وسایل ضروری سفرهای جاده ای | برای سفر و بک پکینگ چه چیزهایی لازمه

در سفرهای جاده ای چه دور یا نزدیک، طولانی،کوتاه، در سرما و گرما، دوستانه، خانوادگی یا حتی بک پکینگ همراه داشتن وسایل ضروری سفر همواره باید مد نظر باشد. از آن جایی که در ایام تابستان به سر می بریم فرصت مناسبی است که برای دور شدن از دغدغه ها و برای استراحت، مسافرتی هرچند کوتاه داشته باشیم. در این مطلب ما به بررسی وسایل ضروری سفر و کاربردی که باید برای سفرهای جاده ای و در مسافرت خود به همراه داشته باشیم خواهیم پرداخت.

وسایل ضروری سفر

باطری شارژی

باطری شارژی از وسایل ضروری سفر می باشد و امکان این که در مسافرت باطری لوازمی مانند خودرو، تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر و... در سفرهای جاده ای دچار مشکل گردند زیاد است. برای رفع این مشکل، بهتر است همواره باطری شارژی درطول سفر و بک پکینگ همراه خود داشته باشید. برای نمونه Weego Jump Starter طوری طراحی شده که قابلیت جایگزینی در خودرو را دارد، جالب است بدانید که این باطری حجم کوچکی دارد تا حدی که حتی می تواند در داشبورد جاساز گردد. در صورت استفاده نکردن حتی به مدت یک سال این باطری خالی نمی شود و حداقل نصف انرژی ذخیره شده را حفظ خواهد کرد و قابلیت استفاده مجدد را دارد. همچنین 18 ماه ضمانت دارد و لوازم همراه آن شامل سیم ( قرمز و سیاه ) دفترچه راهنما و کابل های یدک برای وسایل الکترونیکی دیگر شامل تبلت و تلفن همراه را دارد .

باطری شارژی

پتوی سفری برای مسافرت

یکی دیگر از لوازم ضروری سفر پتو می باشد که به هیچ وجه نباید فراموش گردد، اما حجم زیاد و اشغال فضا از جمله معایب پتو می باشد که مناسب برای مسافرت نمی باشد. پتو های سفری جدید ی برای رفع این مشکل تولید شده که در اندازه ی یک توپ جمع می شود و به آسانی می توان در کیسه محافظ قرار داد، جهت زیرانداز برای مواقعی که به پیکنیک و بک پکینگ می رویم نیز می توان از این پتو استفاده کرد. این پتو ضد آب و مثل یک بارانی در هوای بارانی می تواند کاربرد داشته باشد. در وسیله نقلیه می توان از این کیسه کوچک به صورت بالش در زیر سر خود استفاده کرد یا می توان به عنوان سایه بان از قلابی آویزان نموده و از سایه آن استفاده کنید. در سرمای پاییز و زمستان نیز می توان به دور خود پیچیده تا از سوز سرما در امان باشید.

پتوی سفری

هدفون مخصوص برای کودکان در طول مسافرت

کودکان امروز مثل کودکان زمان قدیم نمی باشند، آن ها امروزه وسایل پیشرفته ای مانند تبلت، تلفن همراه، هدفون و... استفاده می کنند و این امر کاملا عادی است. این وسیال می توانند در طول مسافرت برای پیشگیری از خستگی مورد استفاده قرار گیرند. برای نمونه وقتی کودکتان علاقه مند است که کارتون مورد علاقه خود را در طول سفر تماشا کند، می توانید با استفاده از هدفون از سروصدای آن نیز رهایی یابید. هدفون به دلیل این که به گوش کودکان آسیب می رساند چندان توصیه نمی گردد. هدفون های جدیدی وارد بازار شده اند که برای استفاده کودکان مشکلی ایجاد نمی کنند و به راحتی می تواند تا شود. از مهم ترین نکات این هدفون ها قابلیت کنترل صدا در آن می باشد که صدا را در حد مجاز کنترل می کند یعنی این که صدای درون گوش از 85 دسیبل بیشتر پخش نخواهد شد.

هدفون مخصوص برای کودکان

ماساژور دستی از وسایل ضروری مسافرت

ماساژور دستی از پرکاربرد ترین وسیله ها در خانه و از وسایل ضروری در طول سفر می باشد با توجه به این که، این وسیله کوچک می باشد و می تواند در کیف جا شود از پرکاربرد ترین وسیله ها در بک پکینگ و سفر می باشد. از کاربردهای این وسیله می توان به ماساژ ماهیچه ها و نواحی کوفته بدن نام برد. به این صورت که با چرخش این وسیله کوچک بر روی نواحی مثل کمر و دست ها و ... می توان باعث رفع خستگی در این نواحی شد.

ماساژور دستی

چراغ قوه (LED) با قابلیت انعطاف پذیر

این چراغ قوه های جدید درسه اندازه مختلف وارد بازار گردیده است در سه اندازه مختلف وارد بازار گردیده از ویژگی مهم این چراغ قوه ها می توان به امنیت بالای استفاده در خودرو و دوچرخه و کمپ و در مسافرت استفاده کرد این چراغ قوه ها قابلیت تا شدن و آویزان شدن را دارد. اندازه کوچک ترین نوع این چراغ قوه های جدید 12 چراغ و ابعاد 7*21 سانتی متر می باشد. در پشت این چراغ قوه ها آهن ربایی قرار گرفته که برای آویزان کردن آن می توان استفاده کرد .جنس این چراغ قوه ها از سیلکن می باشد باطری آن عمر مفیدش 16 ساعت می باشد قیمت این نوع چراغ قوه مناسب ترین وسیله برای رانندگان در شرایط مختلف می باشد.

چراق قوه LED
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با مهمترین وسایل لازم برای سفر جاده ای

مسلم علیمحمدی ، شنبه 20 اردیبهشت 1399

در ادامه این مطلب جذاب، ما به معرفی برخی راهکارها و وسایل ضروری برای سفر جاده ای می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :