خرید آنلاین بلیط هواپیما در آخرین لحظه

در بعضی مواقع آژانس های هواپیمایی با خالی بودن صندلی های پرواز مواجه می شوند و مجبور می شوند که بلیط هواپیما ها را نصف قیمت به فروش بگذارند تا صندلی خالی نماند و آنها ضرری متحمل نشوند. بلیط های چارتر همان بلیط های لحظه آخری هستند که در آژانس های هواپیمایی فروخته نشده و در ساعات پایانی زمان پرواز اعلام می کنند. صندلی های خالی با قیمتی مناسب در حال فروش است که لازم به ذکر است که این به نفع مسافر است چرا که به جای خرید با قیمت بالا حالا با نصف قیمت آن را خریداری می کند و این یک روش مناسب برای خرید زیر قیمت می باشد.

خرید ان لاین بلیط هواپیما

به طور کلی به سه حالت می توان بلیط لحظه آخری را خریداری نمود :

1) واقعا لحظه آخری یا به قول معروف دقیقه نودی باشد: در این حالت اگر روز قبل از پرواز و روز پرواز فروش به حد نصاب نرسید ایرلاین یا چارتر کننده بلیط ها را با قیمتی بسیار پایین تر از تصور به فروش می رسانند و حتی ممکن است قیمت بلیط را به نود درصد ارزش واقعی برسانند.

2) در پروازهای اول هفته یا برگشت آخر هفته های غیر تعطیل اطلاعیه کاهش قیمت می زنند.

3) این مورد بیشتر شامل حال سفرهای خارجی می شود به این صورت که که ایرلاین ها به مناسبت ها و در تاریخ های مختلف تخفیف های ویژه ای دارند تا بلیط ها به فروش برسد.

بلیط لحظه اخری

شهر شیراز از زیباترین شهرهای کشورمان است که به شهر تمدن و شعر معروف است چرا که زادگاه چهره های شاخص مانند حافظ و سعدی می باشد و تخت جمشید هزار ساله اش از قدمت فرهنگ آریاییمان می گوید. بهترین فصل سفر به این شهر بهار است که بوی عطر گل ها در هر جای آن هوش از سر می برد. سایت های مختلف خرید آنلاین بلیط هواپیما به شیراز وجود دارد که می توان برای رزرو اقدام نمود مانند سایت بسیار معتبر زورق که در آن اطلاعات دقیق شیراز و گردشگری وجود دارد و در رزرو بلیط همراهی می نماید.

بلیط هواپیما

مراحل خرید بلیط هواپیما

می خواهیم مرحله به مرحله خرید اینترنتی بلیط هواپیما را جلو برویم تا خرید مورد نظر خود را انجام دهیم:
به سایت های که مربوط به رزرو بلیط هستند، مراجعه نمایید، به این صورت که می توان چند سایت مربوطه را جستجو کرده و قیمت ها را مقایسه نموده تا بلیط با قیمت مناسب خریداری شود. در این باره سایت های فراوانی وجود دارند ولی سایت جامع با اطلاعات بسیار کامل درباره شهر و آثار دیدنی وتوضیحات برای بهترین فصل سفر به شهر مربوطه سایت معتبر زورق می باشد.
صفحه اول سایت دو کادر توجه شما را جلب  خواهد کرد :

1) رزرو بلیط های داخلی و خارجی

2) رزرو هتل.

گزینه های مختلفی در این بخش وجود دارد : 1) شهرمبدا و مقصد. 2) یک طرفه و یا رفت و برگشت. 3) تاریخ رفت و برگشت. 4) تعداد افراد بر اساس رده ی سنی و چند سوال دیگر که پس از تکمیل آن ها گزینه جستجو را انتخاب کرده تا بدانیم بلیط مورد نظر موجود هست یا خیر سپس رزرو نماییم. در پایین صفحه بخشی وجود دارد به نام« بهترین قیمت ها »که با انتخاب شهر از قیمت گرفته تا نوع ایرلاین ها و تاریخ و ساعت پرواز و شروع پرواز و … را اعلام کرده است که بنا به خواسته می توان انتخاب کرد. برای پرداخت مبلغ بلیط از طریق درگاه های اینترنتی بانکی می توان اقدام کرد که وقتی تلف نشود. همه مطالب فوق بخش کوچک ارائه ی خدمات سایت مربوطه در مورد تهیه ی بلیط می باشد، برای اطلاعات بیشتر به سایت مزبور مراجعه کرده و کاملاً مطالعه نمایید. امیدواریم با این مطلب کوتاه توانسته باشیم شما را در امر رزرو بلیط هواپیما یاری کنیم.

خرید ان لاین بلیط هواپیما

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

8 نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی سامتیک ، سه شنبه 2 آذر 1395

دقت کنید که وب سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. در غیر اینصورت قیمت ها و پروازهای معتبری را در اختیارتان نمی گذارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :