهای واقعی به مجازی است اما آیا آرون پوزی را چی، می شناسید؟! نه اشتباه نکنید نه دانشمند است و نه کاشف! تنها یک توسعه دهنده بازی است که با آخرین تلاش و ایده خلاقانه خود، توانست دوباره نامش را بر سر زبان ها بی اندازد. پوزی علاقه زیادی به دوچرخه سواری داشت اما هیچگاه زمان لازم برای پرداختن به آن را پیدا نمی کرد و دوچرخه ثابت خانگی هم برایش خالی از لطف و جذابیت بود. به همین دلیل رفت به سراغ ایده خلاقانه خود یعنی، دوچرخه سواری در محیط آرامش بخش خانگی اما در حال و هوای بیرون از خانه که اگر در ادامه این مطلب همراه ما باشید، شما را با دستاورد البته نه چندان جدید آرون پوزی، آشنا خواهیم کرد.

آرون پوزی

جرقه اولیه ایده آرون پوزی

همانطور که در قسمت قبل ذکر کردیم، آرون پوزی علاقه بسیار زیادی به حرفه دوچرخه سواری داشته است تا آنجایی که بطور جدی روزی نیم ساعت در خانه خود با دوچرخه ثابت خود، دوچرخه سواری می کرده است. جذابیت و عدم لذت در آن نمی توانسته حالت راضی کننده ای را برای او به ارمغان بیاورد. پس شروع به زدن ایده های خلاقانه و پیدا کردن راهکارهایی در حیطه کاری خود که توسعه دهنده بازی هم بود و دست آخر به ایده تبدیل کردن دوچرخه سواری ثابت و بی هیجان داخل منزل به یک دوچرخه سواری جذاب و پر هیجان باز هم در داخل خانه منتها با شرایط اجتماعی بیرونی رسید!

ایده های اولیه

ایده های اولیه

دستاورد آرون پوزی

با جدی شدن طرح پوزی و شکل گرفتن لایه های مختلف ایده او، پوزی برنامه یا همان اپلیکیشنی را طراحی کرد که از تصاویر دریافتی از سوی گوگل استریت ویو (Google Street View) بهره می جست! بعد از طراحی برنامه نیز یک نمایشگر توان سنج بلوتوثی را به دوچرخه خود وصل کرد تا اندازه دور بر دقیقه فعالیت بدنی خود را که یکی از پارامترهای اندازه گیری ورزش های دورانی می باشد را ببیند. در پایان این راه پر فراز و نشیب جذاب هم، توسط یک هدست واقعیت مجازی اطلاعات محیط پیرامون خود را دریافت کرد، تا در کنار جلوه های جذابیتی، جلوه های واقعی محیط هایی که قرار است با دوچرخه از آن ها عبور کند را نیز داشته باشد.جالب است بدانید آرون پوزی بعد از دستاورد شخصی خود، تصمیم گرفت از جنوب به شمال انگلستان را از خانه، شروع به دوچرخه زدن کند که البته همین طور هم شد!!! که قطعا برای کسانی که به دنبال چیزهای تازه در این جهان هستند خاطرات و فایل های صوتی و تصویری پوزی از این سفر مجازی بدون جا به جایی اش می تواند جالب باشد.

دستاورد پوزی
دستاورد پوزی

اساسی ترین مشکل دستاورد آرون پوزی

اختلاف زمانی نادرست و اطلاعات محیطی اشتباه، اساسی ترین دغدغه این دستاورد مبدل واقعیت به مجازی می باشد! طبق نوشته های خود آرون پوزی در ابتدا حرکت خود از جنوب لندن باید در مسیری حرکت می کردم که درست یک ساختمان چند طبقه در وسط آن ساخته شده بود که اگر حواسم را جمع نمی کردم معلوم نبود چه بلایی بر سرم بیاید! یا در قسمت دیگری از نوشته های آرون پوزی که در وبلاگ شخصی اش منتشر کرده است این می باشد که برای رد شدن از میدان های مسیر، می باست از فاصله ای در حدود 5 متری قبل از آن حتما به فکر راه عبور خود باشیم تا دچار سردرگمی نشویم!

مشکل اساسی

کلام آخر

با تمام سعی و تلاش قابل تقدیر آرون پوزی اما پیوند واقعیت با مجازی آن هم در زمینه ورزش چیز جدیدی نیست! کمپانی های بزرگی در دنیا مانند: VirZoom وی یا Holodia VR وجود دارند که یکی از اصلی ترین اهدافشان، تبدیل واقعیت به مجازی می باشد آن هم در زمینه های گوناگون! به هر حال آرون رمزی با کمک تکنولوژی حداقل به آنچه که علاقه مند بود رسید و ثابت کرد می شود سفرای دور و دراز متنوعی را از خانه و به شکل مجازی انجام داد! البته دستاورد او و سایر همکارانش در زمینه تبدیل واقیعت به مجازی به خصوص در رشته دوچرخه سواری می تواند بسیار بسیار قابل تحسین باشد چرا که با این کار مواردی نظیر: تصادفات با سایر وسایل موتوری، آب و هواهای نامساعد، خلاصی از ترافیک های شهری و همچنین رهایی از دست حشرات موزی که بی طور ناگهانی وارد دهان و بینی دوچرخه سواران می شوند، کاملا رفع می شود!

دوچرخه سواری واقعی با تکنولوژی مجازی

دوچرخه سواری واقعی با تکنولوژی مجازی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی ابزار سفر | کیف مخصوص دوچرخه سواری

شادی نیک نهاد ، یکشنبه 8 مرداد 1396

اگر شما ورزش مهیج دوچرخه سواری را بطور حرفه ای و در طولانی مدت انجام میدهید طبیعتا دوست دارید از مناظر زیبا و هوای پاک حین دوچرخه سواری لذت ببرید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :