کشتی های برتر جهان | معرفی بهترین کشتی های تفریحی

سفر با کشتی های تفریحی جزو بهترین خاطرات سفر هر کسی به حساب می آید. مسافران زیادی هستند که علاقه دارند تجربه سفر با کشتی تفریحی را تجربه کنند، اما در مورد این کشتی های تفریحی، اطلاعات زیادی ندارند. در این مقاله ده تا از این کشتی ها را که مسافران علاقه خاصی به آنها دارند و جزو برترین ها به حساب می ایند را معرفی می کنیم. این کشتی های تفریحی اگر چه وسیله سریعی برای مسافرت نیستند، اما می توانند یک سفر خاطره انگیز را برای شما به همراه داشته باشند! این کشتی ها توسط شرکت های کشتیرانی بزرگ دنیا ساخته و مدیریت می شوند.

کشتی برتر

مسافران و ده کشتی تفریحی برتر 

1) کشتی تفریحی Royal Caribbean’s Ovation of the Seas

راه اندازی این کشتی در سال 2016 اتفاق افتاده است و برای ساخت آن از مدرن ترین و پیشرفته ترین وسایل کشتیرانی روز دنیا به حساب می آید. ظرفیت آن 4180 نفر است و بزرگترین کشتی فعلی استرالیا برای گردش در آب های این کشور است.
ویژگی ها: این کشتی دارای شبیه سازی چتربازی و موجه سواری است، یک کپسول آبی تماشای زیرا آب North Star در خود دارد، سالن تفریحی باشکوهی در آن ساخته شده و برای استراحت و تفریح، 21 رستوران و کافه، بالکن مجازی و کابین های خانوادگی برای آن در نظر گرفته شده است.
مسیر حرکت: روز ششم دسامبر تا 20 فوریه 2017، از مقصد سیدنی به سمت سنگاپور می رود و هفتم دسامبر 2017 تا 26 مارس 2018 دوباره به سیدنی باز خواهد گشت!

کشتی تفریحی Royal Caribbean’s Ovation of the Seas

2) کشتی  Viking Ocean Cruises’ Viking Sun

مقصد این کشتی هم کشور استرالیا است و در دسامبر سال 2017 ساخته و راه اندازی شده است. ظرفیت آن 930 مسافر است و مسافران را از میامی به استرالیا و نیوزیلند می برد. جدیدترین کشتی شرکت کشتیرانی Viking Ocean Cruises است و امکانات بسیار مناسب برای مسافران در آن به کار رفته است!
ویژگی ها: طراحی دکور این کشتی از اسکاندیناوی معاصر الهام گرفته شده است، زمانی برای گشت و گذار در ساحل نیز در آن نظر گرفته شده است و هزینه ای بابت آب و غذای اضافی از مسافران دریافت نمی کند!
مسیر حرکت: کشتی های این شرکت در مدیترانه، دریای بالتیک، کارائیب و شمال اروپا حرکت می کنند.

 کشتی  Viking Ocean Cruises’ Viking Sun

3) کشتی Carnival Cruise Line’s Carnival Vista

این کشتی جزو ناوگان بزرگ 25 تایی کمپانی Carnival Cruise Line به حساب می آید و بزرگترین فضای استراحت و غذا خوردن در فضای آزاد را در بین کشتی های تفریحی این شرکت دارد. برای مارس 2018، ساخت یک کشتی خواهر نیز برای آن برنامه ریزی شده است!
ویژگی ها: برای خانواده ها مناسب است، بازی های مختلف و سرسره آبی دارد و اولین تئاتر IMAX روی دریای دنیا در آن اجرا می شود!مسیر حرکت: از میامی حرکت می کند و 6 تا 8 شب روی دریای کارائیب قرار دارد.

کشتی تفریحی Carnival Cruise Line’s Carnival Vista

4) کشتی Scenic’s Scenic Eclipse

کشتی تفریحی لوکسی که ظرفیت 228 نفر از مسافران را دارد و از قطب شما، قطب جنوب، مدیترانه و شمال اروپا عبور می کند!
ویژگی ها: در این کشتی تفریحی، شش سالن غذاخوری، کابین های تمام بالکن، استخر مسقف و فضای باز و دوچرخه های الکتریکی دیده می شود. همچنین دو هلیکوپتر روی عرشه، یک زیردریایی هفت نفره و کایاک نیز به آن اضافه کنید. امکانات رایگان آن شامل اینترنت، خشکشویی و البته سلف سرویس غذا است که برای مسافران می تواند بسیار مفید باشد.
مسیر حرکت: سفر دریایی این کشتی از استانبول به سمت ونیز و در 31 اگوست 2018 شروع می شود!

کشتی تفریحی Scenic’s Scenic Eclipse

5) کشتی Norwegian Cruise Line’s Norwegian Jewel

خطوط کشتیرانی NCL با رساندن این کشتی به استرالیا در سال 2017، اولین بار خواهد بود که یک فصل کامل کشتیرانی را به اقیانوس می فرستند.
ویژگی ها: ظرفیت مسافران آن 2376 نفر است، از مکزیکن ریورا، استرالیا و آسیا عبور می کند، و بیشتر از 16 کافه، 15 سالن غذاخوری روی آن قرار دارد. برای استخر مسافران در داخل کشتی ، دو استخر در نظر گرفته شده و دارای بخش «کشتی داخل کشتی » نیز هست!مسیر حرکت: برای سفر به این کشتی تفریحی، پیشنهاد 15 سفر مختلف در اطراف نیوزیلند و استرالیا در بین 12 نوامبر 2017 تا 20 فوریه 2018 را خواهید داشت!

کشتی تفریحی Norwegian Cruise Line’s Norwegian Jewel

6) کشتی P&O Cruises’ Pacific Explorer

ظرفیت مسافران این کشتی نزدیک به دوهزار نفر است، یعنی 1998 نفر. بزرگترین کشتی در تمام خطوط دریانوردی و کشتیرانی استرالیا تا به امروز به حساب می آید.
ویژگی ها: درون این کشتی ، دو سرسره آبی و یک پارک آبی وجود دارد و طراحی آن شبیه به دو کشتی Pacific Aria و Eden است.
مسیر حرکت: شروع حرکت پاسیفیک اکسپلورر از سیدنی خواهد بود، بین 3 تا 12 روز، به سمت جزایر اقیانوس حرکت می کند.

 کشتی P&O Cruises’ Pacific Explorer

7) کشتی Ponant’s L’Austral

این کشتی از شرکت کشتیرانی پونانت است که در جولای 2017 و برای اولین بار، این کشتی 264 نفر از مسافران را از کیمبرلی عبور خواهد داد. این کمپانی کشتیرانی در حال ساخت چهار کشتی اکتشافی دیگر است که در آن، کافه های مشرف به دریا و برای اولین بار در دنیا ساخته می شوند. دو تا از این کشتی های تفریحی در سال 2018 آماده دریانوردی خواهند بود!
ویژگی ها: طراحی داخلی آم مدرن و شیک است و 90 درصد اتاق های ان دارای بالکن مخصوص هستند از دیگر خدمات آن، استخر، آب معدنی، کافه، 3 سالن غذاخوری، کتابخانه و تئاتر است.
مسیر حرکت: این کشتی به مدت 10 شب خط سفر کیمبرلی را بین جولای و سپتامبر طی می کند.

کشتی تفریحی Ponant’s L’Austral

8) کشتی MSC Cruises’ MSC Meraviglia

ظرفیت مسافران این کشتی 5700 نفر است که نسبت به همه کشتی های تفریحی اروپا و شرکت های کشتیرانی بیشترین ظرفیت حمل مسافر را دارد. 
ویژگی ها: درون این کشتی، سیرک و بزرگترین باشگاه دریایی خصوصی ناوگان کشتیرانی قرار دارد. کابین های آن به منظور رفاه خانواده ها، قابل ارتباط هستند.
مسیر حرکت: بین یک تا هشت شب در خط سفر دریای مدیترانه دریانوردی خواهید داشت.

کشتی تفریحی MSC Cruises’ MSC Meraviglia

9) کشتی Crystal Cruises’ Crystal Esprit

مسیر حرکت این کشتی تفریحی که 62 مسافر در آن جای می گیرند، از سیشل، پنین، سولا عربی و آدریاتیک می گذرد. یک کشتی ماجراجویی پیشرو که طلایه دار کشتیرانی کریستال، یعنی کشتی Crystal Endeavor  در آگوست 2018 به کار گرفته خواهد شد!
ویژگی ها: چهار منوی متفاوت برای غذا خوردن دارید و از دو کافه آن می توانید استفاده کنید. در ضمن یکی زیردریایی سه نفره هم در آن وجود دارد.
مسیر حرکت: کریستال اسپریت از دسامبر تا ژانویه 2016 دبی را ترک می کند و سپس در مارس به سیشل بازمی گردد.

کشتی تفریحی Crystal Cruises’ Crystal Esprit

10)  کشتی Seabourn’s Seabourn Encore

این کشتی را باید جوان ترین و لوکس ترین کشتی موجود برای لذت بردن از کشتیرانی در آب های اطراف به حساب آورد.
ویژگی ها: ظرفیت مسافران آن 604 نفر است که از سه نسخه مشابه خود بزرگتر است. سوییت های آن دارای بالکن هستند، یک عرشه اضافی و تفریحگاه های آبی در انتهای کشتی و تعدادی رستوران در آن دیده می شود!
مسیر حرکت: بعد از کریسمس 2017 در سنگاپور سیبورن انکور برای چندین سفر دریایی به سمت استرالیا حرکت می کند و در اواخر 2017 برای فصلی دیگر باز می گردد.

کشتی تفریحی Seabourn’s Seabourn Encore
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی 12 ساحل برتر جهان برای پیدا کردن صدف !

سعید حسنی ، شنبه 28 بهمن 1396

رفتن به ساحل برای تعطیلات، یک سنت جهانی محسوب می شود و هر کس می تواند فعالیت های مورد علاقه خود را در ساحل انجام دهد. برخی از ما دوست داریم در امواج . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :