بهترین رستوران های هندی تهران | طعم غذای هندی پر ادویه در تهران

هندی ها به زیباترین و بهترین نحو ممکن خودشون رو به دنیا معرفی کردن، اولی سینمای بالیوود و دومیش هم غذاهای بی نظیرشون. امکان نداره عاشق غذای تند و پر ادویه باشی ولی غذای هندی دوست نداشته باشی. مردم هند هنوز هم بدون هیچ خجالتی به شیوه ی سنتی خودشون غذای هندی رو با دست میخورن و غذاهای خوش طعمشون رو به تمام کشورهای دنیا صادر کردن. غذای هندی و رستوران هندی در همه ی دنیا وجود داره و طرفدارای خودش رو هم داره. برای همین بهترین رستوران های هندی تهران رو میخوایم بهتون معرفی کنیم که اگه شما هم غذاهای پرادویه رو می پسندین و دنبال رستوران هندی در تهران می گردین به راحتی بتونین تصمیم بگیرین که کجا رو انتخاب کنین و بتونین در ازای پولی که پرداخت می کنین یه غذای با کیفیت رو میل کنین. پس برای شناخت بهترین رستوران های هندی تهران با همگردی همراه باشین.

رستوران هندی تهران

 مدراس

  رستوران هندی در تهران کم نیست، و مدراس هم یکی از اون هاست که فعالیتش رو به صورت زنجیره ای و روش فست فود انجام میده. برای همین غذای هندی رو خیلی سریع و قیمتی مناسب ارائه میده و شعبه های مختلفش رو در مکان های پر رفت آمد مثل پارک آب و آتش و فودکورت نگین افتتاح کرده. غذاهای هندی خوشمزه ای در منوی این رستوران پیدا می شه که همشون ارزش خوردن و امتحان کردن دارن. مخصوصا مرغ کاری این رستوران خیلی خوشمزه اس. اگه دنبال یک غذای نیمه خانگی تر در فضاهای عمومی تر می گردین قطعا غذای هندی رستوران هندی مدراس رو انتخاب کنین. در این رستوران می تونین غذاهای هندی رو که کمی دستکاری شده و نزدیک تر به غذاهای ایرانی شده و قیمت ارزان تری نسبت به بقیه رستوران هندی در تهران داره تجربه کنین.
آدرس : خیابان حقانی، خیابان شهیدی، جنب پارک آب و آتش، فود کورت راه چوبی رستوران هندی مدراس
آدرس: خیابان شریعتی، روبروی خیابان ظفر، مجتمع نگین ظفر، فود کورت نگین ظفر
آدرس: انتهای نیایش، روبروی پارک ملت

  رستوران هندی مدراس

 لیالی

رستوران لیالی در واقع صرفا یک رستوران هندی نیست بلکه به عنوان رستوران عربی و هندی فعالیت می کنه و علاوه بر غذاهای محبوب هندی در این رستوران می تونین غذاهای خوشمزه عربی و کباب های مخصوص هم سفارش بدین. صاحب این رستوران فرد معروفیه و این باعث شده که سلبریتی های زیادی در طول هفته به این رستوران سر بزنن. طراحی داخلی این رستوران بسیار خاص هستش و مشابه اون در تهران کمتر جایی وجود داره. در واقع همه این عوامل باعث شده رستوران لیالی به عنوان یکی از رستوران های شیک تهران به حساب بیاد. این رستوران غذای هندی رو به سبک ایرانی پخته و شیک ارائه می ده به همین دلیل انتظار یه محیط سنتی هندی رو نداشته باشین. بشقاب کباب لبنانی و روغن جوش دو غذای محبوب این رستوران هست.
آدرس: زعفرانیه، انتهای آصف، بالاتر از میان اعجازی، انتهای خیابان دست راست، مقابل بوستان ولنجک، شماره 1

 رستوران هندی لیالی
 رستوران هندی لیالی

چینگاری با خوشمزه ترین غذای هندی

طراحی و نورپردازی رستوران چینگاری فوق العاده زیباست و واقعا یکی از بهترین رستوران های هندی تهرانبه حساب میاد. پخش شدن موزیک هندی در رستوران زیبایی و آرامش رستوران رو چند برابر میکنه. بعد از این که میزتون رو انتخاب می کنین و مستقر میشید گارسون میاد و ازتون سوال میکنه که نوشیدنی میل دارید یا نه؟ پیشنهاد می کنم چاسا (دوغ شور) سفارش بدین چون واقعاً خوشمزه اس. در پخت غذاهای این رستوران ادویه کمتری بکار برده شده تا با ذائقه ایرانی ها هماهنگ تر باشه. از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران میشه به سوپ دال عدس، قارچ تنوری، بریانی بره، پالاک پنیر، کاری ماهی گوآ، ساگوآلا گوشت و پاری کباب اشاره کرد. نان پاپادام و نان پنیر چینگاری رو هم امتحان کنین که بسیار لذیذ و خوشمزه ست.
آدرس: مطهری، خیابان مفتح شمالی، چهارراه زهره،  جنب بانک ملت پلاک 6

رستوران هندی چینگاری
رستوران هندی چینگاری

 دهلی دربار

رستوران دهلی دربار از بهترین رستوران های هندی تهران هستش. در محیط این رستوران از المان های هندی نظیر بودا و ساری استفاده شده، موسیقی زنده پخش میشه و می تونین در محیط آروم و رویایی رستوران لذت خوردن یک غذای هندی خوشمزه و اصیل رو تجربه کنین. دهلی دربار یه فضای VIP با ظرفیت 60 نفر رو به مهمون های ویژه اختصاص داده. بهترین غذاهای این رستوران ماهی مخصوص، کشمیری کباب، ماهی تیکه، بریانی گوشت گوسفند، میگو پاکورا، روغن جوش و ماتن ساکوالاست. از نونهای خوشمزه این رستوران هم غافل نشید پاپادام و برانا بیجابی رو حتماً امتحان کنید.
آدرس : پاسداران، بالاتر از برج سفید، نبش بوستان هفتم، جنب موسسه ثامن الائمه،

 رستوران هندی دهلی دربار
 رستوران هندی دهلی دربار

مهاراجه قدیمی ترین رستوران هندی تهران

رستوران هندی مهاراجه  با استفاده از معماری و دکوراسیون زیبای هندی حال و هوای خاصی داره، وقتی وارد رستوران میشین اولین چیزی که توجهتون رو جلب میکنه مجسمه فیل طلایی. کاشی کاری های زیبای دیوارها هم حس و حال بودن در هندوستان رو به شما القا میکنه. موسیقی هندی بی وقفه در رستوران در حال پخش هستش که باعث میشه با آرامش غذاتون رو میل کنین. نورپردازی این رستوران بسیار زیباست و موجب میشه رستوران بسیار زیباتر و رویایی تر بنظر برسه. فراموش نکنیم رستوران هندی مهاراجه قدیمی ترین رستوران هندی در تهران هست و سال هاست خوشمزه ترین غذاهای هندی رو درست می کنه لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای رستوران هندی مهاراجه شامل کباب سیزلر، جوجه آشوکا، چیکن بریانی، شاهی قرمه، چیکن تندوری، بریانی گوشت، چیکن پاتیالا و جوجه تیکه میشه. از منوی نوشیدنی حتماً لسی (یکی از دوغهای هندی) رو انتخاب کنین بسیار گوارا و لذیذه. گلاب جامون و کلفی هم از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار این رستورانه.
آدرس : خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، کوچه رحیم زاده، هتل جهان.

 رستوران هندی مهاراجه
رستوران هندی تهران

تندور 

رستوران تندور اولین رستوران هندی تهرانِ. این رستوران در طبقه پایین هتل سفیر قرار گرفته مشتری های این هتل اکثراً هندی ها هستن و برای غذا خوردن به رستوران تندور میان، پس میشه گفت بیشتر مشتری های این رستوران رو هندی ها تشکیل می دن که طبیعتاً بهتر از ایرانی ها غذای هندی رو میشناسن و این که روزانه اینهمه هندی در این رستوران غذا میخورن نمی تونه بی دلیل باشه، به دلیل سرو بهترین غذای هندی که این رستوران بیش از 20 سال قدمت داره. این رستوران دکوراسیون هندی داره و معمولاً موسیقی هندی هم در حال پخش هستش. حتماً از منوی پیش غذا سمبوسه رو انتخاب کنین چون سمبوسه های این رستوران با هیچ جای دیگه ای قابل مقایسه نیست. از غذاهای پرطرفدار این رستوران میشه به سیزلر، بوتی کباب، میگو تندوری، کباب بره، قرمه شاهی و مرغ کاری اشاره کرد. برای دسر هم کلفی (بستنی هندی)، گلاب جامون و چای هندی رو حتماً میل کنین.
آدرس: خیابان مفتح جنوبی، پایین تر از میدان هفت تیر، مقابل در غربی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک 10

رستوران هندی تندور

 تاج محل

میشه گفت این رستوران بهترین رستوران هندی در تهران بشمار میاد. محیط بسیار زیبا و دکور شرقی از مزیت های این رستورانه. به محض ورود با نون مخصوص هندی که بسیار تند هست از شما پذیرایی میشه. شخصی هندی دم در ایستاده و بهتون خوش آمد میگه. از غذاهای پرطرفدار این رستوران میشه به چیکن تندوری، کشمیری کباب، بوتی کباب، گوشت پالاک، روغن جوش و چیکن بریانی اشاره کرد. این نکته رو در نظر داشته باشید که آخر هفته ها این رستوران خیلی شلوغ میشه، پس اگه برای اولین بار میخواید به بهترین رستوران هندی در تهران یعنی تاج محل برید سعی کنین روزای آخر هفته نباشه تا واقعاً از غذا و محیط رستوران لذت ببرید.
آدرس : ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29، رستوران هندی تاج محل

رستوران هندی تاج محل
رستوران هندی تاج محل
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران | طعم و مزه ی ایتالیا در تهران

نرگس بخشی ، چهارشنبه 30 فروردین 1396

اگه از هوادای غذاهای ایتالیایی هستید و دلتون میخواد بدونید کجها بهترین غذاهای ایتالیایی رو در تهران داره با ما باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :