بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا و لذت بردن از تعطیلات خانوادگی

 یکی از شهرهای توریست پذیر که به دلیل تفریحات متنوع مانند پارک آبی، مراکز خرید، هتل و رستوران هایش به شهرت رسیده و در کشور ترکیه واقع شده، آنتالیا نام دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیتش قیمت های مناسب هتل های 4 ستاره آنتالیا است. یکی از اساسی ترین مواردی که برای سفر، مسافران باید به آن اهمیت بدهند محل اقامت در بین برترین هتل های 4 ستاره آنتالیا با توجه به بودجه ای که دارند، است و بعد به موارد دیگر مانند تفریحات فکر کنند. پس ما برای شما در اینجا به معرفی بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا می پردازیم.

برترین هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل لوکا Lukka Hotel

این هتل 4 ستاره، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا است که دارای ساحلی زیبا و مشرف به دریای مدیترانه است و منظره ای فوق العاده را برای مهمانان به وجود آورده است. این هتل از ساعت 14:00 پذیرش دارد و تا ساعت 12:00 تسویه انجام می گیرد. هتل لوکا که جز هتل های گران قیمت محسوب می شود، امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مهمانان فراهم کرده و هزینه اقامت شبی 119 تا 189 دلار است و دارای امکاناتی چون استخر در فضای باز، جکوزی، تفریحات ساحلی، اینترنت پرسرعت، حمام ترکی، پارکینگ رایگان، باغ گل و نزدیکی به مرکز خرید کاس (Kas) می باشد. این هتل دارای اتاق هایی با دکور مدرن و شیک است. برای ماندن در این هتل باید نکاتی را مد نظر قرار داد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد. فاصله های این هتل که از برترین هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد تا جاذبه های دیدنی شهر نیز به شرح زیر است: 3.5 کیلومتر تا بازار کاس، 3.8 کیلومتر تا هلنی تئاتر، 3.9 کیلومتر تا بیمارستان کاس استیت، 4 کیلومتر تا آرامگاه شیرهای کاس و 5.6 کیلومتر تا پلایاکاسترو. 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کاس

Adress : Cukurbag Yarimadasi Kalkavan SK ،No : 16 , 07580, Turkey

هتل لوکا Lukka Hotel

هتل علی بیگ ریزورت Ali Bey Resort Sorgun

هتل علی بیگ که از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا است به دلیل مشرف بودن به باغ 100000 متری و نزدیکی به ساحل بسیار منظره زیبایی را برای مهمانان فراهم آورده اما به مکان های معروف شهر نزدیک نمی باشد. این هتل لوکس و زیبا با توجه به 4 ستاره بودن و هزینه بالایی که برای هر شب اقامت معادل 163 تا 399 دلار می گیرد، امکاناتی چون رستوران، زمین گلف، اینترنت پر سرعت، تفریحات ساحلی و ورزشی و اتاق هایی با بالکن اختصاصی را برای مهمانان فراهم آورده تا لحظاتی خوش در این هتل بگذرانند. هتل علی بیگ از ساعت 14:00 مهمانان را پذیرش می کند و تا ساعت 12:00 تسویه را انجام می دهد. برای اقامت در این هتل نکات مهمی را باید مد نظر قرار داد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، ماناوگات

Address: Sorgun Tourism Center Manavgat Antalya , 07600 Side ،Turkey

هتل علی بیگ ریزورت Ali Bey Resort Sorgun

هتل باروت آکانتوس و جنت Barut Acanthus & Cennet

این هتل که یکی از برترین هتل های 4 ستاره آنتالیا بوده به دلیل نزدیکی به فرودگاه بسیار مکان خوبی برای اقامت است زیرا تنها 65 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و همینطور فاصله کمی با جاذبه های دیدنی شهر دارد:  1.4 کیلومتر تا موزه ساید، 1.5 کیلومتر تا ساید آنتالیا سیتی، 1.5 کیلومتر تا تئاتر ساید، 15.4 کیلومتر تا گرین کانیون، 26 کیلومتر تا آمفی تئاتر آسپندوس و 35.6 کیلومتر تا پارک آبی لند آف لجندز. این هتل 4 ستاره قیمت هایی متوسط دارد یعنی برای هر شب اقامت 83 تا 316 دلار باید پرداخت شود. در اتاق های این هتل که هر کدام دارای بالکن خصوصی هستند، دکوراسیونی زیبا دارند و دارای امکانات بسیاری مانند حمام و تلویزیون صفحه تخت برای مهمانان هستند. از ویژگی های مهم و زیبا این هتل اقامتگاه ساحلی بودن است زیرا تنها با دو دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل بی نظیر میتران بروید و از دیگر ویژگی هایش می توان به استخر روباز زیبا، ماساژ، سرگرمی های کودکانه، ورزش های آبی و باغ اشاره کرد اما اینترنت ندارد. پذیرش این هتل از ساعت 14:00 است و تسویه حساب آن تا ساعت 12:00 انجام می پذیرد. برای اقامت در این هتل باید به نکاتی توجه کرد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد. در صورت اقامت کودک زیر 12 سال در هتل به شرط آنکه از تخت های موجود والدین اتاق استفاده کند، اقامتش در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا رایگان است.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، ساید، تورگوت اوزال

.Address: Selimiye Koyu , Turgut Ozal Cad . PK 55 07330 Antalya , 07330 Side , Turkey

هتل باروت آکانتوس و جنت Barut Acanthus & Cennet

هتل کیو اسپا Q SPA Resort

هتل کیو اسپا دارای 4 ستاره است زیرا فضای خصوصی لوکسی برای مهمانان فراهم آورده و همچنین دارای امکاناتی چون تناسب اندام، استخر و سونا، ماشین لباسشویی و یخچال اختصاصی در اتاق ها، بالکن اختصاصی برای هر اتاق، زمین تنیس، زمین بازی برای کودکان، اینترنت پر سرعت و پارکینگ رایگان است و به همین دلیل برای اقامت در این هتل که یکی از برترین هتل های 4 ستاره آنتالیا است باید مبلغ زیادی یعنی 54 تا 116 دلار بپردازید. یکی از ویژگی های زیبا این هتل نزدیکی به دریای مدیترانه است که تنها با 11 دقیقه پیاده روی به راحتی می توانید از مناظر این ساحل لذت ببرید. هتل کیو اسپا بسیار به جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است. از این جاذبه ها می توان به 7.1 کیلومتر تا موزه ساید، 7.1 کیلومتر تا Antique city (شهر عتیقه)، 30.3 کیلومتر تا پارک آبی لند آف لجندز و 43.4 کیلومتر تا پارک پروانه آنتالیا اشاره کرد. همینطور بسیار به فرودگاه بین المللی آنتالیا نزدیک است یعنی فاصله آن 63 کیلومتر می باشد. پذیرش این هتل از ساعت 14:00 است و تسویه حساب آن تا ساعت 12:00 می باشد. برای اقامت در این هتل نکات مهمی را باید در نظر داشته باشید: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. برای کودکان تخت مخصوص کودک در نظر گرفته می شود و امکان ورود حیوان در هتل وجود دارد و هزینه ای بابت آن ها گرفته نمی شود.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، ساید ( بندر )، اونسیکی 

Address: even Mahallesi 3. Sokak No :6 Evrenseki , 07600 Side , Turkey

هتل کیو اسپا Q SPA Resort

هتل لابوتیک La Boutique

این هتل که دارای 62 اتاق و سوئیت لوکس است دارای 4.5 ستاره بوده و در یکی از مناطق لوکس آنتالیا به نام لارا واقع شده که بسیار به مراکز خرید مجلل نزدیک می باشد به طوری که با کمی پیاده روی به این مراکز می رسید. این هتل با توجه به امکاناتی که مانند اینترنت پر سرعت، پارکینگ رایگان و حمام ترکی برای رفع خستگی دارد اما هزینه ای متوسط یعنی 42 تا 82 دلار را برای هر شب اقامت از مهمانان می گیرد. یکی از ویژگی های زیبایی که هتل لابوک دارد،  مشرف بودن به کوه های توروس و آب های مدیترانه بوده که بسیار آرامبخش است. این هتل به بخشی از جاذبه های دیدنی آنتالیا نزدیک است که از این جاذبه ها می توان به 600 متر تا بازار شمال، 700 متر تا مرکز خرید لورا، 800 متر تا مرکز خرید تراسیتی، 3.3 کیلومتر تا آبشار دودن و 5.3 کیلومتر تا برج ساعت اشاره کرد. پذیرش هتل از ساعت 14:00 و تسویه حساب تا ساعت 12:00 است. برای اقامت در این هتل که از برترین هتل های 4 ستاره آنتالیا است، نکات مهمی را باید در نظر داشته باشید: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، لارا

Address: Eski Lara Yolu , 1537 Sokak No 16, 07160 Antalya , Turkey

هتل لابوتیک La Boutique

هتل میراکل Miracle Resort Hotel

یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره آنتالیا که بسیار مورد توجه مسافران ایرانی است، هتل میراکل است که هزینه اقامت هر شب آن 66 تا 278 دلار می باشد و این قیمتی گران است. از امکانات این هتل زیبا که مشرف به سواحل دریای مدیترانه است و تنها 7 دقیقه پیاده فاصله دارد، می توان به اینترنت پرسرعت، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال، 1 زمین بسکتبال و اتاق هایی که دارای تلویزیون و بالکن خصوصی و تهویه مطبوع هستند، اشاره کرد. این هتل به بخشی از جاذبه های دیدنی آنتالیا نزدیک بوده که می توان 1.5 کیلومتر تا باغ پروانه، 1.9 کیلومتر تا مرکز خرید آنتالیا مال، 4.4 کیلومتر تا لارابیچ پارک، 19 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، 6.9 کیلومتر تا آبشار رودن و 9.3 کیلومتر تا مرکز خرید تراسیتی را نام برد. ساعت پذیرش هتل از 14:00 و ساعت تسویه هتل تا 12:00 می باشد. برای اقامت در این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا است، باید نکاتی را مد نظر قرار داد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. در صورت اقامت کودک زیر 2 سال در هتل به شرط آنکه از تخت های موجود والدین اتاق استفاده کند، اقامتش رایگان است. در صورت اقامت کودک زیر 12 سال در هتل تخت اضافی به صورت رایگان داده می شود و حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، لارا

Address: Guzeloba, Yasar Sobutay Bul . No:34 , 07230 Lara , Turkey

هتل میراکل Miracle Resort Hotel

هتل یالیهان Yall han Hotel

این هتل 4 ستاره که با داشتن دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق ها همینطور تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی، مسافران را به خود جذب می کند، دارای ساحلی خصوصی، استخر روباز، اینترنت پرسرعت رایگان، سالن بدنسازی جداگانه و پارکینگ رایگان است. این هتل با توجه به امکاناتی که دارد هزینه اقامت برای هر شب 65 تا 106 دلار است که هزینه ای متوسط بود. پذیرش هتل از ساعت 14:00 و تسویه هتل تا ساعت 12:00 نیز است. اطلاعاتی درباره فاصله هتل با دیگر مراکز و جاذبه های شهر در دسترس نیست. برای اقامت در این هتل باید نکاتی را در نظر بگیرید: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. امکان اضافه کردن تخت در اتاق ها وجود ندارد و حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، آوسالار

.Address: Avsallar Kasabasi Incekum , Avsallar , Alanya ,Turkey 

هتل یالیهان Yall han Hotel

هتل جامیووا Camyuva Beach Hotel

یکی از شاخصه های این هتل 4 ستاره، داشتن 22000 نوع خوراکی های متنوع بین المللی است که سرو می شود. همینطور هتل جامیووا دارای دکوراسیونی زیبا است و برای رسیدن به ساحل 200 متر پیاده روی نیاز است. با توجه به امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان که دارد برای هر شب اقامت 55 تا 276 دلار نیاز است. این هتل به جاذبه های شهر نزدیک است و از این جاذبه ها می توان به 5 کیلومتر تا کمر مارینا، 3.5 کیلومتر تا شهر عتیقه، 4.9 کیلومتر تا مون لایت پارک، 18 کیلومتر تا ساحل، 38.1 کیلومتر تا موزه آنتالیا و  60 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا اشاره کرد. پذیرش هتل از ساعت 14:00 و تسویه هتل تا ساعت 12:00 است. برای اقامت در این هتل باید نکاتی را مد نظر قرار داد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. اقامت برای کودکان زیر 6 سال به صورت رایگان است. در صورت اقامت کودک زیر 2 سال در هتل، تخت های تخت خواب شو داده می شود و اقامتشان رایگان است. حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد و امکان اضافه کردن تخت در اتاق ها وجود ندارد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کمر

Address: Turizm Bulvarı Kazım Karabekir Cad. No:3 Camyuva , Camyuva , 07990 Kemer , Turkey

هتل جامیووا Camyuva Beach Hotel

هتل ایز فلوور IZ Flowe

این هتل 4 ستاره دارای ساحل خصوصی است و 259 اتاق دارد که بسیار تمیز هستند و دارای حمام خصوصی، سشوار، تهویه مطبوع و میز آرایش می باشند. هتل ایز فلوور هتل بزرگی به شمار می آید. هزینه اقامت در هتل متوسط بوده و برابر 63 تا 140 دلار می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، سونا، آب گرم، ماساژ اینترنت پرسرعت با هزینه اضافی، پارکینگ و حضور مترجم به صورت 24 ساعته به زبان ترکی، آلمانی و انگلیسی اشاره کرد. این هتل به جاذبه های شهر نزدیک است و از این جاذبه ها می توان به 3.7 کیلومتر تا موزه ساید ( بندر )، 3.8 کیلومتر تا شهر عتیقه، 3.8 کیلومتر تا تئاتر ساید، 16.2 کیلومتر تا گرین کانیون، 33.4 کیلومتر تا پارک آبی لند آف لجندز و 46.4 کیلومتر تا باغ پروانه آنتالیا اشاره کرد. پذیرش هتل از ساعت 14:00 و ساعت تسویه تا 12:00 می باشد. برای اقامت در این هتل باید نکاتی را مد نظر قرار داد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد و امکان اضافه کردن تخت در اتاق ها وجود ندارد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، ساید، ماناوگات

.Address: Ilıca Beldesi Ilıca Mahallesi 7. Sok. No:4/A Manavgat , 07600 Side , Turkey

هتل ایز فلوور IZ Flowe

هتل Soothe

این هتل 4 ستاره در کنار سواحل مدیترانه است که منظره ای بسیار زیبا را در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل Soothe که نامش در معنا لغوی به نام آرامش است، معماری سنتی دارد. همینطور دارای امکاناتی چون استخر جداگانه برای کودکان، جکوزی، تفریحات آبی و ساحلی، اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان است و با توجه به امکاناتی که فراهم کرده هزینه ای که مهمانان برای اقامت در هر شب باید بپردازند، 57 تا 128 دلار بوده که هزینه ای متوسط است. این هتل به جاذبه های بخشی از شهر نزدیک بوده که می توان به70 متر تا دریای مدیترانه، 128 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا، 1.3 کیلومتر تا کالکان مارین، 1.5 کیلومتر تا بازار لوکان کالکان و 1.5 کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس کالکان اشاره کرد. پذیرش هتل از ساعت 14:00 بوده و برای تسویه تا ساعت 12:00 زمان وجود دارد. برای اقامت در این هتل باید نکاتی را مد نظر قرار داد: حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد بررسی قرار بدهید. بسیار مکان مناسبی برای کودکان است. حیوان خانگی را نمی توان در هتل نگهداری کرد. امکان اضافه کردن تخت در اتاق ها وجود ندارد. در صورت اقامت کودک زیر 12 سال که از تخت اضافی استفاده کنند، اقامتش رایگان است و در صورت اقامت کودک زیر 2 سال که با خانواده باشد، رایگان است.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کالکان

Address: Akdeniz Cad . Menekse Sok . Kalamar Koyu No:25 Antalya , 07960 Kalkan , Turkey

هتل Soothe

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین راه ها برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی

علی حیدرنژاد ، جمعه 30 شهریور 1397

ایده شما برای تعطیلات شاید لم دادن روی ساحل با یک کتاب عالی باشد. اما اگر بچه ها را همراه دارید تمام تعطیلاتتان به مشغول کردن آن ها می گذرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :