معرفی ابزار سفر | موگینو، بهترین لیوان هوشمند دنیا

آیا شما هم دوست دارید که دمای مناسب نوشیدنیتان در شرایط مختلف مانند کار سفر و.. دقیقا به اندازه ی دلخواهتان باشد؟ برای معرفی ابزار سفر باید بگوییم که در این قسمت وسیله هوشمند رو بهتون معرفی خواهیم کرد. موگینو لیوانی است که می تواند دمای نوشیدنی های همم سرد و هم گرم را برای زمان طولانی ثابت نگه دارد یا به دمای مورد نظر برساند ، برای راهنمای سفر باید گفت که موگینو لیوان هوشمند و  ابزاری شارژی است که می توانید غیر از کارایی اصلی اش از آن به عنوان یک شارژر برای شارژ کردن دیگر وسایل الکترونیکی در سفر استفاده کنید. زمانی که یک نوشیدنی داغ درست می کنید معمولا بعد از ریختن آن در لیوان یا باید مدتی منتظر باشید تا کمی خنک تر شود یا به علت عجله داشتن داغ داغ بخورید و زبانتان را بسوزانید. پس بهتر است مدتی صبر کنید تا نوشیدنی خنکتر شده و سپس میل کنید؛ یعنی باید انژی مصرفی اضافی برای داغ شدن و مدتی زمان بیشتری از دست دهید تا به دمای موردنظرتان برسد تا میل کنید. ابزار موگینو اینجا به دردتان میخورد. در ادامه دقیق تر این ابزار سفر را برای شما معرفی می کنیم ، با همگردی همراه باشید.

موگینو

موگینو برای سفر!!

برای معرفی ابزار سفر و این لیوان هوشمند باید گفت که موگینو یک ماگ دوجداره است که قسمت داخل آن از جنس استیل ضدخش و قسمت بیرون آن از نوعی آلومینیوم می باشد.بین دو این قسمت در نقاط مشخصی ماژول های ترموالکتریک و در قسمت زیرین این ابزار سنسورهای حرارتی ، باتری قابل شارژ ، کنترل شارژ باتری و چند ویژگی دیگر وجود دارد.ممکن فکر کنید که این ابزار با این امکانات مختلف حتما باید وزن زیادی داشته باشد در صورتی که وزن موگینو شاید سبکتر از یک لیوان چینی باشد . به این فکر کنید که مگر همچنین چیزی می شود؟ بله همینطور که با پیشرفت علم و فناوری مخصوصا در همین سال های اخیر باعث سبکتر و کوچکترشدن وزن لپ تاپ ها ، گوشی های هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی شده، باعث شده که با طراحی دقیق وزن کمی داشته باشد.این لیوان در ملبورن توسط سرپرستی محقق ایرانی یعنی دکتر امیر فرجی و تعدادی از طراحان و مهندسین طراحی شده.

موگینو

نحوه کار با این لیوان هوشمند  !

آدم ها ، سلیقه ها ، شرایط و سفرهای گوناگون باعث می شود طیف عظیمی از حالت ها وجود داشته باشد به همین طراحان این ماگ هوشمند برایپوشش دادن تمام این طیف ها اپلیکیشن موگی اپ را طراحی کردند تا رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.بعد از پر کردن موگینو با نوشیدنی سنسورهای آن دمای نوشیدنی را تشخیص داده و سپس به دمای مود نظرتان می رساند. اگر دمای نوشیدنی از حد موردنظر بیشتر باشد موگینو این دمای اضافی را به انرژی الکتریسیته تبدیل و در باتری خود ذخیره می کند ، برخلاف لیوان های عادی که آن را هدر می دهند. وقتی که نوشیدنی به دمای مورد نظرتان برسد ، موگینو آن را در همان دما ثابت نگه می دارد. این این لیوان هوشمند برای نوشیدنی سر یا گرم به همین روش عمل می کند.

موگینو

ویژگی ها این ابزار

ابعاد: 21 در 6.8 سانتیمتر

وزن: 780 گرم

ظرفیت: 355 میلی لیتر

باتری: 3000 میلی آمپر

زمان نگهداری دمای نوشیدنی: 2 ساعت (بدون استفاده از موگی پد)

زمان نگهداری دمای نوشیدنی: بدون محدودیت زمان ( با استفاده از موگی پد)

سازگار با: گوشی های آیفون 4S و بالاتر ـ اندروید 4.3 و بالاتر

شارژ گوشی تلفن: 1.5 شارژ کامل

سیستم کنترل لمسی

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

قابل حمل مخصوا در سفر

ابزار سفر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی ابزار سفر | کوچکترین شارژر تلفن همراه دنیا

Abbas .PRZ ، سه شنبه 30 خرداد 1396

مثلا آیا تا به حال با مشکل کمبود شارژ تلفن همراه در سفرتان مواجه شده اید ؟ برای حل این مشکل یک ابزار که اسمش نیپر است ساخته شده

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :