لذت سفر به میلان را با دیدنی هایی زیبا به اوج برسانید

پنجمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا شهر میلان است که در واقع می توان گفت یکی از مراکز و پایتخت مد و طراحی می باشد. این شهر به غیر از مد در ضمینه های دیگری مانند فوتبال و اپرا هم مشهور است. میلان یکی از شهر های مهم ایتالیا است که دارای مکان های تاریخی و تفریحی زیادی می باشد اما با این توصیف کمی کسل کننده بوده زیرا سرگرمی های زیادی در این شهر وجود ندارند و گردشگران را زیاد شگفت زده نمی کند. حتی ساکنین این شهر هم این شهر را بیشتر مکانی برای کار و فعالیت می دانند اما با این وجود شهر میلان در کنار شهرهای کشور ایتالیا یک شهر گردشگری به حساب می آید. اکنون در این متن راهنمای گردشگری تصمیم بر آن داریم که به ذکر نکاتی بپردازیم که در طول سفر به میلان و به خصوص ایتالیا باید مد نظر داشت. این مقاله درباره سفر به میلان، اقامت در میلان، دیدنی های میلان و خرید در میلان می باشد.

شهر میلان

هزینه های اصلی

هزینه اسکان

هزینه اسکان در شهر میلان در دو حالت در نظر گرفته می شود. یکی خوابگاه های عمومی که حدود 15 تا 40 یورو است و دیگری 2 اتاق خصوصی در هتل ها که بین 60 تا 70 یورو هزینه دارد. این متن پیرامون سفر به میلان، اقامت در میلان، دیدنی های میلان و خرید در میلان می باشد.

هزینه اسکان

هزینه هتل

هزینه هتل در این شهر در صورت خواستن 2 اتاق حداقل 50 یورو است که این هزینه در فصول مختلف متفاوت می باشد مثلا در ماه های فصل تابستان به بیشترین حد خود می رسد. این مقاله درباره سفر به میلان، اقامت در میلان، دیدنی های میلان و خرید در میلان خواهد بود.

هزینه هتل

میانگین هزینه خوراکی

گردشگران حداقل 14 یورو برای ناهار خود باید هزینه کنند و همچنین یک وعده شام در رستوران 27 یورو می شود اما در صورتی که شما قصد داشته باشید شام خود را در یک مکان خوب صرف نمایید باید خود را برای پرداخت مبلغی در حدود 72 یورو آماده نمایید. این متن درباره سفر به میلان، اقامت در میلان، دیدنی های میلان و خرید در میلان است.

میانگین هزینه خوراکی

هزینه حمل و نقل

در شهر میلان بلیط های اتوبوس به صورت مدت دار و اعتباری می باشد یعنی به ازای پرداخت 1.50 یورو می توان 90 دقیقه از اتوبوس استفاده کرد اما در صورتی که بخواهید از تاکسی برای رفت و آمد خود استفاده کنید، باید مبلغ 18 یورو هزینه کنید که این میزان برای گردشگران گران است. نوع دیگری از بلیط ها که مخصوص RADIOBUS می باشد به میزان 1.50 تا 3 یورو است. در صورتی که بخواهید از مترو استفاده کنید باید 1.50 یورو هزینه کنید. این مقاله درباره سفر به میلان، اقامت در میلان، دیدنی های میلان و خرید در میلان می باشد.

هزینه حمل و نقل

نکاتی برای صرفه جویی در هزینه ها

در میدان ایستگاه غذا نخورید

یکی از مناطق گردشگری در شهر میلان میدان ایستگاه می باشد که رستوران های این منطقه به علت وجود در منطقه گردشگری هزینه زیادی را برای شما فاکتور می کنند. در صورتی که علاقه مند به پیاده روی به اندازه نیم مایل باشید می توانید از این میدان به سمتی بروید که دارای رستوران هایی با هزینه کمتر می باشد. این متن درباره سفر به میلان، اقامت در میلان، دیدنی های میلان و خرید در میلان می باشد.

در میدان ایستگاه غذا نخورید

از تاکسی استفاده نکنیم

برای حمل و نقل در شهر میلان استفاده از تاکسی یکی از راه های گران محسوب می شود که این میزان پرداخت هزینه در شب افزایش دارد. پس بهترین راه برای کم کردن هزینه های گردشگری در حمل و نقل شهری استفاده از وسایل نقلیه جایگزین که هزینه کمتری را در بر دارد، می باشد. این مقاله درباره اقامت در میلان، خرید در میلان و دیدنی های میلان می باشد.

از تاکسی استفاده نکنیم

از RADIOBUS استفاده کنیم

یکی از جایگزین های بسیار مناسب برای تاکسی استفاده از RADIO BUS است که تا 2 صبح در شهر فعال هستند و هزینه این وسیله حمل و نقل حداکثر 3 یورو می شود.

RADIOBUS

خرید های ارزان قیمت داشته باشیم

شهر میلان یکی از مراکز مد و فشن در دنیاست و در صورتی که دوستدار خرید برای خود هستید بهتر است به BRERA DISTRICT مراجعه کنید زیرا در این منطقه بوتیک های فراوان و اجناس متنوعی وجود دارد که دارای قیمت های مناسبی هستند.

خرید های ارزان قیمت داشته باشیم

کار هایی که باید در میلان انجام داد

بازدید از (DUOMO)

یکی از جاذبه های گردشگری میلان کلیسای جامع میلان می باشد که معماری آن از نوع گوتیک است که دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد. این کلیسا از 135 مناره و 3500 مجسمه تشکیل شده و دارای 5 در برنزی می باشد. با این خصوصیات قابل توجه است که بدانید ساخت این کلیسا 500 سال به طول انجامید. زبان از وصف عظمت این کلیسا قاصر است. می توان با آسانسوری که در آن تعبیه شده است به پشت بام کلیسا رفت تا از آنجا چشم انداز زیبای شهر و همچنین مناظر زیبای کوه های آلپ را نظاره گر بود. مادونیا نماد شهر میلان است که در بالای این کلیسا قرار دارد. گردشگران با رفتن به این کلیسا می توانند هم زمان دو جاذبه گردشگری این شهر را ببینند.

بازدید از (DUOMO)

بازدید از شام آخر

نقاشی شام آخر که شاهکار لئوناردو داوینچی است در کلیسای SANTA MARIA DELLA GRAZIE نگه داری می شود. از خصوصیات این نقاشی این است که به دلیل نوع رنگ آمیزی آن حس و حال آن شام به خصوص در آن زمان را برای بازدید کنندگان تداعی می کند. با توجه به حوادث تاریخی زیاد در طول تاریخ و دوران های متفاوتی که این نقاشی به خود دیده همچنان سالم مانده و امروزه نیز تحت تدابیر امنیتی فراوانی در معرض دید گردشگران قرار دارد.

بازدید از شام آخر

بازدید از مرکز خرید GALLERIA VITTORIO EMANUELE

در صورتی که برای شما میزان هزینه سفر به شهر میلان اهمیت زیادی نداشته باشد بدون شک با رفتن به مرکز خرید GALLERIA VITTORIO EMANUELE می توانید تجربه خرید به یاد ماندنی را داشته باشید زیرا که چندی از بزرگ ترین و معروف ترین برند های دنیا در زمینه مد و فشن در کنار سایر بوتیک ها و مغازه های زیبای این مرکز خرید قرار دارد. در صورتی که قصد خرید ندارید می توانید با خرید یک قهوه به مبلغ 12 یورو نظاره گر زیبایی های این مرکز خرید باشید.

مرکز خرید GALLERIA VITTORIO EMANUELE

بازدید از اپرا

لا اسکالا ( LA SCALA ) یکی از بهترین مکان های دیدنی برای عاشقان اپرا می باشد و در صورتی که شما جز این افراد هستید بی درنگ با خرید یک بلیط به لا اسکالا رفته و از بهترین صداهای دنیا لذت ببرید اما در صورتی که دیدن نمایش های اپرا برای شما کفایت می کند می توانید به سمت موزه این مجموعه رفته و از آنجا وارد عمل بشوید.

بازدید از اپرا

گشت و گذار در قلعه اسفورتزا (SFORZA CASTELE)

قلعه اسفورتزا گردش شما در شهر میلان را تکمیل می کند و بازدید از آن حس خوشایندی از سفرتان را به همراه دارد زیرا این قلعه که توسط FRANCESCO SFORZA ساخته شده شما را به قرن 15 میلادی می برد زیرا این مجموعه دارای وسایل زیادی از دوره رنسانس است. امروزه 12 موزه کوچک در آن قرار دارد. همچنین گردشگران در این موزه می توانند به بازدید از مجسمه های مختلف و اثر ناتمام میکل آنژ بپردازند.

گشت و گذار در قلعه اسفورتزا (SFORZA CASTELE)

تماشا کردن فوتبال

استادیوم سن سیرو (SAN SIRO) که یکی از بهترین و قدیمی ترین استادیوم های اروپا است، در این شهر قرار دارد. این شهر زادگاه دو عدد از بزرگتربن تیم های دنیا به نام های اس میلان (AS MILAN) و اینتر (INTER) به حساب می آید. در صورتی که شما به فوتبال علاقمند هستید و در فصل برگزاری فوتبال به میلان سفر کرده اید می توانید از بازی این دو تیم در این استادیوم زیبا لذت ببرید.

تماشا کردن فوتبال

بازدید از کانال ها

شهر میلان هم مانند شهر ونیز دارای کانال هایی است که وجود این کانال ها برای گردشگران جای تعجب دارد و گردشگران در فصل تابستان با قایق سواری بر روی این کانال ها می توانند خاطراتی فراموش نشدنی از این شهر را بسازند. البته تجربه طعم عالی غذای ایتالیایی رستوران های اطراف کانال ها هم علاوه بر دور بودن از شلوغی شهرها در منطقه ناویلی (NAVIGLI) می تواند تجربه این سفر را به یاد ماندنی تر هم بکند. اگر چه این کانال ها هم توسط لئوناردو داوینچی طراحی شده اند اما به اندازه کانال های شهر ونیز مشهور نیستند.

بازدید از کانال ها

بازدید از بازار های ارزان قیمت

FIERADI SEGNIGALLIA یکی از مراکز خرید بزرگ این شهر به یاد ماندنی است که با وجود شهرت مد و فشن در ایتالیا و به خصوص میلان از نظر گردشگران دور مانده است اما باز هم گردشگران می توانند اجناس مختلف و همچنین اجناس دست دوم را با قیمتی مناسب خریداری کنند. به جرأت می توان گفت تنوع اقلام در این بازار بسیار زیاد است از جمله این اقلام می توان به لوازم موسیقی و کتاب داستان های مصور اشاره کرد. ANTIQUARIATO SULNAVIGLIO بازار عتیقه جات میلان است که در صورتی که شما زمان کافی را در این سفر دارید و همچنین به عتیقه جات علاقه مند هستید می توانید به این بازار سر زده و عتیقه های منحصر به فردی را مشاهده و خریداری نمایید.

بازدید از بازار های ارزان قیمت

بازدید از پیناکو تکادی بررا(PINACOTECA DI BRERA)

اگر به هنر و به خصوص نقاشی علاقه دارید ما بازدید از گالری PINACOTECA DI BRERA را به شما پیشنهاد می کنیم که مجموعه ای از آثار هنرمندان معروفی همچون رافائل، مانتنیا (MANTEGNA) و رامبراند (REMBBRANDT) را در خود جای داده است. هر چند که نمی توان این گالری را با قلعه اسپورتزا مقایسه کرد.

PINACOTECA DI BRERA

بازدید از پارک IBROSCALO

در صورتی که علاقه مند به طبیعت هستید و دوست دارید که طبیعتی زیبا را برای داشتن حال و هوای بهتر در این سفر تجربه کنید بهتر است ساعاتی از سفر خود را در پارک IBROSCALO بگذرانید زیرا که این پارک با داشتن فضای سبز بسیار زیبای جنگل را برای شما تداعی می کند و همچنین دریاچه ای که در وسط این پارک قرار دارد، زیبای ان را دو چندان کرده است. به طوریکه زیبایی این دریاچه مردم این منطقه را هم مجذوب خود کرده است. در این پارک می توان در مسیر های خاصی که برای دوچرخه سواری و پیاده روی تعبیه شده نیز به این دو ورزش مفرح پرداخت. این پارک می تواند حس و حال سواحل ایتالیا را برای شما زنده کند.

بازدید از پارک IBROSCALO

پیاده روی در کورسو مانجتا(CORSO MAGNETA)

در بخش شمالی میلان خیابان کورسو مانجتا قرار دارد که صومعه و کلیسای سانتا ماریا دله گراتسیه (SANTA MARIA DELLE GRAZIE) در این خیابان واقع شده است. دیوار نگاره شام آخر که در باره آن پیش از این توضیح دادیم هم در این مکان است. همچنین قهوه خانه و فروشگاه ها و قلعه هایی هم که با سبک باروک ساخته شده اند در این خیابان دیده می شوند. در اطراف این خیابان مراکز حمل و نقل همچون مترو دیده می شود که برای راحتی گردشگران تعبیه شده است.

پیاده روی در کورسو مانجتا(CORSO MAGNETA)

بازدید از نمایشگاه ها

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری میلان نمایشگاه های آن است. نمایشگاه هایی که در موضوعات مختلفی همچون کامپیوتر و تجهیزات  صنعتی برگزار می شود. این نمایشگاه ها می تواند گردشگران زیادی را جذب کند و جذابیت زیادی برای آن ها داشته باشد. با خرید بلیط و کمی جستجو در اینترنت می توانید نمایشگاه ها را هم به برنامه سفر خود به میلان قرار دهید.

 بازدید از نمایشگاه ها

تماشای اسب لئوناردو داوینچی

یک شاهکار دیگر از داوینچی! اگر برای تماشای فوتبال می خواهید به (SAN SIRO) بروید و یا از مسیر آن عبور می کنید، حیف است که در PIZZA DELLA SCALA مجسمه برنزی که لئوناردو داوینچی آن را طراحی کرده است را نبینید.

تماشای اسب لئوناردو داوینچی

گردش در باغ GIARDINI

کمتر پیش می آید که درباره باغ های ایتالیا صحبت کنیم و این باغ را از قلم بیندازیم. منطقه گردشگری و باغ GIARDINI DELLA GUASTALLA که از سال 1900 برای بازدید عموم و گردشگران آزاد است. این باغ با وجود متراژ کوچکش یکی از تاریخی ترین باغ های میلان است و به خلاصه به نام GIARDINI شناخته می شود. این باغ زیبا در کنار کلیسای DUOMO که پیش از این توضیحش را دادیم و یک دانشگاه قرار دارد.

گردش در باغ GIARDINI

استراحت در پارک سمیپون (SEMIPONE)

اگر از گشت و گذار در این شهر تجملاتی خسته شده اید می توانید چند لحظه ای در این پارک دراز کشیده و از هوای دل انگیز این پارک لذت ببرید.گردشگران در این پارک می توانند با دراز کشیدن و استراحت کردن سفر خود به میلان را تکمیل کنند. پارک SEMIPONE با قلعه های تاریخی و گردشگری همچون SFORZESCO FREINNALER MILANO و ACQUARIO و CIVICO احاطه شده است.

استراحت در پارک سمیپون (SEMIPONE)

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هزینه های سفر به آلمان، لذت سفری زیبا و دیدنی

ز. نیرومند ، پنج شنبه 24 آبان 1397

آلمان (germany) یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که طبیعتی بسیار زیبا و جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی دارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :